eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Okonek › "Wykonywanie usług leśnych - usuwanie szkód po orkanie Nadia"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-17

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie usług leśnych – usuwanie szkód po orkanie Nadia”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Okonek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Okonek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-965

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672669101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: okonek@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://okonek.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi z zakresu leśnictwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonywanie usług leśnych – usuwanie szkód po orkanie Nadia”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ada3950-964d-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00335490/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonywanie usług leśnych - usuwanie szkód po orkanie "Nadia" w lesnictwie Wilcze Laski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069020/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie udzielana jest na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP. Zamówienie zostało przewidziane w umowie podstawowej nr 271.48.2020.
Ze względu na konieczność uprzątnięcia szkód powstałych po orkanie „Nadia” oraz brak możliwości zlecenia prac w innym trybie (brak wyłonionego Wykonawcy na usługi leśne w 2022 r. w leśnictwie Wilcze Laski), przy konieczności pozyskania pełnowartościowego surowca oraz zapewnienia bezpieczeństwa poruszania się po kompleksie leśnym, celowe jest udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 226738,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z określeniem w art. 6 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach (tekst jedn.: Dz. U. z 2021 r. poz. 1275 z późn. zm. – „Ustawa o lasach”) obejmujące prace z zakresu, pozyskania i zrywki drewna do wykonania na terenie Nadleśnictwa Okonek w roku 2022.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje sumaryczne ilości prac z zakresu pozyskania i zrywki użytków przygodnych powstałych na skutek działania orkanu „Nadia” w dn. 29-30.01.2022 r. w ramach grup czynności: TPN, PR, PTP, PTW w ilości szacunkowej 2251m3 grubizny na terenie leśnictwa Wilcze Laski:
Szczegółowy opis zamówienia zawierają:
załącznik nr 1- raptularz terenowy z lokalizacją i wykazem sortymentów do pozyskania,
załącznik nr 2 - zestawienie pracochłonności pozyskania i zrywki drewna
załącznik nr 3 - standard technologii wykonawstwa prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 258 ust. 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach prowadzonego postępowania Zamawiający skierował zaproszenie do udziału
w postępowaniu do Konsorcjum LAS w skład którego wchodzą:
1. Alicja Szkarłat, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowe Handlowe Alicja Szkarłat z siedzibą (64-965) Okonek przy ul. Bolesława Chrobrego 4, (o numerze NIP 767- 128-65-01 ; REGON 300705493),
2. Rafał Szkarłat, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Leśne Rafał Szkarłat z siedzibą (64-965) Okonek przy ul. Bolesława Chrobrego 4 (o numerze NIP 767-122-56-00; REGON 570361363).
Do postępowania przystąpiła tylko pani Alicja Szkarłat, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Przedsiębiorstwo Usługowe Handlowe Alicja Szkarłat z siedzibą
w Okonku, co jest sprzeczne z zapisami art. 214 ust. 1 pkt 7), na mocy którego Zamawiający udziela zamówienia dotychczasowemu wykonawcy.


Podstawa prawna:
Zastosowanie mają przepisy art. 214 ust. 1 pkt. 7) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ). „W przypadku udzielenia,
w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane
w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości” oraz art. 58 ust. 5 „Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236948,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 236948,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.