eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiebodzicePrzebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika



Og³oszenie z dnia 2023-02-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna.
Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIEBODZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746669518

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.swiebodzice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna.
Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e2e12f27-a872-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00089865

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00076090/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Przebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej Gminy ¦wiebodzice https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo -aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl.
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) - okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych.
3. Wykonawca sk³ada ofertê na formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi za³±cznikami sporz±dzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y zawarte w rozdziale 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Spe³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, i¿:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Urz±d Miejski w ¦wiebodzicach, ul. Rynek 1, 58-160 ¦wiebodzice.
2. Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych - Piotr Cha³aszczyk, z którym mo¿na siê kontaktowaæ za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: bezp.info@gmail.com.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika” - RS.271.1.2023.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Spe³niaj±c obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, i¿:
Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Maj± Pañstwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj±, i¿ przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).
Obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1720 ze zm.), zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowi±zków tych nale¿±: a) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie zamawiaj±cego,
b) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.
W celu zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em w postêpowaniu, Wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale 21 Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1.1
„Remont nawierzchni ulic: Boles³awa Prusa, Szkolna, M³ynarska i Henryka Sienkiewicza w ¦wiebodzicach” - przebudowa dróg gminnych w ¦ródmie¶ciu: ulicy M³ynarskiej, Sienkiewicza, Prusa, Szkolnej, dzia³ki nr 14/1, 14/2, 332, 334, 347, 363, 404 obrêb ¦ródmie¶cie 3 ¦wiebodzice. W zakres przebudowy wchodzi wymiana istniej±cych sieci, przebudowa chodników i jezdni.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, za³±czników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Zadanie bêdzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu rycza³towym.

Zadanie 1.2
„Przebudowa ulicy Kopernika”. Przebudowa odbywaæ siê, ma w odcinku po³o¿onym na dzia³kach nr 401 i 403 obrêb ¦ródmie¶cie 3 wraz z po³±czeniem z drog± wojewódzk± ulic± Wa³brzysk± - remont wraz z przebudow± jezdni i chodników wraz z budow± i przebudow± sieci sanitarnych i deszczowych, remont instalacji wodoci±gowej. Ulica Kopernika dzia³ka nr 401 i 403 ¦ródmie¶cie 3 ¦wiebodzice (do lica ¶ciany frontowej budynku nr 3 przy ul. Jana Paw³a II).
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, za³±czników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników na czê¶ci ul. Kopernika.
Zadanie bêdzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu rycza³towym.
Uwaga z zakresu objêtego w PFU wy³±cza siê odcinek drogi pomiêdzy drog± wojewódzk± ulic± Wa³brzysk± do lica budynku przy ul. Plac Jana Paw³a II nr 3 ( do lica ¶ciany frontowej)
Szczegó³owy zakres prac objêtych zamówieniem znajduje siê w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w za³±czniku 10A do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanow± podstawê do sporz±dzenia oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: cena i gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2.1
„Przebudowa ulicy Kasztanowej”. Przebudowa obywaæ siê ma w odcinku po³o¿onym na dzia³kach nr 754/2; 751/13; 436/1 obrêb ¦ródmie¶cie 3 - remont i przebudowa kana³ów deszczowych (rowów) otwartych na zamkniête, wykonanie chodnika, remont nawierzchni jezdni. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, za³±czników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych na podstawie uzyskanej przez Wykonawcê decyzji pozwolenia na budowê lub dokonania zg³oszenia robót, które obejmuj± wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników ul. Kasztanowej . Zadanie bêdzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu rycza³towym.
Uwaga z zakresu robót objêtego w PFU wy³±cza siê budowê parkingu.

