eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Majowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57ff7e58-3541-4b54-8f69-720298beaac2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ff7e58-3541-4b54-8f69-720298beaac2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089018

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049882

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach komunalnych TTBS - załącznik nr 1.1 do wzoru umowy.
Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
2. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
3. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 130726,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część 2 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach własnych TTBS – załącznik nr 1.2 do wzoru umowy.

Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
5. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
6. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego

71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

4.5.5.) Wartość części: 42616,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i części 2 zamówienia,
ponieważ w terminie składania ofert złożono oferty, spośród których oferta z najniższą ceną
na część 1 i na część 2 zamówienia, przewyższa kwoty, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może na obecny czas
zwiększyć tych kwot do ceny oferty najkorzystniejszej na daną część zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i części 2 zamówienia,
ponieważ w terminie składania ofert złożono oferty, spośród których oferta z najniższą ceną
na część 1 i na część 2 zamówienia, przewyższa kwoty, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może na obecny czas
zwiększyć tych kwot do ceny oferty najkorzystniejszej na daną część zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.