Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Kompleksowa dostawa energii cieplnej potrzebnej do ogrzania budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego oraz ogrzewania pomieszczeń i wody (c.w.u) budynku przy ul. Pułaskiego 42 w Myszkowie".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3159104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariola.majchrzak@powiatmyszkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatmyszkowski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Kompleksowa dostawa energii cieplnej potrzebnej do ogrzania budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego oraz ogrzewania pomieszczeń i wody (c.w.u) budynku przy ul. Pułaskiego 42 w Myszkowie".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59b67c10-a12d-439d-add9-54a4e7b0d52d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053424
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Od dnia 01.02.2015r. na podstawie umowy dzierżawy zawartej pomiędzy Fabryką Papieru Myszków 1 Sp. z o.o. a firmą „U & R Calor” Sp. z o.o. z siedzibą w Wojkowicach ul. G. Morcinka 38 , firma ta jako jedyna może wykorzystywać sieć ciepłowniczą do celów związanych z realizacja działalności polegającej na dostawie energii cieplnej oraz pary technologicznej. W związku z powyższym stosownie do postanowień art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie z wolnej ręki, jeżeli dostawy , usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone przez jednego Wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Podstawa faktyczna: Z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze dostawa ciepła do obiektów Zamawiającego może być świadczona od 1.02.2015r. tylko przez jednego Wykonawcę , tj. firmę „U & R Calor” Sp. z o.o. z siedzibą w Wojkowicach ul. G. Morcinka 38.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 842037,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest:
- dostawa ciepła o mocy umownej 0,32 MW do ogrzewania pomieszczeń w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6 w Myszkowie,
- dostawa ciepła o mocy umownej 0,09 MW do ogrzewania pomieszczeń i wody (c.w.u)
w budynku przy ul. Pułaskiego 42 w Myszkowie, stanowiącego własność Powiatu
Myszkowskiego- Powiat Myszkowski.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1035706,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "U&R Calor" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292447247
7.3.3) Ulica: Morcinka 38
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 42-580
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1035706,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2028-01-31INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Modernizacja basenu kąpielowego wraz z terenem przyległym przy ul. Kąpielowej w miejscowości Żarki Letnisko
- MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY
- WYKONANIE BIEŻĄCEJ KONSERWACJI DRÓG W RAMACH ZADANIA PN.: REMONTY DRÓG O NAWIERZCHNI BITUMICZNEJ
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż paneli fotowolt. dla oczyszczalni ścieków w Łaniętach i dla stacji uzdatniania wody Anielin- Pomarzany oraz montaż paneli fotowolt. i pomp ciepła dla świetlicy wiejskiej w Suchodębiu
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej na potrzeby RCKiK w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa energii elektrycznej do budynków zlokalizowanych przy ul. Mińskiej 65 oraz Chodakowskiej 26/32 w Warszawie obejmująca dostawę i dystrybucję
- Dostawa energii elektrycznej dla Miasta Rawa Mazowiecka oraz jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz ze świadczeniem usługi jej dystrybucji do WITU OBD w Stalowej Woli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.