Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00006449/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-05
- 2022/BZP 00013396/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93
1.5.2.) Miejscowość: Kotla
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 8318361
1.5.8.) Numer faksu: 76 8318308
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kotla.bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„PRZEBUDOWA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ff12838-6e07-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005268/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa obiektów użyteczności publicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00006449/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.1.2022.EO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zadania składa się z dwóch etapów:
1. Etap I - Rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Kotla.
Przedmiotem zadania jest rozbudowa i przebudowa budynku Urzędu Gminy Kotla. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Głogowskiej 93 w Kotli, na terenie działki nr 668, obr. Kotla.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku o część biurową , zmianę podziału wnętrz oraz wynikające z niego zmiany elewacyjne, kompleksową termomodernizację budynku.
Istniejący stan zagospodarowania terenu
Działka nr 668,objęta opracowaniem, znajduje się w centrum Kotli, przy głównej ulicy, na terenie zabudowy jednorodzinnej z towarzyszącą zabudową usługową. Opracowaniem objęto teren oznaczony na planie zagospodarowania.
Na działce znajdują się następujące obiekty:
− budynek objęty inwestycją (II kondygnacje nadziemne, częściowo podpiwniczony),
− nieużytkowany jednokondygnacyjny budynek usługowy przeznaczony do rozbiórki,
− miejsca postojowe dla samochodów osobowych,
− zieleń urządzona,
− zbiornik gazu LPG na cele ogrzewania budynku,
− przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, nn, instalacja zasilania kotłowni gazowej ze zbiornika LPG
Budynek objęty opracowaniem, zlokalizowany jest bezpośrednio przy frontowej granicy działki przy ul. Głogowskiej w Kotli.
Dostęp do drogi publicznej zapewniony jest dwoma istniejącymi zjazdami z ul. Głogowskiej (drogi powiatowej).
W ramach inwestycji planuje się:
a) rozbudowę budynku o część biurową wraz z termomodernizacją,
− część dwukondygnacyjna, bez podpiwniczenia, charakterem nawiązująca do istniejącej zabudowy. Zawierająca pomieszczenia biurowe i archiwum urzędu gminy.
b) przebudowę i termomodernizację budynku
− przebudowa w obrysie istniejących ścian zewnętrznych i termomodernizacja-ocieplenie ścian i wykonanie wypraw elewacyjnych,
c) przebudowę schodów zewnętrznych od strony parkingu
− rozbiórka schodów istniejących i wykonanie nowych schodów żelbetowych płytowych pokrytych płytkami antypoślizgowymi. Schody zostaną poszerzone tak, aby spełniały obowiązujące przepisy dotyczące ewakuacji.
d) budowę schodów zewnętrznych do piwnicy, w miejscu istniejącej pochylni
− istniejąca pochylnia nie spełnia przepisów warunków technicznych odnośnie nachylenia, zostanie rozebrana, a w jej miejscu zostaną wykonane schody żelbetowe prowadzące do piwnicy.
e) przebudowę instalacji wewnętrznych w budynku w celu dostosowania do potrzeb nowych użytkowników,
f) przebudowę muru oporowego przy projektowanej rozbudowie budynku.
g) montaż instalacji fotowoltaicznej,
UWAGA!
• Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organ Nadzoru budowlanego
o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, a także zakończenia robót w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku.
• Wszystkie materiały okładzinowe należy uzgodnić z Zamawiającym
(w szczególności: płytki, wykładziny, malowanie pomieszczeń).
• Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• Zakres zadania nie obejmuje wyposażenia obiektu w klimatyzację oraz system monitoringu.
2. Etap 2 - Przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kotli.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Kotli wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń na administracyjno-biurowe z przeznaczeniem dla Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kotli. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Krzyckiej 2 w Kotli, na terenie działki nr 698/13 obr. Kotla.
W ramach inwestycji przewidziano rozbudowę budynku o szyb windowy, zmianę podziału wnętrz oraz wynikające z niego zmiany elewacyjne, kompleksową termomodernizację budynku.
