Ogłoszenie z dnia 2023-02-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00502544/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-19
- 2023/BZP 00003148/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II - termomodernizacja budynków Pszczyna, ul. Kopernika 23, Kopernika 31, Kopernika 50 i Kopernika 50A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w gminie Pszczyna – etap II - termomodernizacja budynków Pszczyna, ul. Kopernika 23, Kopernika 31, Kopernika 50 i Kopernika 50A2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f93495d8-7f69-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej w budynkach wielorodzinnych w Gminie Pszczyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Środki finansowe z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa I. Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie: 1.7: Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie: 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00502544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0054.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 23.2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być za-montowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr PO-IS/1.7.1/5/2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 607088,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 31.2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być za-montowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr PO-IS/1.7.1/5/2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 261932,55 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 50.2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być za-montowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr PO-IS/1.7.1/5/2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 486201,18 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 50a.2.Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa, uzgodnienia branżowe oraz specyfikacje techniczne stanowiące Załącznik nr 7 do SWZ.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic informacyjnych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych na dwóch słupach w gruncie przy modernizowanym obiekcie, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ. Tablica informacyjna powinna być za-montowana w miejscu realizacji robót budowlanych nie później niż 14 dni od rozpoczęcia prac.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę i montaż tablic pamiątkowych o wymiarach min. 80x120 cm, montowanych w budynku w widocznym miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, z materiału dibont 3mm (aluminium), wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 8 do SWZ.
5. Zakres przedmiotu obejmuje sporządzenie audytu (ex-post) dla budynku obejmującego wszystkie faktycznie wykonane prace w ramach kompleksowej realizacji robót budowlanych zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020, Osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działania 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego, Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim Konkurs zamknięty nr PO-IS/1.7.1/5/2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 201879,01 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 577665,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 922998,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 577665,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UH-BUD Marcin Hess
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381065613
7.3.4) Miejscowość: Ćwiklice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 577665,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust.3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.): "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;".
Uzasadnienie faktyczne:
W ww. postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla Zadania nr 2 pn. Termomodernizacja budynku wielorodzinnego w Pszczynie przy ul. Kopernika 31”, prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP została złożona oferta, której cena znacznie przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zadania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364960,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364960,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364960,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo - Usługowa ANA Anna Wutke - Knieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521363406
7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364960,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151049,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 367671,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151049,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo- Usługowa ANA Anna Wutke- Knieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521363406
7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Wutke-Knieć Firma Handlowo-Usługowa "ANA"
jakie przetargi wygrała firma
Anna Wutke-Knieć Firma Handlowo-Usługowa "ANA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151049,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Dostosowanie pomieszczeń VIII i IX piętra budynku Szpitala Joannitas w Pszczynie przy ul. Antesa 11 w Pszczynie dla potrzeb Zakładu Pielęgnacyjno- Opiekuńczego
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- ZP/14/2025_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 4128S tj. ul. Zawadzkiego w m. Rudołtowice
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- Budowa żłobka w Siennie
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły w Niwiskach"
- Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektu Gminnego Centrum Kultury i Sportu w Ludwinie
- "Wymiana źródła ciepła i poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Skopaniu"
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.