eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneSukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-21


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089517 z dnia 2021-06-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc "Odrodzenie" im. Klary Jelskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295171

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gładkie 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182015045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kreft@szpitalodrodzenie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalodrodzenie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ded53d-ae4e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017862/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywna dostawa preparatów dezynfekcyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051005/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A.ZP-271-3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215730,92 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem. Pakiet 1 składa się z 19 pozycji w tym: alkoholowe preparaty do dezynfekcji błon śluzowych jamy ustnej, alkoholowe preparaty do dezynfekcji błon śluzowych obszaru genitalnego, preparaty do mycia i dezynfekcji rąk i mycia całego ciała przed zabiegami chirurg., preparaty alkoholowe oparte o izopropanol, preparaty do higienicznej i chirurgicznej dezynfekcji rąk na bazie etanolu, preparaty barwione do odkażania, odtłuszczania, zabarwiania skóry, emulsja oleju w wodzie o działaniu nawilżającym, ochronnym, Emulsja wody w oleju o działaniu natłuszczającym, preparaty do chirurgicznego i higienicznego mycia rąk na bazie syntetycznych składników, alkoholowy preparat do dezynfekcji wyrobów medycznych, preparaty do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni, płyn myjąco-pielęgnujący przeznaczony do ciała i włosów a także mycia rąk, skoncentrowany preparat w postaci płynu do jednoczesnego mycia i dezynfekcji dużych powierzchni, preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do SWZ (kalkulacja cenowa oferty).
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, a dla preparatu pakiet nr 1 poz.2 min. 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 56030,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem. Pakiet składa się z 5 pozycji w tym: preparaty w formie płynnego koncentratu do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, pompka (dozownik) do kanistra, gotowe do użycia preparaty do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyrobów medycznych, preparaty w formie nasączonych chusteczek do mycia i dezynfekcji głowic USG i powierzchni, paski testowe do kontroli.
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 38906,28 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem. pakiet składa się z 5 pozycji - preparaty myjące, dezynfekcyjne do myjni endoskopowych ETD-3, ETD-4, aktywatory do preparatu dezynfekcyjne.
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 69236,11 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem - pakiet składa się z 15 pozycji w tym: preparaty do dezynfekcji ran, błon śluzowych oraz skóry, preparaty w płynie i w żelu do oczyszczania dekontaminacji i nawilżania ran, preparaty do mycia i dezynfekcji narzędzi i endoskopów, płynne koncentraty do mycia i dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych i inkubatorów, gotowy do użycia bezbarwny preparat do dezynfekcji małych powierzchni oraz wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholu, , chusteczki do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych wrażliwych na działanie alkoholu, chusteczki do dezynfekcji powierzchni wyrobów medycznych odpornych na działanie alkoholu, preparaty do dezynfekcji endoskopów giętkich, preparaty do maszynowego mycia narzędzi medycznych, płynny neutralny preparat do płukania po maszynowej dezynfekcji, preparaty w postaci tabletek dezynfekcyjnych na bazie aktywnego chloru.
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 23836,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem - pakiet składa się z 10pozycji w tym: Preparat alkoholowy oparty o 1-propanol i QAV, gotowy do użycia bezzapachowy preparat w postaci piany przeznaczony do dezynfekcji miejsc trudnodostępnych, urządzeń, wszelkich małych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu, roztwór przeznaczony do dekontaminacji, płukania, pędzlowania jamy ustnej, utrzymanie flory fizjologicznej i higieny ust, preparat barwiony do odkażania, odtłuszczania i zabarwiania skóry pola operacyjnego, preparat bezbarwny do odkażania, odtłuszczania skóry pola operacyjnego, povidonum iodinatum, sterylny preparat gotowy do użycia, bezzapachowy niewykazujący działania bójczego.
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9237,04 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem - pakiet składa się z 8 pozycji w tym: gotowe do użycia środki na bazie alkoholu przeznaczone do szybkiej dezynfekcji i mycia powierzchni, preparaty w proszku do mycia i dezynfekcji instrumentów chirurgicznych, dentystycznych, endoskopów, sond chirurgicznych rurek do respiratorów i innych urządzeń anestezjologicznych, gotowa do użycia pianka do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholu, koncentrat do mycia i dezynfekcji narzędzi przeznaczonych do jednoczesnego mycia i dezynfekcji manualnej oraz w myjkach ultradźwiękowych, gotowe do użycia chusteczki do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni wrażliwych na działanie alkoholi, gotowe do użycia chusteczki do szybkiej dezynfekcji i mycia małych powierzchni sprzętu medycznego a także przedmiotów mających kontakt z żywnością.
2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9129,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Specjalistycznego Chorób Płuc w Zakopanem - pakiet składa się z 4 pozycji w tym: Preparat do dezynfekcji powietrza i powierzchni na salach operacyjnych na bazie synergistycznie działających składników czynnych, wieloenzymatyczny preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych w tym endoskopów, pompka do kanistra 5l.2. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami , w szczególności: przepisami ustawy z dnia 9 października 2015r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 24), ustawy z 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
(Dz.U. z 2020 poz. 2289), ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020r poz. 186), ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 944 ze zm.)
3. Przedmiot zamówienia ma być dostarczany w opakowaniu producenta.
4. Opakowanie zewnętrzne i wewnętrzne ma zawierać nazwę towaru, nr serii, datę produkcji i datę ważności, jeżeli dotyczy.
5. Wykonawca musi zagwarantować odpowiednio długi okres ważności dostarczanych produktów min. 8 miesięcy, liczony od dnia dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 9355,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58957,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58957,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58957,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław Oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 17

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58957,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40811,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40811,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40811,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCPOLSKA.PL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773229292

7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 5a

7.3.4) Miejscowość: Swadzim

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40811,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70213,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70213,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70213,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Olympus Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221651738

7.3.3) Ulica: ul. Wynalazek1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-677

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70213,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24820,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24820,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24820,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Schulke Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270010985

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 132

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-305

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24820,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8552,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8552,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8552,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: ul. Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8552,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9478,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9478,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9478,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S.A. Wrocław Oddział Kraków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990107208

7.3.3) Ulica: ul. Balicka 117

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-149

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9478,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9250,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9250,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9250,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medilab Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240408022

7.3.3) Ulica: ul. Wysockiego 6c

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-371

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9250,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-21 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.