Istniejący stan zagospodarowania terenu
Działka nr 698/13, objęta opracowaniem, znajduje się w centrum Kotli, przy głównej ulicy, na terenie zabudowy jednorodzinnej z towarzyszącą zabudową usługową.
Na działce znajdują się następujące obiekty:
− budynek Gminnego Ośrodka Zdrowia objęty inwestycją,
− garaż dwustanowiskowy,
− wiata śmietnikowa,
− miejsca postojowe dla samochodów osobowych,
− zieleń urządzona,
− przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, nn.
Dostęp do drogi publicznej zapewniony zostaje istniejącym zjazdem z ul. Krzyckiej z działki
nr 1098 poprzez działki 698/10 oraz 698/5, obręb Kotla.
Do budynków doprowadzone są przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, energetyczne i teletechniczne. Wody opadowe odprowadzane są do kanalizacji ogólnospławnej.
Budynek GOZ ogrzewany jest z istniejącej kotłowni olejowej, którą przeznacza się do likwidacji. Budynek będzie ogrzewany za pomocą pomp ciepła.
W ramach inwestycji planuje się:
a) rozbiórkę pochylni dla niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem,
b) rozbudowę budynku o windę dla osób niepełnosprawnych,
− szyb murowany o wysokości równej istniejącej części budynku z wejściem do widny z zewnątrz, osłoniętym daszkiem szklanym.
c) zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń na parterze Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kotli,
− zmianą sposobu użytkowania na pokoje biurowe objęto część pomieszczeń Domu Seniora do tej pory pełniących funkcję sali głównej, oraz pomieszczenia dotychczas pełniące funkcje Gabinetu Fryzjerskiego. Po przebudowie przestrzenie te będą użytkowane jako pokoje biurowe.
Pomieszczenia dotychczas pełniące funkcję posterunku policji, zostaną przebudowane na posterunek, Gabinet Fryzjerski oraz punkt pomocy prawnej.
d) przebudowę budynku,
− objęto przebudową układ pomieszczeń w części A w piwnicy, na parterze i na
I piętrze, w części B na I piętrze oraz częściowo parter w części C,
− przebudowę schodów zewnętrznych do piwnicy oraz przebudowę schodów ewakuacyjnych z części A budynku,
− przebudowę instalacji wewnętrznych w budynku w celu dostosowania do potrzeb nowych użytkowników.
e) w związku z likwidacją kotłowni olejowej zaprojektowano na terenie agregat wody lodowej, jako cześć projektowanych systemów wentylacji i klimatyzacji w budynku,
f) doprowadzenie do budynku drogi pożarowej i wymianę utwardzeń.
− przewiduje się poszerzenie drogi pożarowej - nawierzchnia asfaltowa.
g) montaż instalacji fotowoltaicznej,
UWAGA!
• Na Wykonawcy spoczywa obowiązek zawiadomienia organu Nadzoru budowlanego
o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, a także zakończenia robót
w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku.
• Wszystkie materiały okładzinowe należy uzgodnić z Zamawiającym (w szczególności: płytki, wykładziny, malowanie pomieszczeń).
• Wszystkie materiały rozbiórkowe należy zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
• Zakres zadania nie obejmuje wyposażenia obiektu w klimatyzację oraz system monitoringu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac dla etapu I i II niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− projekty budowlane, projekty wykonawcze, projekty techniczne/wykonawcze poszczególnych branż ( branża budowlana, branża konstrukcyjna, branża sanitarna, w tym przyłącza sanitarne, branża elektryczna), projekty zieleni, projekty wyposażenia wnętrz, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót dla poszczególnych branż, Specyfikacja sprzętu komputerowego – stanowiące załącznik nr 6 do SWZ,
− przedmiary robót poszczególnych branż dla etapu I i II- stanowiące załącznik nr 7 do SWZ,
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – zał. nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442120-4 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10915093,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12539523,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10915093,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa POS-BET sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971781613
7.3.3) Ulica: Onufrego Zagłoby 50n
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10915093,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.