eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaUsługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpital-bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-bochnia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-222db32f-9299-4ac2-b69e-220ae93997f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Bochni „Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-222db32f-9299-4ac2-b69e-220ae93997f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZ-271-1-50/TP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247633,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
1. Zadanie nr 2 - Sprzęt do leczenia nerkozastępczego
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Aparat do leczenia nerkozastępczego Prismalfex Gambro PA 4528 2009
2. Aparat do leczenia nerkozastępczego Prismalfex Gambro 103505 2020
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 15139,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
2. Zadanie nr 2a - Sprzęt do leczenia nerkozastępczego II

L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Aparat do hemodializy AK98 Baxter AK051315 2020
2. Aparat do hemodializy WRO300 Baxter WRO030274 2020
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 17672,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
3. Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta

L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge A19400012063 2021
2. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F14400010511 2016
3. Monitor rzutu serca Pulsioflex Pulsion/Getinge F14400010441 2014
5. Monitor rzutu serca Pulsioflex PC4000 Pulsion/Getinge F21400012849 2022
Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1934,15 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
4. Zadanie nr 5 - Sprzęt okulistyczny

L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Autorefraktometr GR 3100K GrandSeiko 48AL2826 2008
2. Lampa szczelinowa NSL-5Z Medical Partner 2004023 2020
3. Lampa Szczelinowa YZ57 Crane A-04S024 2009
4. Oftalmoskop 11782-USM Welchallyn 2010
5. Panel Optotypów CP-200 Frey HABC0018 2009
6. Perymetr Komputerowy HFA T40i CarlZeiss 20034 2010
7. Spektralny Tomograf Optyczny iVue 100FD- OCT /iVue 100-2 Optovue 20839 2010
8. Stolik Elektryczny NET-1 Medical Partner 2005258 2020
9. Tonometr Aplanacyjny D-Kat Keeler 449 2020
10. Tonometr Bezkontaktowy Pulsair Desktop Keeler 2417/4349 2018
11. Ultrasonograf Okulistyczny Aviso Quantel Medical 932 2010
12. Unit Okulistyczny 840 Optopol 2661 2009

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym -
szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 12687,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

5. Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Automatyczna myjnia endoskopowa dwukomorowa Cyw-duo Choyang BH-EWRE-4-ABE 2018

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 10131,26 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

6. Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Myjnia endoskopowa Gandy 90 Nuova 000016. 2023

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 7299,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

7. Zadanie nr 13 - Różny sprzęt medyczny
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Pneumatyczna opaska uciskowa Tourniquet 4500 VBM MedicinTechnik 1205-46800 2012
2. Wiertarka Chirurgiczna G3004 BRAK 446121 BRAK
3. Wiertarka Chirurgiczna G3004 BRAK 446086 BRAK
4. Piła do gipsu GA 704 Asculap 959693 BRAK
5. Piła oscylacyjna Artklec Elektronik Power 04.00.12 2012
6. Spirometr Aspiro Aspel 211 2018
8. Aparat do kriochirurgi Cryo-s Metrum Cryoflex CSC2313HF 2009
9. Dermatoskop Mini 3000 Led Heine Germany 1100191084 2016
10. Dermatoskop Delta 20 Heine Germany 5542904 2008
11. Kolposkop VC-102 Optopol 361068 2014
12. Mikroskop Biolar Brak 12230 Brak
13. Piła do gipsu Aesculap 0073562C 2006
14. Rektoskop KleenSpec Welchallyn 73322 2017
15. Rękojeść Elite Devicor Medical MEH 10006920 2017
16. Laktator Symphony Medela 1624845 2016
17. Laktator Symphony Medela 1956046 2021
18. Laktator Elite Ameda AL11033080 2011
19. Amnioskop Bob R/OM 100X2/AM BOB technika .0770610 2010
20. Dygestorium Brak Brak Brak Brak
21. Zgrzewarka RS120A Steriking 30160736 2016
22. Zgrzewarka RS120A Steriking 30120569 2012
23. Cieplarka laboratoryjna CW2-2303 Brak Brak .001083
24. Cieplarka laboratoryjna AL 01-06-100 Brak 05.07.1905 12-21346
25. Wirówka laboratoryjna MPW 223E MPW Brak 5967
26. Wirówka laboratoryjna MPW M- Diagnostics MPW 11.07.1905 102MD033219
27. Cieplarka AL 01-06-160 Advantage 11-04447 2012
28. Cieplarka CLW 115 IG Smart Pol-Eko CW11220031 2022
29. Komora laminarna AC2-4E1 Esco 73437 2012
30. Mikroskop Jenamed Brak 863471 1992
31. Mikroskop Biolar Brak 25009 Brak
32. Wytrząsarka Orbital Shaker Ohaus 210108002 Brak
33. Zamrażarka niskotemperaturowa ULF11086 Infrico 3000732563 2022
34. Mieszadło hematologiczne UMH-5R Wigo UM-H-5 2009
35. Mieszadło hematologiczne Brak Wigo 295 Brak
36. Wirówka laboratoryjna MPW 352 MPW MED INDUSTRIES 10352089020 2023
37. Wytrząsarka laboratoryjna WU-4 Premed 428/99 1999
39. Spirometr Lungtest 500 MES .00176 2010
40. Komora Laminarna Lamil 7 Karstulan Metalli 4914/10 2010
41. Laktator Szpitalny Symphony Medela AG 1956043 2021
42. Laktator Szpitalny Symphony Medela AG 1956063 2021
44. Cieplarka Medyczna EM1D EM-MED. 191000226 2019
45. Rektoskop Bob-Om Precoptic NI24596 2014
46. Videokolposkop VC-102 Medicom V0389(H0389+S0389) 2010

