eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołówADMINISTROWANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ADMINISTROWANIE LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH



Ogłoszenie z dnia 2024-02-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ADMINISTROWANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ADMINISTROWANIE LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 34

1.5.2.) Miejscowość: Wołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 319 13 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADMINISTROWANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ADMINISTROWANIE LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f03aff9a-aafd-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia wolnej ręki, w przypadku gdy zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w art. 241 ust. 1 pkt. 11. W związku ze spełnieniem wszystkich wskazanych powyżej przesłanek,wybrany tryb udzielenia
zamówienia jest w pełni uzasadniony.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 780000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli okresowych w budynkach, kontroli ich stanu technicznego oraz znajdujących się tam instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych i przewodów kominowych,
2) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli znajdujących się w lokalach mieszkalnych i użytkowych instalacji elektrycznych, wentylacyjnych i gazowych,
3) przechowywanie dokumentacji użytkowania budynków i prowadzania książek tych budynków,
4) prowadzenie spraw związanych z technicznymi warunkami użytkowania budynków, w tym z użytkowaniem urządzeń technicznych i instalacji,
5) przyjmowanie zgłoszeń o awariach w lokalach mieszkalnych i użytkowych od ich posiadaczy oraz od ich zarządców,
6) kwalifikowanie instalacji i elementów wyposażenia technicznego budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych do napraw, remontów i wymiany,
7) zakupu materiałów i armatury sanitarnej do remontów lokali mieszkalnych pod zasiedlenie oraz materiałów do remontów bieżących lokali mieszkalnych wynikających z zapotrzebowania lokatorów,
8) wykonywanie prac remontowych wskazanych w niniejszym ustępie,
9) wykonywanie prac konserwacyjnych i naprawczych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, które nie obciążają ich lokatorów i najemców,
10) zabezpieczenie wolnych lokali przed samowolnym zajęciem,
11) bieżące informowanie Gminy o konieczności przeprowadzenia remontów w budynkach i lokalach,
12) wykonywanie sprzątania, klatek schodowych w budynkach będących w 100% własnością Zamawiającego, pielęgnacji zieleni, koszenia trawy – od wiosny do jesieni (na obszarze działki uzgodnionym z Zamawiającym) i zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków – oczyszczanie ze śniegu i lodu, błota i innych zanieczyszczeń oraz uszorstnianie schodów wejściowych do budynków mieszkalnych i gospodarczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Spółkam z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880161615

7.3.3) Ulica: Poznańska

7.3.4) Miejscowość: Wołów

7.3.5) Kod pocztowy: 56-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941969,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.