Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00588900/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00616090/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ
NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BĘDZIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Sączewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat.bedzin
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.bedzin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-bedzin.logintrade.net/zapytania_email,176394,d71af656280dedd2db5387c84ac5b7ee.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJNA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9ed76e0-3da8-4650-a10e-1861e11690f5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089522
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020908/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Modernizacja instalacji elektrycznej w II LO im. Stanisława Wyspiańskiego w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00588900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
- dostosowanie głównego wyłącznika prądu ppoż. do aktualnych przepisów;
- instalacje elektryczne oświetleniowe;
- montaż oświetlenia energooszczędnego;
- montaż oświetlenia awaryjnego na korytarzach trzech kondygnacji;
- instalacje elektryczne gniazd wtykowych na korytarzach trzech kondygnacji,
oraz roboty towarzyszące:
- niezbędne prace rozbiórkowe zgodnie z dokumentacją,
- renowacja ścian korytarzy trzech kondygnacji,
- montaż systemowych sufitów podwieszanych zgodnie z dokumentacją projektową,
- renowacja elementów głównej klatki schodowej,
- wymiana posadzki z parkietu na części korytarza trzeciej kondygnacji budynku,
- profesjonalne czyszczenie posadzki z lastriko,
- wykonanie ściany działowej w odpowiedniej klasie odporności ogniowej pomiędzy korytarzem a salami lekcyjnymi na trzeciej kondygnacji budynku,
- wymianę wskazanych drzwi na korytarzach trzech kondygnacji, w tym drzwi EIS60,
- wymiana grzejników centralnego ogrzewania – zgodnie z dokumentacją projektową,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne roboty towarzyszące.
Prace budowlane prowadzone będą na terenie czynnej placówki i muszą być tak zorganizowane, aby nie zagrażały bezpieczeństwu uczniów i nie powodowały utrudnień w działalności placówki. W trakcie roku szkolnego wszelkie roboty muszą być prowadzone po zakończeniu zajęć szkolnych oraz wymagają wcześniejszego uzgodnienia z dyrektorem szkoły.
Podczas prowadzonych prac rozbiórkowych i bruzdowania Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć przyległe pomieszczenia oraz meble poprzez uszczelnienie folią ochronną. Po zakończonych robotach w każdym dniu Wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia gruzu
i pozostawienia korytarzy w stanie najadającym się do użytkowania podczas zajęć szkolnych.
Przy obliczaniu kosztów należy uwzględnić roboty ujęte w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlano-wykonawczym, przedmiarach i specyfikacji.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, Specyfikacja Warunków Zamówienia, umowa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45442100-8 - Roboty malarskie
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024.1320 t.j.), który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.Zamawiający dwukrotnie, pismami z dnia 03.01.2025r. oraz 16.01.2025r., wzywał wybranego w niniejszym postępowaniu Wykonawcę tj. INFOPOLGAZ Marlena Handel-Szczerba ul. Krzyżowa 24, 41-909 Bytom, do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz stawienia się w siedzibie Zamawiającego celem zawarcia umowy na wykonanie ww. zamówienia.
Z uwagi na niewniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
i uchylanie się Wykonawcy od jej podpisania w wyznaczonych przez Zamawiającego terminach, Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Opracowanie Dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Orkana w Będzinie"
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY EDUKACYJNEJ POWIATU BĘDZIŃSKIEGO - REMONT TRZECH DACHÓW W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.