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 6562,30 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

8. Zadanie nr 19 - Sprzęt do pomiaru bilirubiny.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Bilirubinometr JM105 Drager B3701094 2017
2. Bilirubinometr JM105 Drager H3700098 2020

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1842,05 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

9. Zadanie nr 20 - Sprzęt do badania słuchu.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Aparat do badania słuchu Otoread Oticon IA3001407 2017
2. Aparat do badania słuchu Otoread Oticon 9100342 2009

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 1383,84 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

10. Zadanie nr 25 - Sprzęt do dawkowania leku I
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553311 2019
2. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553260 2019
3. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553274 2019
4. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787937 2021
5. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787746 2021
6. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553270 2019
7. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553282 2019
8. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 787797 2021
9. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 553299 2019
10. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557517 2020
11. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557502 2020
12. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557494 2020
13. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557529 2020
14. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557487 2020
15. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557433 2020
16. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557480 2020
17. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464018 2019
18. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557488 2020
19. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557524 2020
20. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557530 2020
21. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557539 2020
22. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557479 2020
23. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557426 2020
24. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464001 2019
25. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557504 2020
26. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557536 2020
27. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557427 2020
28. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557499 2020
29. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618719 2021
30. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463964 2019
31. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463918 2019
32. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464039 2019
33. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463886 2019
34. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463958 2019
35. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464045 2019
36. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463954 2019
37. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463914 2019
38. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 463909 2019
39. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
40. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618845 2021
41. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618772 2021
42. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618778 2021
43. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618770 2021
44. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618799 2021
45. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618830 2021
46. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618773 2021
47. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618783 2021
48. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618730 2021
49. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618723 2021
50. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618814 2021
51. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618804 2021
52. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618843 2021
53. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618734 2021
54. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 557500 2020
55. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 464013 2019
56. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25331 2020
57. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25298 2020
58. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25320 2020
59. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25345 2020
60. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25333 2020
61. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25314 2020
62. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25327 2020
63. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25325 2020
64. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25301 2020
65. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25334 2020
66. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25332 2020
67. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25340 2020
68. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25324 2020
69. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25330 2020
70. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 25328 2020
71. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59959 2021
72. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61188 2021
73. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61121 2021
74. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61151 2021
75. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61156 2021
76. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59942 2021
77. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61138 2021
78. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 61146 2021
79. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59935 2021
80. Pompa strzykawkowa Perfusor Compact+ Braun 59918 2021
81. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715804 2020
82. Pompa infuzyjna Infusomat Space Braun 715907 2020
83. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618793 2021
84. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618797 2021
85. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618813 2021
86. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618738 2021
87. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618747 2021
88. Pompa strzykawkowa Perfusor Space Braun 618808 2021
89. Pompa infuzyjna 8714827 Braun 74260 2008
90. Pompa infuzyjna 87/4827 Braun 63772 2008
91. Stacja dokująca Space Station Braun 112135/112127 2020
92. Stacja dokująca Space Station Braun 112124/112134 2020
93. Stacja dokująca Space Station Braun 112132/112131 2020
94. Stacja dokująca Space Station Braun 103066/103067 2019
95. Stacja dokująca Space Station Braun 103068/103069 2019
96. Stacja dokująca Space Station Braun 103064/103065 2019
97. Stacja dokująca 8713140 Braun 134645 2021
98. Stacja dokująca 8713140 Braun 134591 2021
99. Stacja dokująca 8713140 Braun 134867 2021
100. Stacja dokująca 8713140 Braun 134596 2021
101. Stacja dokująca 8713140 Braun 134595 2021
102. Stacja dokująca 8713140 Braun 134597 2021
103. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001749. 2020
104. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001740. 2020
105. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 001752. 2020
106. Stacja dokująca Station Compact+ Braun 1742/1748/1750 2020
107. Stacja dokująca - Braun 134848 2021
108. Stacja dokująca - Braun 134590 2021

