eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DynówRemont dróg gminnych w miejscowości Łubno.



Ogłoszenie z dnia 2023-02-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych w miejscowości Łubno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. J. Ożoga 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 230 01 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dynow.regiony.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dynow.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jst

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg gminnych w miejscowości Łubno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c10f0cf-6f16-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066448/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont dróg gminnych w miejscowości Łubno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00462628/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 198/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1618409,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont dróg gminnych w miejscowości Łubno.
1. Droga nr ewid 1061 w km 0+000 - 0+065
2. Droga nr ewid 993 w km 0+000 - 0+060
3. Droga nr ewid 242, 261 w km 0+000 - 0+258
4. Droga nr ewid 495 w km 0+023 - 0+185
5. Droga nr ewid 484 w km 0+000 - 0+190
6. Droga nr ewid 167/1, 167/2, 191 w km 0+000 - 0+390
7. Droga nr ewid 650,667,674 w km 0+000 - 0+435
8. Droga nr ewid 656,660 w km 0+000 - 0+120
9. Droga nr ewid 699 w km 0+000 - 0+173
10. Droga nr ewid 759/2 w km 0+000 - 0+183
11. Droga nr ewid 784,1686/2 w km 0+000 - 0+190
12. Droga nr ewid 2046,1575 w km 0+000 - 0+247
13. Droga nr ewid 1992 w km 0+000 - 0+025
14. Droga nr ewid 2172/1 w km 0+000 - 0+185
15. Droga nr ewid 2199 w km 0+000 - 0+121
16. Droga nr ewid 2953 w km 0+000 - 0+095
17. Droga nr ewid 2947 w km 0+000 - 0+070
18. Droga nr ewid 2974 w km 0+000 - 0+055
19. Droga nr ewid 2846 w km 0+000 - 0+070
20. Droga nr ewid 2837 w km 0+000 - 0+070
21. Droga nr ewid 3036,3054/1 w km 0+000 - 0+202
22. Droga nr ewid 2789 w km 0+000 - 0+060
23. Droga nr ewid 2762 w km 0+000 - 0+041
24. Droga nr ewid 2707 w km 0+096 - 0+152
25. Droga nr ewid 2565,2628/1 w km 0+112 - 0+302
26. Droga nr ewid 3180/2 w km 0+000 - 0+135
27. Droga nr ewid 3207 w km 0+000 - 0+085
28. Droga nr ewid 3211 w km 0+000 - 0+050
29. Droga nr ewid 3253 w km 0+000 - 0+062
30. Droga nr ewid 2737 w km 0+000 - 0+125
31. Droga nr ewid 242 w km 0+048 - 0+248
32. Droga nr ewid 2758 w km 0+000 - 0+092
33. Droga nr ewid 2565 w km 0+145 - 0+273
34. Droga nr ewid 45 w km 0+000 - 0+430

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1735114,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2625094,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1735114,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy „JAR” S.C. Jan Synoś, Ryszard Rząsa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132072526

7.3.3) Ulica: Kielnarowa 20

7.3.4) Miejscowość: Tyczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 36-020

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1735114,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.