Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049882/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 (44) 724-64-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-57ff7e58-3541-4b54-8f69-720298beaac21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57ff7e58-3541-4b54-8f69-720298beaac2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089018
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część 1 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach komunalnych TTBS - załącznik nr 1.1 do wzoru umowy.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
2. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
3. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 130726,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Część 2 zamówienia obejmuje przeglądy budowlane w budynkach własnych TTBS – załącznik nr 1.2 do wzoru umowy.Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla cz. 1 i cz. 2 zamówienia:
5. W przeglądzie musi zawierać się również zakres z przeglądu rocznego (Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt. 1, lit. a, b).
6. Zakres usługi obejmuje:
1) sprawdzenie stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektu budowlanego;
2) sprawdzenie estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia, zgodnie ze wzorami protokołów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do umowy.
3) sprawdzenie stanu technicznego:
a) elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne
i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu,
b) instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
4.5.5.) Wartość części: 42616,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i części 2 zamówienia,
ponieważ w terminie składania ofert złożono oferty, spośród których oferta z najniższą ceną
na część 1 i na część 2 zamówienia, przewyższa kwoty, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może na obecny czas
zwiększyć tych kwot do ceny oferty najkorzystniejszej na daną część zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Mając na uwadze art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający postanowił
o unieważnieniu przedmiotowego postępowania w zakresie części 1 i części 2 zamówienia,
ponieważ w terminie składania ofert złożono oferty, spośród których oferta z najniższą ceną
na część 1 i na część 2 zamówienia, przewyższa kwoty, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może na obecny czas
zwiększyć tych kwot do ceny oferty najkorzystniejszej na daną część zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa dwugłowicowej strzykawki automatycznej do podawania środków kontrastowych
- Wykonanie okresowych 5-letnich przeglądów budowlanych w zasobach własnych i zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na rozbudowę drogi gminnej w miejscowości Karolinów
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/018/25 MODERNIZACJA CZĘŚCI WSPÓLNYCH NA ODDZIALE KARDIOLOGII w "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- 1/TP1/SZP-2/2025 Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy pomieszczeń w budynku B przy ul. Kwiatkowskiego 6 w Koszalinie - FabLab.
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Rozbiórka i budowa murka oporowego, chodnika i schodów terenowych w formule "zaprojektuj i wybuduj" na działce nr ew. 1401/43 (obręb 11-Śródmieście) przy ul. Malmeda Icchoka 6, 8 w Białymstoku.
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową bieżni prostej przy Szkole Podstawowej w Mrozach Wielkich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.