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11938,77 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

11. Zadanie nr 27 - Sprzęt do pomiaru dwutlenku węgla
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Czujnik dwutlenku węgla Altair 2x MSA Safety Company 223007 2022
2. Czujnik dwutlenku węgla Altair 2x MSA Safety Company 223002 2022
3. Czujnik dwutlenku węgla Altair 2x MSA Safety Company 223025 2022
4. Czujnik dwutlenku węgla Altair 2x MSA Safety Company 222996 2022
5. Czujnik dwutlenku węgla Altair 2x MSA Safety Company 222997 2022

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 5065,63 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

12. Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Diatermia ARC-400 Bowa 40080055 2013
2. Diatermia ES350 EMED 361339 2010
3. Diatermia ES-350 Emed 361280 2010
4. Diatermia ES350 Emed 35585 2006
5. Diatermia Eltron 120 Bechtold 1776261508 2008
6. Diatermia ES350 Argon Emed 361314 2010
7. Diatermia ARC 250 Bowa 25001300 2020
8. Diatermia BTL-20 BTL Industries C480-0498 2009

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 11282,54 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

13. Zadanie nr 32 - Sprzęt do wspomagania oddechu
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Respirator Astral 150 Resmed 22201227809 2020
2. Respirator Benet 760 NPB 3501101047 2010
3. Respirator Benet 840 NPB 3510044206 2005
4. Respirator Osiris 3 Taema F01189 2010
5. Respirator SU 600 Mindray AAG-11010561 2021
6. Respirator SU 600 Mindray AAG-11010522 2021
7. Respirator Benet 760 Tyco 3501061225 2006
8. Respirator Servo-air Maquet Critical Core 20557 2020
9. Respirator Servo-air Maquet Critical Core 20560 2020
10. Respirator Servo-air Maquet Critical Core 20556 2020
11. Respirator Evita V300 Drager ASMC-0154 2019
12. Respirator Evita V300 Drager ASMC-0153 2019
13. Respirator Savina 300 Drager ASFA-0128 2014
14. Respirator Carescape R860 GE WBRZ02826 2020
15. Respirator Carescape R860 GE WBRZ02827 2021
16. Respirator Carescape R860 GE WBRZ02828 2022
17. Respirator Evita V500 Drager ASLJ-0183 2018
18. Respirator Benet 760 Nellcor Puritan Bennet 3501081061 2009
19. Respirator SV300 Mindray GB-99010574 2019
20. Respirator SV300 Mindray GB-99010577 2019
21. Respirator SV300 Mindray GB-99010575 2019
22. Respirator SV300 Mindray GB-99010576 2019
23. Respirator SV300 Mindray GB-99010578 2019
24. Respirator Osiris 3 Taema F1039 2009
25. Respirator Osiris 3 Taema F1051 2009
26. Respirator HFS 3000 Emergency Medical System 20011276 2007
27. Respirator Trilogy Evo O2 Philips H8000043814EA 2020
28. Respirator Trilogy Evo O2 Philips H80000440D5AA 2020
29. Respirator Trilogy Evo Philips H8000.3293A45D 2020
30. Respirator Trilogy Evo Philips H8000.329096C6 2020
31. Respirator Trilogy T202 Philips TV016060762 2016
32. Respirator Transportowy Osiris 3 Taema F1038 2009
33. Respirator Transportowy Osiris 3 Taema F1050 2009
