Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265741/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00269556/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-16
- 2021/BZP 00282448/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00296419/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00307850/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Anatomii Patologicznej na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.szyjkowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Anatomii Patologicznej na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f39d1fa-420f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017590/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja poddasza Katedry i Zakładu Genetyki ul. Marcinkowskiego 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265741/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-56/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3392682,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont części pomieszczeń budynku Anatomii Patologicznej na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu.
2. Miejsce realizacji robót budowlanych: Katedra i Zakład Genetyki, Katedra
i Zakład Patomorfologii Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu, ul. K. Marcinkowskiego 1, 50-368 Wrocław.
3. Zakres prac obejmuje wykonanie prac budowlanych na podstawie:
- projektu budowlanego pod nazwą: „Przebudowa i remont budynku Anatomii Patologicznej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu przy ul. K. Marcinkowskiego 1 na potrzeby Katedry i Zakładu Genetyki”
- projektu budowlanego zmian pod nazwą: „Zmiany w zakresie przebudowy części pomieszczeń niskiego i wysokiego parteru oraz strychu na potrzeby Katedry i Zakładu Patomorfologii” (polegających na remoncie pomieszczeń poddasza i strychu)
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załącznikach: 2A–J do SWZ
5. Zamawiający wymaga, by oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi zawarte w Specyfikacji Technicznej (zał. nr 2A-J do SWZ)
6. Zamawiający wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia (przedmiar robót: roboty budowlane, dział: 1. Poddasze oraz dział 3. Strych)
7. Zamawiający wymaga prowadzenia prac w czynnym obiekcie z podziałem na dwa etapy. W każdym z etapów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dostaw: energii elektrycznej, wody ciepłej i zimnej, gazu oraz centralnego ogrzewania do użytkowanej części poddasza.
8. Zamawiający zapewni Wykonawcy, na czas prowadzenia prac remontowych, odpłatne korzystanie z wody i energii elektrycznej.
9. Okres gwarancji wynosi minimum 2 lata, maksymalnie 6 lat od dnia podpisania protokołu odbioru robót i stanowi kryterium oceny ofert.
10. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r., poz. 1320,
z późn. zm.) osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. wykonanie robót: ogólnobudowlanych, elektrycznych, teletechnicznych, sanitarnych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych (szczegółowo wymienionych w przedmiarach robót, stanowiących zał. nr 2F), z wyjątkiem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowalne (Dz. U. z 2020 r., poz. 1333, z późn. zm.).
Wyżej określony wymóg dotyczy również podwykonawców wykonujących wskazane powyżej prace. Postanowienia dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych
z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący zał. nr 7 do SWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie
w zakresie wskazanym w niniejszym punkcie.
11. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (zał. nr 7 do SWZ).
12. Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do wysokości 30 % wartości zamówienia.
13. Wizja lokalna. Zamawiający wymaga (zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt. 1 Pzp) złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 19.11.2021 r. oraz 06.12.2021 r. o godz.: 09:00 w miejscu: 50-368 Wrocław, ul. Karola Marcinkowskiego 1 w obecności pracownika Działu Nadzoru Inwestycji i Remontów UMW P. Michała Wołoszyna – tel. 71 784 11 76.
Obecność Wykonawców biorących udział w wizji lokalnej będzie potwierdzona listą obecności, którą podpiszą Wykonawcy. Zamawiający zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp odrzuci ofertę, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32415000-5 - Sieć ethernet
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3465771,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5448900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3465771,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BGS SYSTEM Jerzy Garbino
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8961134177
7.3.3) Ulica: ul. Kamienna 31/51
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-307
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3465771,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Sieć ethernet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.