Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034352/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089906 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budowlano – konserwatorski synagogi w Krzepicach – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13
1.5.2.) Miejscowość: Krzepice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.krzepice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budowlano – konserwatorski synagogi w Krzepicach – etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43b06ce3-9c59-11eb-b7a8-ba075a5bf367
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089906
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002725/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Remont budowlano – konserwatorski synagogi w Krzepicach – etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034352/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.002.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467064,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest realizacja drugiego etapu zadania pn. „Remont budowlano – konserwatorski synagogi w Krzepicach”, na który Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach.
Zakres tego etapu przedstawia się następująco:
1) Wykonanie izolacji fundamentów wraz z ułożeniem drenażu obwodowego.
2) Wykonanie muru oporowego od strony Liswarty.
3) Wykonanie tympanonu i attyki schodkowej z likwidacją pęknięć ściany frontowej i naprawą lica kolumn. Rozbiórkę szczytu wykonano w pierwszym etapie.
4) Pokrycie drugiej połaci dachu gontem z blachy tytan – cynk. Więźbę i pokrycie jednej z dwóch połaci wraz z częścią obróbek blacharskich, orynnowaniem wykonano w pierwszym etapie.
5) Sporządzenie właściwej dokumentacji dla prac konserwatorskich.
Dostęp do energii elektrycznej i wody Wykonawca zapewnia we własnym zakresie.
Prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową „Odbudowa synagogi na cele Centrum Dialogu Pokoleniowego Młodzieży Polsko – Żydowskiej wraz z infrastrukturą techniczną miejscami postojowymi i budynkiem pomocniczym obsługi.” i „Programem prac konserwatorsko – budowlanych”. Zamawiający przedstawia również przedmiar robót, jednak ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe ma on jedynie charakter informacyjny i nie może być podstawą kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót. Natomiast przed podpisaniem umowy Wykonawca robót budowlanych będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu sporządzonego wg metody szczegółowej, dokumentującego wyliczenie ceny ofertowej. Kosztorys taki jest wymagany przez ww. instytucje dofinansowujące.
Zamawiający zwraca uwagę, na obowiązek dysponowania przez Wykonawcę osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia dotyczące kierowania pracami konserwatorskimi oraz kierowania pracami budowlanymi tj. spełniające wymogi
art. 37a oraz art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 282) – szczegóły w Rozdziale VIII pkt 2 ppkt 4 lit. c SWZ.
Uwaga!
1) Dokumentacja fotograficzna zawarta w dołączonej dokumentacji technicznej nie odpowiada aktualnemu stanowi budynku synagogi. Poglądowo przedstawiają
go fotografie zawarte w załączniku pn. „Foto po I etapie.”
2) Roboty ziemne należy prowadzić pod nadzorem archeologicznym. Nadzór archeologiczny zapewni Zamawiający.
3) Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty Wykonawcy obejrzeli synagogę
i jej otoczenie. Oferty Wykonawców, którzy tego nie wykonają zostaną odrzucone. Zapoznanie się ze stanem obiektu będzie możliwe przez cały termin wyznaczony
do składania ofert, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 15.00. W celu udostępnienia obiektu należy zgłosić taki zamiar, co najmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, dzwoniąc pod numer 34 399 91 64. Po obejrzeniu obiektu fakt ten zostanie odnotowany w rejestrze wizytacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423616,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 557190,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423616,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Blacharsko Dekarsko Ciesielski Marcin Watoła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150398118
7.3.3) Ulica: Harcerska
7.3.4) Miejscowość: Kalety
7.3.5) Kod pocztowy: 42-660
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARCIN WATOŁA ZAKŁAD BLACHARSKO-DEKARSKO-CIESIELSKI MARCIN WATOŁA
jakie przetargi wygrała firma
MARCIN WATOŁA ZAKŁAD BLACHARSKO-DEKARSKO-CIESIELSKI MARCIN WATOŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423616,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-088.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełna konserwacja techniczna i estetyczna klasycystycznego ołtarza głównego oraz odnowienie prezbiterium w kościele p.w. Świętego Michała Archanioła w Mordach
- Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule "Zaprojektuj i wybuduj" dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
- Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
- Modernizacja pomieszczenia w Szkole Podstawowej w Pęgowie na oddział przedszkolny
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.