34. Respirator Trilogy Evo o2 Philips H80000162FCB5 2020
35. Respirator Trilogy Evo o2 Philips H800005408F76 2020
36. Respirator Trilogy Evo o2 Philips H800004807C0A 2020
37. Respirator Trilogy Evo o2 Philips H8000049423F6 2020
38. Respirator Uvent T-S Utas V.303.20S03.0066 2020
39. Respirator Uvent T-S Utas V.303.20S03.0068 2020
40. Respirator Uvent T-S Utas V.303.20S03.0065 2020
41. Respirator Uvent T-S Utas V.303.20S03.0067 2020
42. Respirator Trilogy Evo o3 Philips
43. Respirator Trilogy Evo o3 Philips
44. Respirator Trilogy Evo o3 Philips
45. Respirator Trilogy Evo o3 Philips
46. Respirator Trilogy Evo o3 Philips
47. Respirator Uvent T-S Utas V.303.20S03.0056 2020
48. Respirator Medumat Basic Kleinman 1498 2004
49. Respirator Easy CPR WEINMANN 6388 2016
50. Respirator Easy CPR WEINMANN 6335 2016
51. Respirator Parapac+ Smiths 2006262 2020
52. Respirator Parapac+ Smiths 2007351 2020
53. Respirator transportowy HFS 3000 Henan Huiri Medical 20012319 2009
54. Respirator transportowy Osiris 3 Taema F01188 2010
55. Respirator transportowy Carevent ALS Medical Technologies AL6702-2010 2010
56. Respirator transportowy Carevent ALS Medical Technologies AL7589-2010 2010
57. Respirator transportowy WM 9870 WEINMANN 22016 2023
58. Respirator Noworodkowy NV8 COMEN N8220527016B 2022
59. Respirator Noworodkowy VN600 Drager ASPC-0003 2021
60. Respirator Noworodkowy SERVO I MAQUET 73272 2013
61. Respirator Noworodkowy AVEA VIARYS AHV 01283 2007
62. Zestaw do nebulizacji noworodków Aerogen Solo Aerogen 22176756 2022
63. Zestaw do nieinwazyjnego wspomagania oddechu WilaFlow Ellite WilaMed WFEJGZHKBZH 2018
64. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Precision Flow Plus Vapotherm PFP00002648-E 2018
65. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Infant Flow Viarys AGN 01478 2006
66. Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu Fabian Therapy Acutronic Medical AT-04235 2020
67. Aparat do resuscytacji noworodka NF-100 NeoPip WS100-20768 2022
68. Aparat do resuscytacji noworodka NF-100 NeoPip WS100-20769 2022
69. Aparat do resuscytacji noworodka Neopuff FP 100329000830. 2012
70. Aparat do resuscytacji noworodka Neopuff FP 100329000815. 2012
71. Aparat do resuscytacji noworodka Neopuff FP 90303000851 2010
72. Aparat do resuscytacji noworodka Neopuff FP 90728002442 2010

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 65358,17 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

14. Zadanie nr 37 - Sprzęt do laparoskopii
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1 Zestaw laparoskopowy LCD EJ-MLA26EK1 KarlStorz E71E10167 2017
TC200 KarlStorz VS771024-P 2017
TC300 KarlStorz US769055-P 2017
20161420 źródło światła KarlStorz WS12982 2017
28330020 pompa KarlStorz 01798. 2017
UI400 KarlStorz VS1831 2017
H3-ZTH100 KarlStorz VS982052-H 2017
2 Zestaw laparoskopowy TC 200 Karl Storz TR786330-P 2018
TC 200 Karl Storz TR786014-P 2018
Monitor 26" Karl Storz 51110074ZY004 2018
H3-ZTH100 Karl Storz SR995169-H 2018

