eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin"Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie - siedziba PCPR w Lubinie"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie - siedziba PCPR w Lubinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647222

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Kilińskiego 12B

1.5.2.) Miejscowość: Lubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiat-lubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat-lubin.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-lubin.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-lubin/demand/186892/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie - siedziba PCPR w Lubinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5cb4ac4-8c2c-40c9-8b95-48651a0af2ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028309/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Adaptacja pomieszczeń budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie-siedziba PCPR w Lubinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot umowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach projektu pn.: „BEZPIECZNA PRZYSTAŃ II”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00641892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.27.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące adaptacji części budynku przy ul. Składowej 3 w Lubinie i przystosowania na cele mieszkania wspomaganego (chronionego) na potrzeby osób wymagających wsparcia (w tym z osób z niepełnosprawnościami), polegające na wykonaniu m.in.:
a) wszelkich prac budowlanych, instalacyjnych i wykończeniowych, dotyczących adaptacji części budynku na mieszkanie wspomagane (obszar oznaczony kolorem żółtym na rysunku w pliku o nazwie PT13, znajdującym się w podfolderze Projekt r. budowlany, w folderze Projekt techniczny, w Załączniku nr 9 do SWZ Dokumentacja Projektowa) oraz
b) podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami, bezpośrednio przylegającego do budynku od strony mieszkania wspomaganego (obszar oznaczony kolorem pomarańczowym na rysunku w pliku o nazwie PZ00, znajdującym się w podfolderze Projekt r. budowlany, w folderze Projekt techniczny, w Załączniku nr 9 do SWZ Dokumentacja Projektowa) oraz
c) miejsca parkingowego zlokalizowanego bezpośrednio przy podjeździe dla osób z niepełnosprawnością (obszar oznaczony kolorem niebieskim na rysunku w pliku o nazwie PZ00, znajdującym się w podfolderze Projekt r. budowlany, w folderze Projekt techniczny, w Załączniku nr 9 do SWZ Dokumentacja Projektowa) wraz z dojściem do budynku oraz
d) wszelkich prac znajdujących się w dokumentacji projektowej poza obszarem mieszkania wspomaganego, a które są niezbędne do jego prawidłowego użytkowania tj. m.in na:
- wykonaniu instalacji elektrycznej od istniejącego złącza kablowego przez rozdzielnicę RA1 do rozdzielnicy RMC w mieszkaniu wspomaganym,
- wykonaniu przyłącza kanalizacji sanitarnej (rysunek w pliku o nazwie S00 kanalizacja sanitarna Zewnętrzna (2), znajdujący się w podfolderze Projekt r. sanitarny, w folderze Projekt techniczny, w Załączniku nr 9 do SWZ Dokumentacja Projektowa,
- przyłączeniu węzła c.o. znajdującego się w pomieszczeniu 003, bez zmiany jego lokalizacji, w sposób umożliwiający późniejsze przeniesienie węzła do pomieszczenia piwnicy w miejsce wskazane w dokumentacji projektowej. Rozprowadzenie przewodów poziomych z pomieszczenia 003, w którym zlokalizowany jest węzeł, należy wykonać pod stropem pomieszczeń piwnicznych w kierunku przyszłej lokalizacji węzła oraz rozdzielacza pionów C1,C2,C3,C4.
1.2 Zakres zamówienia nie obejmuje wykonania ocieplenia elewacji budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45211200-1 - Roboty budowlane w zakresie domów dla osób wymagających wsparcia

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809110,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYBI TRANS USŁUGI SPRZĘTEM BUDOWLANYM TRANSPORT ZBIGNIEW MUCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020728016

7.3.3) Ulica: ul. Sportowa 11

7.3.4) Miejscowość: Raszówka

7.3.5) Kod pocztowy: 59-307

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.