Ogłoszenie z dnia 2021-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00033647/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-15
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089204 z dnia 2021-06-21 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyszukiwanie i czynną ochronę lęgów kulika wielkiego Numenius arquata w Wielkopolsce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300975927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Henryka Dąbrowskiego 79
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-529
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 6396400
1.5.8.) Numer faksu: 61 6396447
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.poznan@rdos.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.rdos.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://poznan.rdos.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyszukiwanie i czynną ochronę lęgów kulika wielkiego Numenius arquata w Wielkopolsce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ef340d7-9d21-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089204
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012872/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Wyszukiwanie i czynna ochrona lęgów kulika wielkiego w Wielkopolsce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033647/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOP.261.4.2021.DU
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145800,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I - ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Wielki Łęg Obrzański PLB300004Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
chów piskląt;
zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 40500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Nadnoteckie Łęgi PLB300003;Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
chów piskląt;
zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 57500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część III – ochrona kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 Dolina Środkowej Warty PLB300002.Celem przedmiotu zamówienia jest zwiększenie sukcesu lęgowego kulika wielkiego i zapewnienie trwałości populacji w obszarach Natura 2000.
Zamawiający informuje, że na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia posiada decyzję Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska na odstępstwa od zakazów w stosunku do kulika wielkiego.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Etap I – Lokalizacja gniazd oraz monitoring lęgów:
Pełną inwentaryzację kulika wielkiego w obszarze Natura 2000 poprzez określenie liczebności par lęgowych;
Zlokalizowanie rewirów lęgowych oraz wyszukanie gniazd kulika wielkiego przed rozpoczęciem prac agrotechnicznych;
Określenie dokładnego położenia każdego znalezionego gniazda za pomocą urządzenia GPS;
Określenie właścicieli lub dzierżawców działek, na terenie których zlokalizowano gniazda kulika wielkiego i uzgodnienie odpowiedniej metody ich ochrony. Wykonawca musi uzyskać pisemną zgodę na prowadzenie zabiegów czynnej ochrony;
Oznakowanie gniazd, tak aby były widoczne dla rolników wykonujących prace agrotechniczne;
Stały monitoring każdego znalezionego gniazda w celu śledzenia losów poszczególnych lęgów;
Określenie sukcesu lęgowego oraz produkcji młodych;
Ocenę stanu ochrony kulika wielkiego;
Sporządzenie raportu końcowego z realizacji przedmiotu zamówienia;
Wypełnienie bazy danych (plik excel), stanowiącej załącznik nr 1 do OPZ;
Wykonanie dokumentacji fotograficznej dla każdego znalezionego gniazda (min. 3 zdjęcia siedliska lęgowego, min. 2 zdjęcia gniazda, w tym jedno zdjęcie z widocznym rodzajem łąki, na której ptaki zbudowały gniazdo).
b) Etap II – Inkubacja jaj oraz odchowanie piskląt:
zabranie jaj kulika wielkiego z gniazda i transport do inkubatora (liczba zabieranych jaj do ustalenia z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia);
inkubowanie jaj i monitorowanie procesu inkubacji;
chów piskląt;
zaobrączkowanie piskląt przed wypuszczeniem na wolność;
założenie loggerów GPS na wybrane osobniki kulika wielkiego przed ich wypuszczeniem. Liczba zakładanych loggerów zostanie ustalona w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym;
wykonanie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej poszczególne etapy inkubacji oraz chowu;
zapewnienie stałego nadzoru weterynaryjnego w trakcie przetrzymywania piskląt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych
4.5.5.) Wartość części: 47800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Towarzystwo Ochrony Przyrody "Salamandra"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781009642
7.3.3) Ulica: Stolarska 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-788
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKIE TOWARZYSTWO OCHRONY PRZYRODY "SALAMANDRA"
jakie przetargi wygrała firma
POLSKIE TOWARZYSTWO OCHRONY PRZYRODY "SALAMANDRA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREX-Usługi Przyrodnicze Marek Maluśkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822205022
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Skargi 22
7.3.4) Miejscowość: Trzcianka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-980
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CREX - USŁUGI PRZYRODNICZE Marek Maluśkiewicz
jakie przetargi wygrała firma
CREX - USŁUGI PRZYRODNICZE Marek Maluśkiewicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Glapan AVIAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642521052
7.3.3) Ulica: Tetmajera 14/1
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
2021-06-21 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.