Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041308/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00054900/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-14
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089662 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Bogu-chwała (5 zadań częściowych)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boguchwała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszyckich 33
1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@boguchwala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.boguchwala.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Bogu-chwała (5 zadań częściowych)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4f886fb-a731-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089662
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa i modernizacja oświetlenia ulicznego cz. II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041308/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 316387,34 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Budowa oświetlenia drogi 807 w Zgłobniu4.1.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, po-miarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powyko-nawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.1.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 33513,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Budowa oświetlenia drogi 1359 w Zgłobniu:4.2.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, po-miarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powyko-nawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.2.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.2.3. Zakres robót:
a) montaż przewodu AsXSn 2x25mm 2 na sieci napowietrznej 319 m;
b) Słup bliźniaczy – szt. 3;
c) Słup pojedynczy - szt. 7;
d) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu led na wysięgniku;, IP 66, IK 09-10 do 4000 K, 160-180 lm/W - 11 szt;
e) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl;
f) montaż uziemienia - powierzchniowy 100 m;
g) montaż uziemienia - pionowy 24 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 45643,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.3. Część 3: Budowa oświetlenia drogi 1376 w Zgłobniu:4.3.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, po-miarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powyko-nawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.3.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.3.3. Zakres podstawowych robót :
a) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej 510 m,
b) układanie kabli YAKXs 4x35mm 2 – 64 m,
c) Słup pojedynczy z ustojami – szt.12;
d) Słup bliźniaczy – szt. 3;
e) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED na wysięgniku;, IP 66, IK 09-10 do 4000 K, 170-180 lm/W - 15 szt.;
f) montaż szafy oświetleniowej - 1 kp.l;
g) montaż uziemienia - bednarka ocynkowana 125 m;
h) montaż uziemienia - prętowe 30 m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 66574,14 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.4. Część 4: Budowa oświetlenia drogi nr 151203R Lutoryż -Kolonia:4.4.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, po-miarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powyko-nawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TT.
4.4.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.4.3. Zakres robót : materiały w zastosowaniu produktu polskiego.
a) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej 357 m;
b) układanie kabli YAKY 4x35mm 2 – 331 m;
c) Słup wirowany K2- 10,5/6 – szt. 5;
d) Słup wirowany N3- 10,5/6 – szt. 2;
e) Słup wirowany P1- 10,5/2,5 – szt. 3;
f) Słup wirowany 12 m E10/6 – szt. 3
g) Słup stalowy na fundamencie z wysięgnikiem – szt. 4.
h) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED IP 66, IK 09-10 do 4000 K, 170-180 lm/W - 14 szt., z czego na wysięgniku – 10 szt
i) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl.;
j) montaż złącza ZKS 1 – 1 kpl.;
k) montaż uziemienia - poziome kpl.;
l) montaż uziemienia - prętowe kpl.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121875,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.5. Część 5: Budowa oświetlenia drogi gminnej Nr 108160R Racławówka - Nosówka dz. 1260 w Racławówce:4.5.1. Zakres rzeczowy niżej wymienionego zadania obejmuje: wykonanie za-silania linii napowietrznej nN; montaż słupów z żerdzi ŻN i wirowanych wraz z oprawami i osprzętem wraz z przyłączem, szafką oświetleniową, pomiarem. Wykonanie instalacji uziemienia, pomiar geodezyjny powyko-nawczy oraz przygotowanie kompletu dokumentów, niezbędnych do zakończenia budowy. Układ pracy sieci niskiego napięcia–TN-C.
4.5.2. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest projektem wykonaw-czym. Dopuszcza się ujęcie w ofercie, zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gor-szych niż określone poniżej.
4.5.3. Zakres robót :
a) montaż przewodu AsXSn 4x35mm 2 na sieci napowietrznej 197 m;
b) Słupy ŻN i wirowanych – szt. 6;
c) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED na wysięgniku;, IP 66, IK 09-10 do 4000 K, 170-180 lm/W - 6 szt.
d) montaż szafy oświetleniowej - 1 kpl i ZKS-1 z RBK-0.
e) montaż uziemienia - pozioma.
f) montaż uziemienia - pionowa
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 48780,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32595,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34317,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32595,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Inside Elektryczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32595,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38376,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43419,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38376,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Elektryczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38376,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52152,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66174,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52152,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Elektryczne Systemy Instalacyjne Rafał Mulawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132885465
7.3.3) Ulica: Wetlińska 3A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-082
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52152,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100122,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100122,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020133701
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 10
7.3.4) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
7.3.5) Kod pocztowy: 37-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100122,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33702,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33702,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020133701
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 10
7.3.4) Miejscowość: Rudnik nad Sanem
7.3.5) Kod pocztowy: 37-420
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Elektromonterskie EL-SEK Patryk Sekulski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33702,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI BOGUCHWAŁA
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT W OKRESIE OD 2 STYCZNIA 2025 DO 31 GRUDNIA 2025
- Modernizacja basenów otwartych i budowa wodnego placu zabaw na basenach otwartych w Boguchwale
- Zakup zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Abonamentowa usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących użytkowanych przez Podkarpacki Ośrodek Doradztwa Rolniczego
więcej: przetargi BOGUCHWAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja istniejącego oświetlenia dróg na terenie Gminy Szumowo
- Zaprojektowanie i budowa oświetlenia przejść dla pieszych na DK woj. mazowieckiego z podziałem na 2 zad.: 1: Poprawa BRD na DK50 na odc. Słabomierz-Zbiroża; 2: Poprawa BRD na DK92 w m. Wójtówka.
- "Przebudowa: Pasażu im. A.Rynkowskiej (część I), Skweru im. L.Kunki (część II) oraz placu zabaw na terenie PM nr 75 przy ul. T. Kościuszki 81 w Łodzi (część III), w ramach realizacji projektu EuPOLIS"
- Budowa łącznika ul. Popielskiego we Wrocławiu (droga 4KDD/11) dla potrzeb obsługi komunikacyjnej ośrodka wsparcia dla osób w kryzysie bezdomności.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przebudowa ul. Ogrodowej
- Budowa, rozbudowa sieci oświetlenia ulicznego dz.1738 i 1739 w miejscowości Krzyszkowice
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.