Zadanie 2.2
„Przebudowa ulicy Siennej” - budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przebudow± chodników i jezdni w rejonie ulicy Siennej. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej z pozyskaniem wszystkich wymaganych dla realizacji celu opinii, uzgodnieñ administracyjnych oraz wykonanie robót budowlanych na dzia³kach nr 40 obrêb ¦ródmie¶cie 3; dzia³kach nr 617; 636 obrêb Ciernie 4. Wytyczne dla opracowania projektu budowlanego (projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, za³±czników), projektu wykonawczego, realizacji robót budowlanych oraz opracowania operatu kolaudacyjnego po zakoñczonej inwestycji zosta³y ujête w programie funkcjonalno-u¿ytkowym (PFU) – stanowi±cym za³±cznik do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych nawierzchni jezdni i chodników ul. Siennej pomiêdzy ulicami Strzegomsk± oraz Graniczn± bez skrzy¿owañ tych ulic. Zakres rzeczowy mo¿na podzieliæ na opracowanie kompletnego projektu budowlanego oraz bran¿owych projektów wykonawczych oraz realizacjê robót budowlanych na podstawie uzyskanej przez Wykonawcê decyzji pozwolenia na budowê lub dokonania zg³oszenia robót. Zadanie bêdzie realizowane w systemie ''zaprojektuj i wybuduj’’ w rozliczeniu rycza³towym.
Szczegó³owy zakres prac objêtych zamówieniem znajduje siê w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w za³±czniku 10B do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanow± podstawê do sporz±dzenia oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: cena i gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3.1 „Przebudowa ulicy Droga Wêglowa”
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Droga Wêglowa w ¦wiebodzicach wraz z budow± o¶wietlenia, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudow± sieci wodoci±gowej i gazowej. Dzia³ki nr 196/7; 199/3; 199/4; 366/1; 366/3; 280/4; 281/1; 282/3; 287, 232/1; 738/12; 738/14 obrêb Ciernie 4 w ¦wiebodzicach. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Droga Wêglowa w ¦wiebodzicach wraz z budow± o¶wietlenia, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz przebudow± sieci wodoci±gowej i gazowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa o¶wietlenia - ul droga Wêglowa w ¦wiebodzicach, na terenie dzia³ek nr 196/7, 199/3, 199/4, 366/1, 366/3, 280/4, 281/1, 282/3, 287, 232/1, 738/12, 738/14, obrêb nr 4 Ciernie”, zgodnie z zatwierdzonym przez Starostwo Powiatowe w ¦widnicy projektem budowlanym wykonanym przez: „Pracowniê Projektow± Konstruktor, ul. Wojska Polskiego 5, 58-150 ¦wiebodzice.
Szczegó³owy zakres prac objêtych zamówieniem znajduje siê w rozdziale 2 Specyfikacji Warunków Zamówienia, w za³±czniku 10AC do SWZ oraz we wzorze umowy, które stanow± podstawê do sporz±dzenia oferty.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryteriami: cena i gwarancja. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 12 SWZ. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w rozdziale 12 SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

dla czê¶ci 1
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimalnej 1 580 000,00 z³, (s³ownie: jeden milion piêæset osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100),
- ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 3 200 000,00 z³ (s³ownie: trzy miliony dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni z kostki kamiennej o warto¶ci minimum 1 580 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion piêæset osiemdziesi±t tysiêcy z³otych 00/100),
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ oraz minimum 3 letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych zwi±zanych z budow± i/lub przebudow± i/lub remontem dróg.
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, gazowych i kanalizacyjnych,
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych.

czê¶æ 2
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimalnej 1 900 000,00 z³, (s³ownie: jeden milion dziewiêæset tysiêcy z³otych 00/100),
- ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 3 800 000,00 z³ (s³ownie: trzy miliony osiemset tysiêcy z³otych 00/100)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej o warto¶ci minimum 1 900 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion dziewiêæset tysiêcy z³otych 00/100),
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ oraz minimum 3 letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych zwi±zanych z budow± i/lub przebudow± i/lub remontem dróg.
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, gazowych i kanalizacyjnych

czê¶æ 3
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy uzna w/w warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada:
- ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci minimalnej 1 750 000,00 z³, (s³ownie: jeden milion siedemset piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100),
- ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci co najmniej 3 500 000,00 z³ (s³ownie: trzy miliony piêæset tysiêcy z³otych 00/100)
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
- nale¿ycie zrealizowa³ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 (jedn±) robotê budowlan± polegaj±c± na budowie i/lub przebudowie drogi o nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej lub kostki betonowej lub kamiennej o warto¶ci minimum 1 750 000,00 z³ (s³ownie: jeden milion siedemset piêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100)
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ oraz minimum 3 letnie do¶wiadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych zwi±zanych z budow± i/lub przebudow± i/lub remontem dróg.
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ wodoci±gowych, gazowych i kanalizacyjnych,
- dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 (jedn±) osob± pe³ni±c± funkcjê Kierownika robót stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane, posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ,
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na te¬mat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 7 do SWZ,
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego prace by³y wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik Nr 8 do SWZ,
3) Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
4) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê nale¿y z³o¿yæ na formularzu zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie wstêpne dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2 do SWZ aktualne na dzieñ sk³adania ofert.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 2a do SWZ sk³adane przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby – je¶li dotyczy.
3) O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 3 do SWZ – je¶li dotyczy.
4) Zobowi±zanie innego podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu bêdzie polega³ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w zakresie wskazanym w za³±czniku nr 4 do SWZ – je¶li dotyczy.
5) Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegaj± siê wspólnie o udzielenie zamówienia - je¶li dotyczy.
6) Dowód wniesienia wadium - orygina³ dokumentu wadialnego (w przypadku wnoszenia wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na) lub potwierdzenie przelewu (w przypadku wniesienia wadium w formie pieni±dza).

