Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ADMINISTROWANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ADMINISTROWANIE LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Wołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 319 13 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wolow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ADMINISTROWANIE ZASOBEM MIESZKANIOWYM, GARAŻAMI I KOMÓRKAMI GOSPODARCZYMI GMINY WOŁÓW ORAZ ADMINISTROWANIE LOKALAMI WE WSPÓLNOTACH MIESZKANIOWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f03aff9a-aafd-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt. 11 Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia wolnej ręki, w przypadku gdy zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art. 4, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki określone w art. 241 ust. 1 pkt. 11. W związku ze spełnieniem wszystkich wskazanych powyżej przesłanek,wybrany tryb udzielenia
zamówienia jest w pełni uzasadniony.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 780000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli okresowych w budynkach, kontroli ich stanu technicznego oraz znajdujących się tam instalacji elektrycznych, piorunochronnych, gazowych i przewodów kominowych,
2) dbanie o terminowe wykonywanie kontroli znajdujących się w lokalach mieszkalnych i użytkowych instalacji elektrycznych, wentylacyjnych i gazowych,
3) przechowywanie dokumentacji użytkowania budynków i prowadzania książek tych budynków,
4) prowadzenie spraw związanych z technicznymi warunkami użytkowania budynków, w tym z użytkowaniem urządzeń technicznych i instalacji,
5) przyjmowanie zgłoszeń o awariach w lokalach mieszkalnych i użytkowych od ich posiadaczy oraz od ich zarządców,
6) kwalifikowanie instalacji i elementów wyposażenia technicznego budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych do napraw, remontów i wymiany,
7) zakupu materiałów i armatury sanitarnej do remontów lokali mieszkalnych pod zasiedlenie oraz materiałów do remontów bieżących lokali mieszkalnych wynikających z zapotrzebowania lokatorów,
8) wykonywanie prac remontowych wskazanych w niniejszym ustępie,
9) wykonywanie prac konserwacyjnych i naprawczych w lokalach mieszkalnych i użytkowych, które nie obciążają ich lokatorów i najemców,
10) zabezpieczenie wolnych lokali przed samowolnym zajęciem,
11) bieżące informowanie Gminy o konieczności przeprowadzenia remontów w budynkach i lokalach,
12) wykonywanie sprzątania, klatek schodowych w budynkach będących w 100% własnością Zamawiającego, pielęgnacji zieleni, koszenia trawy – od wiosny do jesieni (na obszarze działki uzgodnionym z Zamawiającym) i zimowego utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków – oczyszczanie ze śniegu i lodu, błota i innych zanieczyszczeń oraz uszorstnianie schodów wejściowych do budynków mieszkalnych i gospodarczych
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Wołowie Spółkam z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9880161615
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Wołów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W WOŁOWIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 941969,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WOŁOWA
- Dostawy artykułów spożywczych na rzecz Zakładu Karnego w Wołowie
- Modernizacja Stadionu miejskiego w Wołowie poprzez budowę Skateparku
więcej: przetargi w Wołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zarządzanie i administrowanie budynkami, lokalami mieszkalnymi i użytkowymi oraz pozostałymi pomieszczeniami gospodarczymi stanowiącymi własność Gminy Walim"
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz.
- Administrowanie lokalami stanowiącymi własność Gminy Olkusz we Wspólnotach Mieszkaniowych.
- Wykonywanie usług związanych z zarządzaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Olkusz (Dom Przedpogrzebowy, grunty przynależne - Dom Przedpogrzebowy).
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
- Świadczenie usługi polegającej na administrowaniu nieruchomościami należącymi do PCI Sp. z o.o.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.