Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00073409/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-04
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089123 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9
w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miejski w Piaskach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 77
1.5.2.) Miejscowość: Piaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umpiaski.bip.lubelskie.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5864a453-c523-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089123
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach osi priorytetowej: XI Włączenie społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00073409/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.15.2021.KŁ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9 w ramach projektu pn. „Aktywny Senior w Gminie Piaski” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Działanie: 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne w ramach osi priorytetowej: XI Włączenie społeczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 7 do SWZ. Zamawiający wymaga dostawy całości przedmiotu zamówienia jednorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Klub Seniora w Piaskach oraz Klub Seniora w Gardzienicach Pierwszych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33158400-6 - Sprzęt do terapii mechanicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
33195110-7 - Monitory do kontrolowania czynności oddechowej
33196100-1 - Sprzęt dla osób starszych
33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
37441100-2 - Bieżnie mechaniczne
37441300-4 - Rowery stacjonarne
38423100-7 - Ciśnieniomierze
39330000-4 - Urządzenia dezynfekujące
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
42981000-6 - Generatory ozonu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Gmina Piaski, działając zgodnie z art. 255 pkt 6 w zw. z art 457 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) – dalej jako PZP, niniejszym zawiadamia o unieważnieniu postępowania pn. „„Zakup i dostawa wyposażenia sprzętu przeciwdziałającego skutkom wystąpienia COVID-9 w ramach projektu „Aktywny Senior w Gminie Piaski”, prowadzonego w trybie podstawowym o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy PZP, ze względu na fakt, że przedmiotowe postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, w sprawie zamówienia publicznego.UZASADNIENIE FAKTYCZNE I PRAWNE
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wedle art. 260 ust. 1 PZP o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
W niniejszym postępowaniu, do Zamawiającego, zgodnie z udostępnionym na stronie internetowej protokołem z otwarcia ofert, wpłynęło 8 ofert od Wykonawców. Oferty każdego z Wykonawców różnią się w zasadniczy sposób, gdyż zawierają one zróżnicowane stawki podatku VAT na określone artykuły, które składają się na przedmiot zamówienia (wedle szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia). Zgodnie z postanowieniami SWZ, a mianowicie rozdziałem XVIII ust. 3 SWZ, Zamawiający wskazał, iż cena oferty powinna uwzględniać wszystkie podatki, koszty i opłaty. Stawka VAT musi zostać określona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca odpowiada za wpisanie niewłaściwej stawki VAT – zastosowanie innej stawki, niż zgodnej z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z późn. zm.) nie może być zakwalifikowana jako oczywista omyłka w treści oferty. Tym samym Zamawiający nie określił (pomimo takiej możliwości) zgodnej z przepisami oraz właściwej stawki VAT, jaką należało zastosować w kalkulacji cenowej w ramach oferty wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawcy mogli stosować różne (w ich ocenie właściwe) stawki VAT, których zastosowanie w sposób znaczący spowodowało różnice w zakresie kalkulacji cenowej. Wykonawcy, poprzez takie postanowienia SWZ nie mieli żadnej jednolitej podstawy w dokumentacji postępowania, która pozwalałaby na bezpośrednie i równe, w zakresie przygotowania każdej oferty, dokonanie kalkulacji cenowej. Bezwzględnie należy wskazać, że odpowiednia stawka podatku VAT, winna była zostać przez Zamawiającego określona w dokumentacji postępowania, nie pozostawiając tym samym dowolności w jej zastosowaniu w ofercie. W aktualnym stanie faktycznym, oferty złożone przez Wykonawców są całkowicie nieporównywalne, a tym samym dokonanie wyboru oferty, który nie będzie godził w fundamentalne zasady prawa zamówień publicznych, takie jak równe traktowanie wykonawców oraz zasada uczciwej konkurencji- jest całkowicie niemożliwe.
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.