Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00580936/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
- 2024/BZP 00018486/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-08
- 2024/BZP 00021897/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-09
- 2024/BZP 00045792/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja struktury informatycznej Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: MOMP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351530803
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-504
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: momp@momp.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://momp.malopolska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e1ad6dd-a64b-11ee-a681-52fe4aa7189e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja struktury informatycznej Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e1ad6dd-a64b-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126438/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 "Modernizacja struktury informatycznej Ośrodka - wdrożenie elektronicznej dokumentacji medycznej, zakup oprogramowania niezbędnego do realizacji zadań wraz z dostosowaniem platformy sprzętowej"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00580936
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAT/TP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, rozstawienie, podłączenie i konfiguracja sprzętu komputerowego dla Małopolskiego Ośrodka Medycyny Pracy w Krakowie, w tym w szczególności:
1.1. dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. na adres: Kraków ul. Zygmunta Augusta 1,
1.2. rozstawienie dostarczonego sprzętu na stanowiskach według ustaleń z Zamawiającym, w miejsce aktualnie użytkowanego sprzętu,
1.3. podłączenie sprzętu do infrastruktury sieciowej Zamawiającego i wykonanie pierwszego uruchomienia z podłączeniem do usług katalogowych Active Directory działających u Zamawiającego,
1.4. sporządzenie listy rozstawionego sprzętu z numerem seryjnym sprzętu i miejscem podłączenia (nr pokoju, stanowisko).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w:
2.1. Załączniku nr 2 do SWZ: Formularz cenowy (wzór),
2.2. Załączniku nr 3 do SWZ: Wzór umowy,
2.3. Załączniku nr 4 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu została złożona 1 oferta, która podlegała odrzuceniu.Jednocześnie Zamawiający, informuje, że odrzucono ofertę wykonawcy: MK System L. Majewski Z. Kadzik Spółka Jawna, os. 2 Pułku Lotniczego 16/9, 31-868 Kraków.
Uzasadnienie prawne odrzucenia:
art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp -Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne odrzucenia:
Zgodnie z pkt 4 Działu III SWZ Zamawiający wymagał załączenia do oferty następujących przedmiotowych środków dowodowych:
„4.1.1. Certyfikat ISO 9001 dla producenta komputera biurowego
4.1.2. Certyfikat CE dla komputera biurowego
4.1.3. Potwierdzenie spełnienia zgodności z dyrektywą ROHS dla komputera biurowego
4.1.4. Potwierdzenie spełnienia zgodności 80 Plus zasilacza komputera biurowego
4.1.5. Certyfikat EPEAT Gold dla Polski dla komputera biurowego
4.1.6. Potwierdzenie producenta poziomu głośności dla komputera biurowego
4.1.7. Certyfikat ISO 5001 dla producenta komputera biurowego
4.1.8. Certyfikat ISO 9001 dla producenta stacji roboczej
4.1.9. Certyfikat CE dla stacji roboczej
4.1.10. Certyfikat EPEAT Gold dla Polski dla stacji roboczej
4.1.11. Certyfikat ISO 5001 dla producenta stacji roboczej
4.1.12. Potwierdzenie spełnienia zgodności z dyrektywą ROHS dla stacji roboczej
4.1.13. Potwierdzenie spełnienia zgodności 80 Plus Platinum zasilacza stacji roboczej
4.1.14. Certyfikat ISO 9001 dla producenta serwera
4.1.15. Certyfikat ISO 14001 dla producenta serwera
4.1.16. Certyfikat CE dla serwera
4.1.17. Potwierdzenie statusu „Certified for Windows” dla serwera
4.1.18. Potwierdzenie spełnienia zgodności z dyrektywą ROHS dla serwera
4.1.19. Certyfikat TCO dla monitora biurowego
4.1.20. Certyfikat CE dla monitora biurowego
4.1.21. Potwierdzenie spełnienia zgodności z dyrektywą ROHS dla monitora biurowego
4.1.22. Certyfikat EPEAT Gold dla monitora biurowego
4.1.23. Certyfikat Energy Star dla monitora biurowego
4.1.24. Certyfikat TCO dla monitora graficznego
4.1.25. Certyfikat CE dla monitora graficznego
4.1.26. Potwierdzenie spełnienia zgodności z dyrektywą ROHS dla monitora graficznego
4.1.27. Certyfikat TÜV-GS dla monitora graficznego”
Ponadto zgodnie z pkt 4.2 Działu III SWZ: „Uwaga! przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 4.1 powyżej nie będą podlegały uzupełnieniu na podstawie art. 107 ust. 2 Pzp.”
Jednocześnie w pkt 5 Działu XI SWZ wskazano: „Oferta ma być sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty oraz innych dokumentów w jednym z języków powszechnie używanych w handlu międzynarodowym. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.”
Wykonawca wraz z ofertą, nie złożył tłumaczenia na język polski przedmiotowych środków dowodowych wymaganych w pkt 4.1.1 do 4.1.17, 4.1.20 do 4.1.22 oraz 4.1.24 do 4.1.26 Działu III SWZ oraz nie złożył przedmiotowych środków dowodowych opisanych w pkt 4.18, 4.19 oraz 4.23 Działu III SWZ. Tym samym należy przyjąć, że Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych wymaganych w pkt 4 Działu III SWZ, a ponieważ zgodnie z brzmieniem pkt 4.2 Działu III SWZ, nie mogą być one uzupełnione, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art.
art. 226 ust 1 pkt 5 Pzp.
Ponadto Zamawiający wskazuje, że zgodnie z pkt 7.1.1.2 Działu XI SWZ: „W przypadku, gdy Wykonawca w treści formularza oferty cenowej nie wypełni kolumny „D” tabeli lub sposób wypełnienia tej kolumny, nie będzie pozwalał Zamawiającemu na weryfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia (Producenta lub oferowanego modelu) danej pozycji, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
Wykonawca w treści formularza oferty cenowej dla stacji roboczych, komputerów biurowych, oraz serwera, nie wskazał kodu producenta (symbolu), co oznacza, że Zamawiający nie ma możliwości dla tych pozycji formularza, weryfikacji oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593573,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593573,40 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu komputerowego według 2 części
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.