eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwidwinDostawa środków czystości



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089813 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków czystości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 261533252

1.5.8.) Numer faksu: 261533252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/pn/21blot

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa środków czystości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-970ca56e-9e76-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007997/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa środków czystości i higieny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035595/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 104273,07 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 7567,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 1820,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 3024,32 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 4765,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 86000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 9747,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ).Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 487,81 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości w asortymencie i ilości zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Przez pojęcie fabrycznie nowy zamawiający rozumie - nieużywany, wolny od wad tj. taki, który w swoim całym procesie produkcyjnym jest wytwarzany z elementów wytworzonych od podstaw, bez użycia w jakikolwiek sposób komponentów uzyskanych z innych produktów wcześniej użytkowanych, pochodzące z bieżącej produkcji, w opakowaniach producenta, ze znakiem towarowym producenta wskazującym termin przydatności do użycia oraz określeniem pochodzenia, dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wszelkie instrukcje i etykiety muszą być sporządzone w języku polskim. Charakterystykę poszczególnych produktów w ramach przedmiotu zamówienia określa opis przedmiot zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ). Wykonawca udzieli 18 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia przekazania przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem odbioru. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru w ramach jednej dostawy (poszczególne zadanie), tj. bez dzielenia dostawy na części, do magazynów znajdujących się w poszczególnych jednostkach oraz zapewni ich rozładunek. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39830000-9–środki czyszczące. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy” stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 7439,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8221,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9429,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8221,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: Dalki, os. Wichrowe 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8221,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2118,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3614,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2118,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: Dalki, os. Wichrowe 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2118,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2718,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3731,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2718,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: Dalki, os. Wichrowe 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2718,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3970,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20072,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3970,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: Dalki os. Wichrowe 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3970,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68694,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80259,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68694,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH TESS MAŁGORZATA I SŁAWOMIR MAKSYMOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540009210

7.3.3) Ulica: gen. Okulickiego 3

7.3.4) Miejscowość: Stargard

7.3.5) Kod pocztowy: 73-102

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68694,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7768,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10221,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7768,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ARAMIS" Stanisław Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391057509

7.3.3) Ulica: Rolna 234

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-804

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7768,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 782,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Handlowa MILENA Elżbieta Pros

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541460218

7.3.3) Ulica: Sanatoryjna 63

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-474

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2115,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Sebastian Białobrzycki Hurtownia Artykułów Higienicznych JOBIKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7841473580

7.3.3) Ulica: Dalki os. Wichrowe 9

7.3.4) Miejscowość: Gniezno

7.3.5) Kod pocztowy: 62-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.