Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00030038/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy drogi gminnej polegające na budowie centrum przesiadkowego w Sukowie gm. Daleszyce”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica
1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-41) 317 16 94
1.5.8.) Numer faksu: (0-41) 317 16 93
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy drogi gminnej polegające na budowie centrum przesiadkowego w Sukowie gm. Daleszyce”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44888d7f-7a98-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy drogi gminnej polegające na budowie centrum przesiadkowego w Sukowie gm. Daleszyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków RPOWŚ 2014-2020, Działanie 6.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF, Oś 6. Rozwój miast. Projekt „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Daleszyce”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00030038/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.2022.MD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2437973,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy drogi gminnej polegające na budowie centrum przesiadkowego w Sukowie gm. Daleszyce w ramach projektu nr RPSW.06.02.00-26-0020/16 „Wsparcie działań w zakresie zrównoważonej mobilności ZIT KOF na obszarze Gminy Daleszyce poprzez budowę centrum przesiadkowego”.
W zakres inwestycji wchodzi w szczególności:
Rozbudowa drogi gminnej klasy L na długości 167,5mb,
Budowa jezdni bitumicznej pętli autobusowej z dwoma wyodrębnionymi zjazdami dla relacji wjazdu i wyjazdu na teren centrum;
Budowa placu postojowego dla autobusów z 4 stanowiskami postojowymi;
Budowa zatoki autobusowej z postojem równoległym do jezdni na dwa stanowiska;
Budowa 4 zatok postojowych dla pojazdów osobowych z parkowaniem prostopadłym, z łączną liczbą stanowisk 47, w tym 3 stanowiska dla niepełnosprawnych;
Budowa ścieżki pieszo-rowerowej z parkingiem dla rowerów – 16 stanowisk;
Budowa chodników;
Budowa zjazdów indywidualnych;
Elementy małej architektury: ławki, kosze na śmieci;
W ramach inwestycji przewiduje się również:
Budowę budynku poczekalni wraz z instalacjami wewnętrznymi (mini dworca);
Budowę oświetlenia ulicznego;
Budowę kanału technologicznego;
Budowę kanalizacji deszczowej;
Budowę przyłącza wodociągowego;
Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej;
Usunięcie kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, obejmującą: przebudowę napowietrznej sieci teletechnicznej,
Wycinki kolidujących z drogą drzew i krzewów;
Nasadzenia kompensacyjne;
Wyposażenie budynku poczekalni wraz z toaletami i pomieszczeniem dla matki z dzieckiem
Powyższy projekt jest współfinansowany ze środków RPOWŚ 2014-2020, Działanie 6.1 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF, Oś 6. Rozwój miast. Projekt „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Daleszyce”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31321210-7 - Kabel niskiego napięcia
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2853600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3555618,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2853600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stark Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592010674
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-335
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty budowlane w zakresie wykonania prac budowlanych przy wznoszeniu budynku poczekalni: Zakład Usługowo-Handlowy, TOMBET Tomasz Gwóźdź Korytnica 10A, 28-305 Sobków
roboty budowlane w zakresie wykonania prac budowlanych w części drogowej:
Łukasz Gwóźdź Usługi Transportowo-Sprzętowe Drochów Górny 19, 26-026 Morawica
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2853600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Kabel niskiego napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.