Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych
w Brzezince” (...)"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zasilanie budynku Ziemniaczarki I przy ul. Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu zlokalizowanych
w Brzezince” (...)"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ace2a2e-c1eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ace2a2e-c1eb-11ee-bbfa-e29e26ebc6e13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
platformy eZamawiający – https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawców i Zamawiającego za pośrednictwem
platformy e-zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@auschwitz.org, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy eZamowienia -
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe wymagania techniczne i
organizacyjne zostały wskazane w Dziale VIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie zasilania budynku Ziemniaczarki I przy ul.
Kombatantów w Brzezince oraz obiektów na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
zlokalizowanych w Brzezince na warunkach określonych niniejszą Umową oraz dokumentacją postępowania o udzielenie
niniejszego zamówienia (dalej Zadanie) składające się z:
2.1. FAZY I PROJEKTOWEJ – obejmującej opracowanie Dokumentacji Projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego,
podczas realizacji zadania objętego przedmiotową dokumentacją – zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane,
niezależnie od podmiotu realizującego roboty budowlane przedmiotowego zadania lub część tego zadania.
2.2. FAZY II WYKONAWCZEJ – obejmującej wykonanie robót budowalnych w oparciu o Dokumentację Projektową
opracowaną w FAZIE I.
FAZA II składa się z zadania podstawowego oraz trzech opcji, a także wykonywania przeglądów
gwarancyjnych.
Szczegółowy zakres przedmiotu umowy dla FAZY I i FAZY II został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71351914-3 - Usługi archeologiczne
45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje trzy zakresy objęte opcją. Maksymalna wartość opcji: 1435294,54 netto, tj. 1765412,28 zł brutto.Zakres opcji został określony w ramach przedmiotu zamówienia i w treści PFU stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.
6. Warunki i zasady skorzystania z prawa opcji:
6.1. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku zapewnienia środków finansowych w okresie obowiązywania umowy,
przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia wykonania robót i badań archeologicznych w ramach prawa opcji bądź
ich poszczególnych części w ramach prawa opcji, na warunkach określonych w umowie.
6.2. Szczegółowy zakres robót i badań archeologicznych przewidzianych do realizacji w ramach prawa opcji określony
został w PFU.
6.3. Warunkiem skorzystania z zamówienia w ramach prawa opcji jest złożenie pisemnego oświadczenia przez
Zamawiającego w terminie nie później niż 30 dni przed terminem wskazanym w Harmonogramie rzeczowo – finansowym
zaakceptowanym przez Zamawiającego dla zakończenia Zadania Podstawowego (drugi odbiór częściowy Zadania
Podstawowego), o skorzystaniu z tego prawa, w którym ustali ostateczny zakres rzeczowy przedmiotu umowy. Wzór
oświadczenia woli Zamawiającego na wykonanie danego zakresu robót na podstawie prawa opcji stanowi załącznik nr 6 do
wzoru Umowy.
6.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w ramach prawa opcji, w niepełnym zakresie i
powierzenia tylko jej części (np. tylko PRAWO OPCJI 1) w zależności od potrzeb i posiadanych środków finansowych przez
Zamawiającego.
6.5. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w całości, Wykonawcy przysługiwać będzie
wynagrodzenie jedynie za zakres zlecony przez Zamawiającego w składanym przez niego oświadczeniu o skorzystaniu z
prawa opcji.
6.6. W zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy SWZ stosuje się odpowiednio.
6.7. Wykonawca niezależnie od tego czy Zamawiający powierzy do wykonania Wykonawcy roboty w ramach prawa opcji,
jest zobowiązany do wykonania kosztorysu inwestorskiego na podstawie Dokumentacji Projektowej wykonanej w FAZIE I
obejmujący te roboty.
6.8. Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego w przypadku, gdy realizacja którejkolwiek opcji (lub
zadania podstawowego) zostanie powierzona innemu podmiotowi.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający, w
zależności od potrzeb i środków finansowych, przewiduje udzielenie Wykonawcy, który realizuje zamówienie podstawowe, w okresie
do 3 lat od dnia jego udzielenia, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych i usług obejmujących
badania archeologiczne, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy PZP, o wartości do 40% wartości zamówienia, w zakresie realizacji
badań archeologicznych lub robót budowlanych, dokumentacji powykonawczej w zakresie po wykonania kanalizacji kablowej i linii
nN.
