Ogłoszenie z dnia 2024-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00533721/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W BIERUTOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365866610
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713146398
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwbierutow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b8dc93b-92f2-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b8dc93b-92f2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00089913
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00065575/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/13/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200570,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Nazwa zamówienia: pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskie
Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
bułka graham 90 g, bułka kajzerka 80 g, bułka bezglutenowa 50 - 80 g, rogal maślany 50 g, bułka słodka (z jagodami, serem, jabłkiem) 80 - 100 g, bułka tarta 0,5 kg, bułka weka 300 - 500 g, chałka 400 g, chleb bezglutenowy 250 g, chleb graham 300 - 400 g, chleb tostowy pełnoziarnisty 300-400 g, chleb wieloziarnisty 300 - 400 g, chleb orkiszowy 300 – 400 g, chleb zwykły 600 g, chleb ze słonecznikiem 300 - 400 g, grzanki 500 g, jagodzianka 120 g, kluski na parze opakowanie 1 kg, pączek z budyniem lub marmoladą 60 g, rogal Marciński 150 – 200 g.
Wymagania: Pieczywo świeże, chrupiące niegumiaste, nie więcej niż 0,45 g sodu/ 1 g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, pieczywo półcukiernicze i cukiernicze nie więcej niż 0,45 g sodu/1,2g soli w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 33315,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: warzywa i owoce świeże, kiszonki,Główny kod CPV: 15300000-1 warzywa, owoce i podobne produkty
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
arbuz, banany, borówka amerykańska lipiec - wrzesień, borówka amerykańska październik - czerwiec, botwinka, brokuły świeże, brzoskwinie, buraki, cebula, cukinia, cytryna, czosnek, dynia, gruszka, jabłka, kalafior świeży, kalarepa, kapusta biała, kapusta czerwona, kapusta kiszona , kapusta młoda -sezonowa do miesiąca lipca, kapusta pekińska, kapusta włoska, kiełki różne rodzaje 50g, kiwi, koperek, maliny lipiec wrzesień, maliny październik - czerwiec, mandarynka, marchew, marchew młoda, mięta, mix sałat opakowanie 200 g, morela, natka pietruszki, nektarynka, ogórek świeży /ogórek gruntowy, ogórki kiszone wiadro 3kg ogórka, papryka świeża mix, pieczarki, pietruszka, pomarańcza, pomidor (maj- wrzesień), pomidor (październik-kwiecień), pomidor malinowy, por, rukola opakowanie 100 g, rzodkiewka, sałata lodowa, sałata masłowa, Seler (maj-wrzesień), seler (październik-kwiecień), szczypior, śliwka, truskawki świeże, truskawki poza sezonem, ziemniaki, ziemniaki młode - sezonowe do miesiąca lipca, ogórki konserwowe (słoik), kapusta czerwona (słoik), kompoty owocowe (słoik).
Wymagania: owoce i warzywa świeże, nienadmarznięte, bez uszkodzeń mechanicznych, bez oznak pleśni, o dobrym smaku bez zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, bez zanieczyszczeń biologicznych oraz bakterii chorobotwórczych, w kolorze naturalnym dla danego asortymentu, wysokiej jakości 1 gatunku bez wad fizycznych i
jakościowych - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 115472,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsneGłówny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
filet z kurczaka - mięśnie piersiowe pozbawiony skóry, kości i ścięgien, prawidłowo wykrwawiony, nie moczony, karczek b/k - całkowicie odkostniony, pozbawiony błony, niepeklowany, kiełbaski typu frankfurterki gotowane, kiełbasa krakowska /filet z kurczaka/polędwica drobiowa, kiełbasa śląska z mięsa wieprzowego, kurczak świeży cała tusza - oczyszczony, umyty, skóra bez przebarwień i zanieczyszczeń obcych, zapach charakterystyczny dla kurczaka świeżego, łopatka wieprzowa b/k – część zasadnicza wieprzowiny, odcięta z odcinka szyjnego półtuszy, odcięta w linii oddzielenia głowy (z przodu) całkowicie odkostniona, pozbawiona błony, parówka z szynki, podudzie z kurczaka świeże, oczyszczone, polędwiczki drobiowe, schab/szynka kanapkowa, schab b/k, , mięso o barwie jasnej, niepeklowane, szynka kulka b/k całkowicie odkostniona, odtłuszczona, niepeklowana, odcięta od tylnej części półtuszy wieprzowej, porcja rosołowa z kurczaka, wątróbka drobiowa, wątróbka wieprzowa, kiełbasa zwyczajna, boczek, mortadela.