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 17844,84 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:
1. Zadanie nr 2 - Sprzęt do leczenia nerkozastępczego
2. Zadanie nr 2a - Sprzęt do leczenia nerkozastępczego II
3. Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta
4. Zadanie nr 5 - Sprzęt okulistyczny
5. Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów
6. Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II
7. Zadanie nr 13 - Różny sprzęt medyczny
8. Zadanie nr 19 - Sprzęt do pomiaru bilirubiny.
9. Zadanie nr 20 - Sprzęt do badania słuchu.
10. Zadanie nr 25 - Sprzęt do dawkowania leku I
11. Zadanie nr 27 - Sprzęt do pomiaru dwutlenku węgla
12. Zadanie nr 30 - Sprzęt elektrochirurgiczny
13. Zadanie nr 32 - Sprzęt do wspomagania oddechu
14. Zadanie nr 37 - Sprzęt do laparoskopii
15. Zadanie nr 38 - Sprzęt traumatologiczny.
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 3TI GA672 Aesculap 3924 2012
GB660R Aesculap 1304 2012
GB643R Aesculap 3027 2012
GB638R Aesculap 4858 2012
GB638R Aesculap 4869 2012
2 Wiertarka akumulatorowa ortopedyczna - zestaw GA672 Aesculap 3339 2011
GB643R Aesculap 2503 2011
GB638R Aesculap 4040/4044 2011
GA676 Aesculap 13058 2011
GB243R Aesculap Brak 2011
3 Zestaw wiertarki akumulatorowej Acculan 4 GA330 Aesculap 308 2019
GB623R Aesculap 263 2019
GB621R Aesculap 205 2019
GB641R Aesculap 265 2019
GB668R Aesculap 266 2019
GA666 Aesculap 22769 2019
4 Zestaw wiertarki akumulatorowej 3TI GA671 Aesculap 3429 2019
GB660R Aesculap 3741 2019
GB623R Aesculap 269 2019
GB621R Aesculap 204 2019
GB641R Aesculap 201 2019
GA676 Aesculap 45586 2019
GA666 Aesculap 22959 2019
GB641R Aesculap 265 2019
5 Zestaw napędu traumatologicznego GA672 Aesculap 1857 2009
GA673 Aesculap 1696 2009
GA677 Aesculap 2169 2009
GB643R Aesculap 1133 2009
GB638R Aesculap 2074 2009
GB639R Aesculap 2067 2009
GA676 Aesculap 7009 2009
GA676 Aesculap 7002 2009
GA676 Aesculap 7059 2009
6 Piła akumulatorowa Acculan 4 GA331 Aesculap 302 2019
GA676 Aesculap 45568 2019
7 Dermatom GA670 Aesculap 3917 2018
BA720R Aesculap 4852 2018
GA666 Aesculap 22769 2018
GA666 Aesculap 25041 2018

Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 51807,60 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy” im. bł. Marty Wieckiej.:
Przedmiot Zamówienia został podzielony według następujących zadań:

16. Zadanie nr 39 - Sprzęt do ważenia pacjentów
L.P Nazwa urządzenia Typ/ model Producent Numer seryjny Rok Produkcji
1. Waga cyfrowa niemowlęca 10000000078516.
2. Waga elektroniczna 115390/4
3. Waga elektroniczna 334
4. Waga magazynowa 41752417
5. Waga magazynowa 41749638
6. Waga niemowlęca 834 Seca 5834236102155. 2009
7. Waga niemowlęca 834 Seca 5834172114564. 2009
8. Waga niemowlęca 834 Seca 5834259151001. 2009
9. Waga niemowlęca x-112 Zalimp 6734/88 1988
10. Waga niemowlęca Md infant scale Chorder C21019900 2022
11. Waga niemowlęca WTN-15 Fawag S.A. 193 Brak
12. Waga niemowlęca elektroniczna 126444-04
13. Waga niemowlęca elektroniczna 834 Seca 5834160146975.
14. Waga niemowlęca elektroniczna AD-1 CAS Computing Scale 080911617. 2006
15. Waga sklepowa 41749004
16. Waga szpitalna 10000000799365.
17. Waga szpitalna 10000000799348.
18. Waga WPT200 153518/6
19. Waga z wzrostomierzem 39479
20. Waga z wzrostomierzem 5799341168577.
21. Waga z wzrostomierzem 789 Seca 10000001152722. 2023
22. Waga z wzrostomierzem 5711086092842.
23. Waga z wzrostomierzem WB-150 Tryb Bydgoszcz 2961 1989
24. Waga z wzrostomierzem 05587.
25. Waga z wzrostomierzem 1089
26. Waga z wzrostomierzem 5180
27. Waga z wzrostomierzem M799 Seca 7997021309
28. Waga z wzrostomierzem Brak Brak 6585 1989
29. Waga z wzrostomierzem 1-662037