22. Przewidywane zamówienia podobne będą udzielane na zasadach i warunkach określonych w umowie o zamówienie
podstawowe, wg następujących zasad:
1.1. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację zamówienia podobnego zostanie ustalone w nw. sposób:
1.1.1. dla robót budowlanych:
1.1.1.1. ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów inwestorskich opracowanych przez Wykonawcę po wykonaniu
FAZY I opracowanych metodą kalkulacji szczegółowej i zawierającego koszty wykonania wszystkich zakresów przedmiotu przyszłej
umowy;
1.1.1.2. ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania. Podstawą
do określenia nakładów rzeczowych będą KNR-y. W przypadku braku odpowiednich pozycji + KNNR-y, a następnie wycena
indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego;
1.1.2. dla prac archeologicznych – ceny zostaną przyjęte na podstawie kosztorysów inwestorskich opracowanych przez Wykonawcę
po wykonaniu FAZY I, zgodne z wartościami zamieszczonymi w ofercie Wykonawcy, albo dla zakresów nie występujących w
zamówieniu podstawowym - w oparciu o rynkowe ceny usług.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy sposób oceny ofert został zawarty w dziale XV SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób, które będą uczestniczyć w realizacji zadania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 9
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego: W przedmiotowym postępowaniu udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej, zawodowej, ekonomicznej:3.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w postaci zakończonych w okresie ostatnich dziesięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie: minimum 2 umów obejmujących realizację robót budowlanych zawierających w swoim zakresie wykonanie następujących rodzajów dokumentacji projektowych oraz robót budowlanych:
3.1.1. co najmniej jedną dokumentację projektową mającą w swoim zakresie łącznie linię kablową SN oraz stację transformatorową co najmniej 400kVA oraz na podstawie której było uzyskane pozwolenie na budowę oraz została przeprowadzona budowa minimum jednej linii SN i minimum jednej stacji transformatorowej;
3.1.2. co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie łącznie linii kablowej SN oraz stacji transformatorowej co najmniej 400 kVA, [Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie wykonania dwóch robót jednej tylko w zakresie linii kablowej SN i jednej tylko w zakresie stacji transformatorowej];
3.1.3. co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie wykonania (na podstawie Pozwolenia na budowę) instalacji elektrycznej w obiekcie lub terenie wpisanym do rejestru zabytków, wyznaczonym w decyzji o wpisie tego terenu do rejestru zabytków lub analogicznego do rejestru zabytków sposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu w innych państwach.;
3.1.4. co najmniej jedną robotę budowlaną, przy której prowadzone były badania archeologiczne;
Zamawiający uzna warunek za spełniony zarówno w przypadku, w którym Wykonawca wykaże powyższe doświadczenie obejmujące dokumentację projektową oraz wykonawstwo w formule „projektuj i buduj”, jak i w przypadku przedstawienia więcej niż dwóch umów, z których każda będzie zawierała odrębnie każdy z punktów od 1 – 4 lub dojdzie do innej konfiguracji łącznie wykazującej punkty od 1-4 (np. jedna umowa obejmująca robotę budowlaną, jedną projekt budowlany i dwie w formule „projektuj i buduj”).
3.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej - kluczowy personel:
3.2.1. Wskazanym (z imienia i nazwiska) Projektantem spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:
3.2.1.1. posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi,
3.2.1.2. posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w projektowaniu w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);
3.2.1.3. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
3.2.1.4. wykonał co najmniej dwie dokumentacje projektowe mające w swoim zakresie łącznie linię kablową SN oraz stację transformatorową co najmniej 400kVA, na podstawie której były uzyskane pozwolenia na budowę [Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże doświadczenie w zakresie wykonania dwóch dokumentacji projektowej jednej tylko w zakresie linii kablowej SN i jednej tylko w zakresie stacji transformatorowej],
3.2.2. Kierownikiem budowy spełniającym łącznie następujące minimalne wymagania:
3.2.2.1. posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniające do kierowania robotami budowlanymi,
3.2.2.2. posiadającym co najmniej 2-letnie doświadczenie, po dniu uzyskania stosownych uprawnień, w pełnieniu funkcji kierownika robót lub budowy lub w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową we wskazanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy);
3.2.2.3. posiadającym kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
3.2.2.4. posiadającym co najmniej 18 miesięczne (licząc od momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu robotami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 6 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) – Zamawiający uzna ten warunek za spełniony tylko w przypadku kierowania robotami, a nie w przypadku samego uczestnictwa w robotach;
3.2.2.5. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub funkcji inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych podczas realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (dla jednej realizacji robót budowlanych), Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeśli doświadczenie zdobyte zostało jako kierownik robót.
3.2.2.6. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa);
3.2.3. Osobą kierującą badaniami archeologicznymi posiadającą:
3.2.3.1. uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków (Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami), tj.: badaniami archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej).
3.2.3.2. posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma miesięcy przepracowanych jako kierownik badań archeologicznych) liczone od momentu nabycia uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych,
3.2.3.3. posiadającym 12 miesięczne doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) liczone od momentu nabycia uprawnień do prowadzenie badań archeologicznych w samodzielnym prowadzeniu nadzoru lub kierowaniu nadzoru nad pracami ziemnymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem o konstrukcji ceglanej lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z okresów wojen nowożytnych.
3.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednią sytuacją finansowo ekonomiczną poprzez posiadanie środków finansowych w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych) lub posiadanie zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca, którego
oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku
podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W
związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej określonego w Dziale V pkt.
3.2 SWZ oraz kryterium nr 2 na podstawie art. 126 ust 2 Ustawy PZP Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób,
skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
Pozostałe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych zostały zawarte w Dziale VII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości 10.000,00 zł naczas związania ofertą.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały zawarte w Dziale XIII SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte we Wzorze Umowy stanowiącym Załączniknr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-23 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnychrozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego wyklucza się:
2.3.1. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006
r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec
Ukrainy zwanego dalej ,,rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i
niezależność Ukrainy lub im zagrażających, zwanego dalej ,,rozporządzeniem 269/2014'' albo wpisanego na listę osób i
podmiotów, wobec których są stosowane środki, o których mowa w art. 1 ustawy wymienionej w ust.2, zwaną dalej „listą” na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy;
2.3.2. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu
praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2.3.3. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości, jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu nr
269//2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na
listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy.”
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.