Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012727/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozogach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rozogi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668120
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kętrzyńskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Rozogi
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-114
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897226002
1.5.8.) Numer faksu: 897226055
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rozogi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.rozogi.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozogach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccad5643-8ce3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088980
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023291/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozogach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warminsko-Mazurskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00012727
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROŚ.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2266265,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa Punktu Selektywnej Zbiorki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Rozogach” na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 148/8. Na obszarze tym zaprojektowano lokalizację obiektów służących do zbiórki odpadów komunalnych i ich obsługi – punkt selektywnej zbiórki odpadów wraz z infrastrukturą techniczną. Zaprojektowano układ komunikacyjny umożliwiający wjazd i poruszenie się pojazdów do obsługi PSZOK.
Inwestycja ta obejmuje:
1) Kontener administracyjno – socjalny;
2) Budynek magazynowy nr 1 z wiatą (Wiata nr 1) – składający się z otwartych
i zamkniętych boksów magazynowych dla poszczególnych rodzajów odpadów zbieranych w ramach PSZOK;
3) Budynek magazynowy nr 2 (Wiata nr II) – zamykany, magazynowy z dwoma boksami na zapasowe kontenery do gromadzenia odpadów;
4) Ogrodzenie terenu z furtką i rozsuwaną bramą;
5) Wagę samochodową najazdową;
6) Utwardzenie wewnętrznego placu manewrowego z miejscami postojowymi;
7) Przyłącze wodociągowe;
8) Kanalizację sanitarną grawitacyjną;
9) Kanalizację deszczową z osadnikiem, separatorem i podziemnym szczelnym zbiornikiem;
10) Przyłącze elektroenergetyczne;
11) Zagospodarowanie terenu;
Ponadto inwestycja ta obejmuje również wyposażenie:
12) Monitoring wizyjny;
13) Kontener zgniatarkę (odpady segregowane, wolnostojący o poj. 14-23 m3);
14) Kontenery i pojemniki do segregacji odpadów o poj. od 500 – 1100 litrów –
8 sztuk
2. Szczegółowy zakres zamówienia określa: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, pozwolenie na budowę oraz pomocniczo przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45213221-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy magazynów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2266265,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2266265,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2266265,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582356803
7.3.3) Ulica: Miła 8
7.3.4) Miejscowość: Rzekuń
7.3.5) Kod pocztowy: 07-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2266265,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 15 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Białymstoku
- Budowa drogi dojazdowej do terenów inwestycyjnych przy Węźle Jarocin
- Modernizacja budynku stacji kolejki wąskotorowej w Rawie Mazowieckiej oraz wymiana uszkodzonych torów w ciągu zabytkowej linii kolejki wąskotorowej Rogów - Rawa Mazowiecka - Biała Rawska.
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.