Szczegółowy zakres parametrów i wymagań dla przedmiotu Zamówienia opisany został w formularzu asortymentowym - szczegółowa oferta cenowa - załącznik 1A do SWZ - wymagania określone na podstawie art. 218 ust. 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

4.5.5.) Wartość części: 12065,41 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baxter Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730920652

7.3.3) Ulica: Kruczkowskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-380

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:
Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 3 - Sprzęt do monitorowania parametrów życiowych pacjenta 1 934,15 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 19.12.2024r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 19.12.2024 o godzinie 11:00 została złożona oferta:
Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto
(zamówienie maksymalne):
5. Getinge Polska Sp. z o.o.
ul. Żwirki i Wigury 18, 02-092 Warszawa 27 591,84 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy Getinge Polska Sp. z o.o., przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:

Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 11 - Sprzęty do mycia endoskopów 10 131,26 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 19.12.2024r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 19.12.2024 o godzinie 11:00 została złożona oferta:

Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto
(zamówienie maksymalne):
3. EndoTrade Sp. z o.o.,
ul. Księcia Ziemowita 53, 03-885 Warszawa 27 293,76 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy EndoTrade Sp. z o.o., przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:
Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 11a - Sprzęty do mycia endoskopów II 7 299,12 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 19.12.2024r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 19.12.2024 o godzinie 11:00 została złożona oferta:

Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto
(zamówienie maksymalne):
7. Sonologistic Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
ul. Kresowa 7A 22-400 Zamość 28 620,00 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy Sonologistic Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14364,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529712188

7.3.3) Ulica: Rekle 72A

7.3.4) Miejscowość: Rząśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529712188

7.3.3) Ulica: Rekle 72A

7.3.4) Miejscowość: Rząśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Medyczna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363296396

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 44

7.3.4) Miejscowość: Zalesie

7.3.5) Kod pocztowy: 05-540

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty na w/w pakiety.

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust. 3 Ustawa Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie Faktyczne:
Zgodnie z art. 222 ust. 4 Ustawa Pzp Zamawiający na stronie prowadzonego postępowania przed otwarciem ofert zamieścił informacje, że na pakiet zamierza przeznaczyć kwotę:
Zamówienie podstawowe brutto
Zadanie nr 38 - Sprzęt traumatologiczny. 51 807,60 zł

Termin otwarcia ofert upłynął 19.12.2024r. o godzinie 12:00

Do terminu składania ofert, który upłynął 19.12.2024 o godzinie 11:00 została złożona oferta:
Numer oferty Nazwa i adres Wykonawcy Cena ofertowa brutto
(zamówienie maksymalne):
8 Saltest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Rekle 72A, 98-332 Rząśnia 51 900,00 zł

Stosownie do art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie Zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Decyzja o zwiększeniu tej kwoty jest oparta na swobodnym uznaniu Zamawiającego. Wyrażenie „może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty” należy interpretować jako uprawnienie Zamawiającego i to do jego decyzji należy kwestia możliwości zwiększenia środków finansowych na dany cel.
Postępowanie unieważnia się, jeżeli (..) oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia. W przypadku gdy oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Mając na uwadze, iż oferta z najniższą ceną Firmy Saltest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania.

Zamawiający podejmując decyzję o braku możliwości zwiększenia kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty brał pod uwagę celowość i efektywność gospodarowania środkami publicznymi.

Z powyższych względów postanawiano jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltest Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 529712188

7.3.3) Ulica: Rekle 72A

7.3.4) Miejscowość: Rząśnia

7.3.5) Kod pocztowy: 98-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

4.5.5.) Wartość części: Podana wartość części zamówienia jest wartością szacunkową brutto (zamówienie podstawowe)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.