eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług obsługi płatności dokonywanych za pomocą kart płatniczych, urządzeń nfc i blik oraz dzierżawa terminali płatniczych



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług obsługi płatności dokonywanych za pomocą kart płatniczych, urządzeń nfc i blik oraz dzierżawa terminali płatniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PL.2012+ Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141171910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ks. J. Poniatowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-901

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marta.zacharewicz@2012plus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgenarodowy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pl2012plus.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie nieruchomością

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług obsługi płatności dokonywanych za pomocą kart płatniczych, urządzeń nfc i blik oraz dzierżawa terminali płatniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00e6dd3b-dd64-4db9-a382-b49733cece88

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089718

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

System sprzedaży gastronomicznej Micros 9700 funkcjonuje na stadionie od 2012 roku. Wskazany system współpracuje wyłącznie z terminalami płatniczymi obsługiwanymi przez Polskie ePłatności Sp. z o.o. która świadczy dla Zamawiającego usługi w latach 2012-2024, w związku z czym, wskazany podmiot jest jedynym od którego Zamawiający może zakupić usługi we wskazanym zakresie.

W świetle powyższego w ocenie Zamawiającego spełnione zostały przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki zgodnie art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 ppkt a ustawy Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ/IV/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług terminalowych oraz usług płatniczych umożliwiających przyjmowanie środków pieniężnych od klientów za towary lub usługi nabyte przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66172000-6 - Usługi przetwarzania transakcji finansowych i usługi izb rozrachunkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234610,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234610,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234610,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie ePłatności Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220010531

7.3.3) Ulica: al. Tadeusza Rejtana 20 B

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-310

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234610,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.