Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00043484/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-01
- 2023/BZP 00002406/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 32 64 990
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c50397c-828e-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021798/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi samochodem ciężarowym i ciężarowym z HDS w podziale na części
1.3.3 Usługi sprzętowe w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043484/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 7/DZS/2022/TP/WZTiA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 406150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Bytów - usługi samochodem ciężarowym samowyładowczym, samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką, koparką obrotową i podnośnikiem koszowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 55770,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Chojnice - usługi samochodem ciężarowym z HDS, koparko-ładowarką i podnośnikiem koszowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 97060,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Gdańsk:Zadanie 1 - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką;
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 34430,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Gdańsk:Zadanie 2 - usługi samochodem ciężarowym i koparko-ładowarką na terenie BM Stegna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 13200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV− obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Kartuzy - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką.4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 33870,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V− obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Lębork - usługi samochodem ciężarowym, koparko-ładowarką lub koparką kołową obrotową i podnośnikiem koszowym.4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 75570,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI − obejmująca świadczenie usług sprzętowo-transportowych w RD Sztum - usługi samochodem ciężarowym z HDS i koparko-ładowarką.4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60181000-0 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 96250,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76555,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76555,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76555,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usługowo-Handlowa w Rokitkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005317865
7.3.3) Ulica: Rokitki 24
7.3.4) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76555,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie została złożona żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Kępka Usługi Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190168195
7.3.3) Ulica: Południowa 16
7.3.4) Miejscowość: Jagatowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-010
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16297,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16297,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16297,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wywóz Nieczystości Usługi Transportowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170206652
7.3.3) Ulica: Gdańska 19A
7.3.4) Miejscowość: Stegna
7.3.5) Kod pocztowy: 82-103
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR KĘPKA USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR KĘPKA USŁUGI TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16297,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38142,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38142,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38142,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Andrzej Lewna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 190985267
7.3.3) Ulica: Ogrodowa 4
7.3.4) Miejscowość: Miechucino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-334
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38142,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57933,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57933,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57933,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Usługowo-Handlowa w Rokitkach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005317865
7.3.3) Ulica: Rokitki 24,
7.3.4) Miejscowość: Czarna Dąbrówka
7.3.5) Kod pocztowy: 77-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
jakie przetargi wygrała firma
Lewna Andrzej PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57933,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119679,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119679,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urszula Gajewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221953571
7.3.3) Ulica: Stary Dzierzgoń 49/1
7.3.4) Miejscowość: Stary Dzierzgoń
7.3.5) Kod pocztowy: 82-450
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUGOWO-HANDLOWA W ROKITKACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119679,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-098.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- 2025. Wykonanie przeglądów stanu technicznego dróg
- Dostawa biologicznych łat osierdziowych dla UCK
- Dostawa pistoletów pełnowymiarowych i kompaktowych oraz amunicji strzeleckiej na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku
- Dostawa prototypowej instalacji realizującej obieg ORC-VCC (bez turbosprężarki)
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Wykoszenie Łąk w rezerwacie przyrody "Słone Łąki" i jego otulinie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.