Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00032287/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-14
- 2021/BZP 00040343/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00043163/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00243679/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088800 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178755200
1.5.8.) Numer faksu: 178755209
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Boguchwała2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2c10bef-9c9e-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego część I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00032287/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.7.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 379167,47 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa oświetlenia drogi nr ew. 1151 tzw. Starej Mogielnickiej w Mo-gielnicy. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wi-rowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napię-cia–TN-C.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 48648,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa oświetlenia drogi nr 1166 w Mogielnicy. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania kablem ziemnym nN; montaż słupów stalowych na fundamen-cie betonowym z oprawami typu led na wysięgniku wraz . Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygo-towanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 56156,39 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Budowa oświetlenia drogi nr 1804 w Mogielnicy. Zakres rzeczowy niżej wymienionych zadań obejmuje: wykonanie linii zasilania kablem ziemnym nN od istniejącego słupa nr 8 do słupa nr 7, wraz z montażem ( słup, wysięgnik, fundament, złącze w odbiorze u Inwestora! )4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 8531,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4. Część 4: Budowa oświetlenia drogi nr 1278/1 etap 2 w Racławówce:4.4.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linią kablową; montaż słupów oświetleniowych 8m na fundamencie betonowym, montaż opraw na wysięgniku. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TT. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60975,42 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: Budowa oświetlenia przy drodze gminnej nr 108181R w Woli Zgłobień-skiej (cmentarz). Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wi-rowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napię-cia–TN-C.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 22384,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.6 Część 6: Budowa oświetlenia przy drogach gminnych w Woli Zgłobieńskiej (zakres IV):4.6.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie zasilania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi Żn oraz wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.6.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonawczym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone poniżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121715,39 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7: Budowa oświetlenia na ulicy Łąkowej w Boguchwale:Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje:
pierwszy zakres dotyczy wykonania zasilania kablem ziemnym nN od istniejącego słupa nr 9 do projektowanego słupa nr 13, montaż słupów stalowych na fundamencie betonowym z oprawami na wysięgniku nr 10, 11, 12, 13, drugi zakres dotyczy, wykonanie zasilania kablem ziemnym nN od istniejącej szafy SOU do projektowanego słupa nr 2, montaż słupów stalowych na fundamencie betonowym z oprawami na wysięgniku nr 2 , 3.
Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powykonawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończe-nia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 60755,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41697 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Inside Elektryczne Systemy Instalacyjne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39099,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49077 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39099,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter eNERGIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya-Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39099,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5373,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5373,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-104
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5373,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51126,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58179 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51126,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51126,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21894 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Inside Elektryczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-084
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105534 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Inside Elekrtyczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45487,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45487,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472572184
7.3.3) Ulica: Tadeusza Boya Zeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45487,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT W OKRESIE OD 2 STYCZNIA 2025 DO 31 GRUDNIA 2025
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia dróg na terenie Gminy Szumowo
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na DK woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zad.: 1: Poprawa BRD na DK50 na odc. Słabomierz-Zbiroża; 2: Poprawa BRD na DK92 w m. Wójtówka.
- "Przebudowa: Pasażu im. A.Rynkowskiej (część I), Skweru im. L.Kunki (część II) oraz placu zabaw na terenie PM nr 75 przy ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi (część III), w ramach realizacji projektu EuPOLIS"
- Budowa łącznika ul. Popielskiego we Wrocławiu (droga 4KDD/11) dla potrzeb obsługi komunikacyjnej ośrodka wsparcia dla osób w kryzysie bezdomności.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ul. Ogrodowej
- Budowa, rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego dz.1738 i 1739 w miejscowości Krzyszkowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.