O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 5.1.1) SWZ, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±c wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, wskazane w pkt. 5.6 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:
dla czê¶ci 1 – 15 000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych)
dla czê¶ci 2 – 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych)
dla czê¶ci 3 – 17 500,00 z³ (s³ownie: siedemna¶cie tysiêcy piêæset z³otych)
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).
Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w BNP Paribas Bank nr 15 2030 0045 1110 0000 0229 7280 z dopiskiem „Wadium-RS.271.1.2023”. Do oferty nale¿y do³±czyæ potwierdzenie przelewu. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP,
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium,
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie, termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert), w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa przedmiotowego postêpowania „Przebudowa dróg ul. M³ynarska, Sienkiewicza, Prusa, Szkolna. Przebudowa ul. Siennej, ul. Droga Wêglowa, ul. Kasztanowa, ul. Kopernika” oraz numer RS.271.1.2023,
4) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Gmina ¦wiebodzice,
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniê¿nej - zaleca siê, by dowód dokonania przelewu zosta³ do³±czony do oferty;
2) porêczeñ lub gwarancji - wymaga siê, by orygina³ dokumentu zosta³ z³o¿ony wraz z ofert±.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zamówienia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4) Pe³nomocnictwo nale¿y za³±czyæ do oferty.
5) Przepisy Prawa zamówieñ publicznych dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienia.
6) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub wszyscy posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).
7) W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci finansowej, wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± je spe³niaæ ³±cznie.
8) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane (art. 117 ust. 3 ustawy Pzp).
9) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp).
10) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w pkt 5.1 1) SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
11) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. W odniesieniu do warunków okre¶lonych w postêpowaniu wymagania te musz± byæ spe³nione wspólnie przez Wykonawców sk³adaj±cych ofertê w postêpowaniu (nie musi ich spe³niaæ osobno ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±). Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (art.125 ust. 4 Pzp).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w rozdziale 16 SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowi±cych za³±cznik nr 9 do SWZ. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie wskazanym w projekcie umowy. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej. Nie dopuszcza siê istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Pzp. Wszelkie zmiany umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy Pzp, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana harmonogramu terminowo-rzeczowo-finansowego nieskutkuj±ca zmian± terminów realizacji przedmiotu umowy, dokonywana bêdzie w formie pisemnej za zgod± stron umowy, bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-02-27 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-02-27 08:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-03-28

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy ustala siê w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej podanej w ofercie.
2. Wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy wykonuj±cych :
a) roboty przygotowawcze i ziemne,
b) roboty nawierzchniowe i wykoñczeniowe,
c) roboty kanalizacyjne,
d) roboty elektroenergetyczne,
3. Wykonawca zobowi±zany jest udzieliæ gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi wynosi 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 60 miesiêcy od dnia podpisania protoko³u odbioru koñcowego (dotyczy wszystkich czê¶ci).
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowi±zany bêdzie posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, w tym za szkody i nastêpstwa nieszczê¶liwych wypadków powsta³ych w zwi±zku z prowadzonymi pracami, na kwotê nie ni¿sz± ni¿ warto¶æ umowy, obejmuj±cej ca³y okres realizacji zadania do czasu odbioru koñcowego i zgodne z rodzajem robót objêtych umow±.
5. Pouczenie o ¶rodkach ochrony prawnej przys³uguj±cych Wykonawcy zosta³o zawarte w rozdziale 19 SWZ.
6. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza bêdzie zobowi±zany przed podpisaniem umowy z³o¿yæ Zamawiaj±cemu informacjê o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r., o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa.
7. Zadanie inwestycyjne dofinansowane jest ze ¶rodków Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 2, przyjêtego na mocy Uchwa³y nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021r. z pó¼n.zm. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, wydanej na podstawie art. 65 ust.28 ustawy z dnia 31 marca 2020r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2020r. poz. 568 z pó¼n.zm.).
8. Zamawiaj±cy nie wymaga odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbêdnych do realizacji zamówienia. Wykonawca, przed ustaleniem ceny, mo¿e dokonaæ wizji lokalnej. Wizji mo¿na dokonaæ po wcze¶niejszym skontaktowaniu siê i umówieniu terminu z Zamawiaj±cym (dla czê¶ci 1 i dla czê¶ci 2)
9. Opis sposobu zap³aty dla Czê¶ci 1 i 2:
zap³ata za przedmiot umowy zostanie uregulowana w nastêpuj±cy sposób:
- za dokumentacjê projektow± faktur± nie wiêksz± ni¿ 4% warto¶ci umowy w chwili przed³o¿enia Zamawiaj±cemu prawomocnej decyzji umo¿liwiaj±cej realizacjê inwestycji,
-za roboty budowlane fakturami czê¶ciowymi po zakoñczonym etapie prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo-finansowym na podstawie czê¶ciowego protoko³u odbioru robót, przy czym faktura koñcowa nie mo¿e przekroczyæ 15% warto¶ci umowy i zap³acona zostanie na podstawie odbioru koñcowego przedmiotu umowy .
Opis sposobu zap³aty dla Czê¶ci 3:
zap³ata za przedmiot umowy zostanie uregulowana w nastêpuj±cy sposób:
-za roboty budowlane fakturami czê¶ciowymi po zakoñczonym etapie prac zgodnie z zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego harmonogramem rzeczowo-finansowym na podstawie czê¶ciowego protoko³u odbioru robót, przy czym faktura koñcowa nie mo¿e przekroczyæ 15% warto¶ci umowy i zap³acona zostanie na podstawie odbioru koñcowego przedmiotu umowy .

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.