Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00065698/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie wybranych usług w ramach organizacji posiedzeń Grup Roboczych na potrzeby Programu Interreg Polska Słowacja odbywających się na terenie Polski lub Słowacji.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Projektów Europejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141681456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaniewska 39a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-672
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223783100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cpe.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cpe.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.cpe.gov.pl/p158/zamowienia-publiczne/ogloszenia-o-zamowieniach1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie w realizacji programów UE
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie wybranych usług w ramach organizacji posiedzeń Grup Roboczych na potrzeby Programu Interreg Polska Słowacja odbywających się na terenie Polski lub Słowacji.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67fdc9c1-93b2-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059880/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja Grup Roboczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Współpracy Interreg Polska-Słowacja2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00065698/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.263.2.2022.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie wybranych usług w ramach organizacji posiedzeń GRUP ROBOCZYCH Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG POLSKA-SŁOWACJA. II. Docelowo w ramach realizacji niniejszego zamówienia możliwe jest zapewnienie organizacji minimalnie 1 a maksymalnie 3 posiedzeń GRUPY ROBOCZEJ Programu Współpracy Transgranicznej INTERREG POLSKA-SŁOWACJA, które będą odbywały się na terenie Słowacji lub Polski. Zamawiający w zależności od potrzeb i/ lub sytuacji epidemicznej będzie zlecał spotkania w formie stacjonarnej lub hybrydowo (stacjonarnie z transmisją online) - połączenie usług formy stacjonarnej z usługami online, zgodnie z cenami zaproponowanymi w formularzu ofertowym. Organizacja posiedzeń Grup Roboczych obejmuje ramowo następujące usługi:
• zapewnienie profesjonalnej sali konferencyjnej,
• zapewnienie sprzętu konferencyjnego wraz z nagłośnieniem (mikrofony) i sprzętem audio-wideo (maksymalnie dwa ekrany, maksymalnie dwa projektory, laptopy) oraz sprzętu tłumaczeniowego (słuchawki, dźwiękoszczelna kabina dla dwóch tłumaczy),
• zapewnienie obsługi technicznej spotkania hybrydowego,
• zapewnienie nagrania spotkania,
• obsługa gastronomiczna (serwis kawowy, obiad, kolacja),
• obsługa hotelarska (w tym rezerwacja pokoi hotelowych),
• zapewnienie: szatni, przechowalni bagażu i miejsc postojowych.
Szczegółowy opis -w załączniku nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267768,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285108,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267768,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8451560099
7.3.3) Ulica: Mazurska 6 lok. 11,
7.3.4) Miejscowość: Ryn
7.3.5) Kod pocztowy: 11-520
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Grzegorz Głowacki FORDEWIND
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267768,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowej na dostosowanie powierzchni i przebudowę instalacji dla potrzeb nowego laboratorium Działu Ministyntez w Ł-IChP w Warszawie wraz z nadzorem autorskim
- Świadczenie usługi wynajmu, dostawy oraz wymiany mat podłogowych na terenie obiektów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowego Instytutu Badawczego w Warszawie
- "Usługa produkcji serii siedmiu filmów promocyjnych dla siedmiu sektorów w projekcie Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB wraz z ich coroczną aktualizacją"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej na wymianę instalacji elektrycznej w ramach realizacji zadania "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. Michała Konarskiego przy ul. Okopowej 55A"
- Wymiana stolarki drzwiowej w lokalach mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 698 na odcinku od km 35+800 do km 36+890 w m. Chotycze, powiat łosicki, województwo mazowieckie." - nr postępowania 061/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa techniczna i logistyczna wydarzenia kulturalno społecznego pn. ,,Modlitwa za siebie'' w dn. 10.05.2025r.
- "Kompleksowa organizacja wydarzenia pod roboczą nazwą: Festiwal Muzycznych Influencerów"
- Organizacja i obsługa logistyczna szkoleń wyjazdowych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów NFOŚiGW, w tym m.in. FEnIKS, FEPW, FM, KPO i LIFE oraz instytucji współpracujących
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Organizacja konferencji "More Life Future" w ramach strefy Pomorza Zachodniego na Pol'and'Rock Festival 2025.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie części integracyjno-artystycznej w ramach Pikniku dla Rodzin," - projekt "Moc rodziny" współfinansowany przez Unię Europejską
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.