Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00048849/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
- 2022/BZP 00055150/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne wykonywanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 681 07 15
1.5.8.) Numer faksu: 58 681 15 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.kartuzy.ibip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne wykonywanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6241b09a-880c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338248/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Sukcesywne wykonywanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048849/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.4.2201.3.2022.JBo
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 26000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie projektów stałej organizacji ruchu na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego na zlecenie Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach.
3. Zamówienie obejmuje:
b) „Sukcesywne wykonanie projektów stałej organizacji ruchu drogowego na drogach powiatowych Powiatu Kartuskiego.”
c) Zamówienie dotyczy szacunkowej ilości zleceń, które zamawiający oszacował na podstawie dotychczasowych doświadczeń oraz posiadanej wiedzy i wpływających zgłoszeń. Dla oszacowania tej części zamówienia przyjęto ilość: 25 sztuk projektów. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie na podstawie zleceń Zmawiającego, określających szczegółową lokalizację oraz zakres każdego projektu. W ramach przedmiotu zamówienia należy uzyskać wszystkie niezbędne opinie i uzgodnienia, umożliwiające uzyskanie zatwierdzenia organizacji ruchu do realizacji, chyba że Zamawiający odstąpi od ich uzyskania w poszczególnym zleceniu.
d)Zamawiający uzna, iż zamówienie zostało wykonane w terminie, jeśli Wykonawca złoży projekt organizacji ruchu wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku o zaopiniowanie projektu przez odpowiednie organy, o ile w danym przypadku takie zaopiniowanie było wymagane.
4. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in. :
a) uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów do opracowania projektu organizacji ruchu, w tym map do celów informacyjnych,
b) wykonanie inwentaryzacji istniejącego oznakowania drogowego i umieszczenie na planach orientacyjnych ich lokalizacji oraz zaznaczenie znaków i urządzeń przeznaczonych do pozostawienia oraz znaków i urządzeń przeznaczonych do usunięcia,
c) opracowanie projektu organizacji ruchu drogowego zgodnie z § 5 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 784) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach ( tj. Dz.U. z 2019 poz.2311)
d) uzyskanie niezbędnych zatwierdzeń i opinii opracowanego projektu, zgodnie z § 7 ust. 2 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 784).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20479,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80565,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20479,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"KAK" KAROL KOTŁOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891245992
7.3.3) Ulica: Polna 15
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 83-340
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"KAK" KAROL KOTŁOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe"KAK" KAROL KOTŁOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20479,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 260 dni
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Sukcesywna dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno do wykonywania nawierzchni drogowych i naprawy mostów dla Zarządu Dróg Powiatowych w Kartuzach
- Rozbudowa i modernizacja hali sportowej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Kartuzach realizowana w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 2 w Kartuzach - SEGMENT 2
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych budowy dróg w Gminie Tuszyn
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Kuczków, Wola Kuczkowska, Wolica
- Przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej oraz budowa instalacji kanalizacji deszczowej na terenie Muzeum w Łowiczu
- Przebudowa Oddziału Ginekologiczno-Położniczego oraz Neonatologicznego Szpitala SPZOZ w Mławie w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z wyposażeniem
- Sztuczne zasilanie brzegu w Sopocie ok km. 74,7 - 75,3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.