Wymagania: Dostarczone - wędliny mają być świeże bez oznak mrożenia, z ważnym terminem przydatności do spożycia, bez obcych zapachów, posmaków. Dostarczone w oryginalnych opakowaniach producenta zawierające informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy towary, jego klasy, jakości, daty produkcji, warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywością. Przetwory mięsne zawierające co najmniej 80 % mięsa, bez wypełniaczy, bez fosforanów, bez MOM
Mięso świeże, nie mrożone, bez przebarwień oraz zanieczyszczeń obcych, bez oznak zepsucia, zapach charakterystyczny dla każdego rodzaju mięsa, konsystencja jędrna i elastyczna - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: NabiałWspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3 – produkty mleczarskie
Krótki opis przedmiotu zamówienia: jogurt naturalny 400g – z mleka pasteryzowanego, mleko, białka mleka, mleko w proszku, żywe kultury bakterii jogurtowych bez konserwantów, żelatyny i substancji zagęszczających, jogurt owocowy kremowy typu greckiego 125 g, jogurt owocowy, bez dodatku cukru różne smaki, kefir 500 ml - mleko pasteryzowane, mleko w proszku, kultury bakterii fermentacji mlekowej, o smaku czystym, lekko kwaśnym, z lekkim posmakiem pasteryzacji, zapach: mlekowy, bez obcych zapachów, masło min 82 % tłuszczu, masło roślinne 200g - konsystencja: jednolita, zwarta, smarowna, dopuszcza się lekko twardą, lekko mazistą, starannie uformowana, powierzchnia gładka, sucha, barwa: jednolita, dopuszcza się intensywniejszą na powierzchni, w opakowaniu: kostka o gramaturze od 200 do 250 g, mleko 2% UHT bez konserwantów, normalizowane, pasteryzowane, zawartość białka 3 %, opakowanie bezpośrednie: karton, butelka 1 l, ser biały półtłusty - mleko pasteryzowane ,kultury bakterii mlekowych, ser żółty plastry 1kg, serek topiony, śmietana 12%, śmietana 18%, ser w wiaderku.
Wymagania: - opakowania nie mogą być uszkodzone ani zgniecione, wszelkie uszkodzenia spowodują nieprzyjęcie towaru przez zamawiającego - cały asortyment nabiałowy powinien byś świeży, przywieziony w postaci schłodzonej w dobrych terminach ważności - widoczne terminy przydatności do spożycia. Jakość artykułów żywnościowych nie może budzić zastrzeżeń. Produkty mleczne: jogurt, kefir, maślanka, mleko zsiadłe, mleko acidofilne, mleko smakowe, serwatka, ser twarogowy, serek homogenizowany:
1) zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia;
2) bez dodatku substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 13 3 3/2008;
3) zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 42834,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Nazwa zamówienia: Ryby przetworzone, Przetworzone warzywa i owoce – mrożonki
Główny kod CPV: 15200000-0, 15896000-5
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
fasola szparagowa żółta opakowanie 2,5kg, filet z dorsza - 5% glazury, bez skóry, mrożony, najlepszej jakości, filet z morszczuka – 5% glazury, bez skóry, filet mrożony, najlepszej jakości, bez skóry, jagody opakowanie 2,5 kg, filet z mintaja - 5% glazury, bez skóry, mrożony, najlepszej jakości, kalafior opakowanie 2,5 kg, miazga szpinakowa opakowanie 2,5 kg, mieszanka kompotowa opakowanie 2,5 kg, mieszanka warzywna 3 składnikowa opakowanie 2,5kg, paluszki rybne z fileta panierowane bez konserwantów i spulchniaczy, truskawki opakowanie 2,5 kg.
Wymagania: bez obcych zapachów, nieoblodzone, niezlepione, sypkie, nieuszkodzone mechanicznie. Jakość dostarczonych towarów nie może budzić zastrzeżeń. Towar w oryginalnych opakowaniach producenta, opakowania całe nienaruszone. Barwa zgodna z naturalną, brak ubytków i uszkodzeń mechanicznych. Termin przydatności do spożycia na opakowaniu. Opakowania jednostkowe oraz zbiorowe, powinny być oznakowane i zawierać informacje dotyczące m.in.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora, nazwy towaru, jego klasy jakościowej, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia. Opakowania powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 8947,97 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6Nazwa zamówienia: pozostałe różne art. spożywcze
Główny kod CPV: 15800000-6,
Krótki opis przedmiotu zamówienia a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: bazylia otarta 20 g, biszkopty bez cukru opakowanie100 g, biszkopty bezglutenowe bez cukru, chrupki kukurydziane pałeczki - 100% grys kukurydziany, ciastka bezglutenowe bez dodatku cukru 120 g (ciastka kruche, gryczane, korzenne); ciastka zbożowe różne smaki o obniżonej zawartości cukru, cukier biały 1kg, cukier puder 0,5kg, cukier waniliowy 16g, cukier waniliowy bezglutenowy 32 g, cynamon, jakość Q 20 g, czosnek suszony 20g, drożdże świeże 100 g, dżem 100% owoców 200 g – 250g (truskawkowy, owoce leśne, wiśniowy), bez dodatku cukru i konserwantów, fasola Jaś średnia opakowanie 500 g, filet z makreli w pomidorach 170g (85 g ryby po odsączeniu), galaretka bez cukru różne smaki 14 g, groch łuskany 400 g, groszek ptysiowy 300 g, groszek ptysiowy bezglutenowy 50 g, herbata czarna ekspresowa min 100 szt. saszetek w opakowaniu 200 g, herbata owocowa 54 g (smak malinowy, truskawkowy, owoce leśne, dzika róża, wieloowocowa), ziołowe 100% naturalnych składników pochodzenia roślinnego; jajka - kurze świeże, kl. A, kat. wagowa L, znakowane zgodnie z polskimi normami, poddawane dezynfekcji przez naświetlanie, pakowane w sterylne wytłaczanki po 30 szt., kakao ciemne 150 g, kasza gryczana 1 kg - 13g białka/100g produktu, kasza jaglana 500 g, kasza jęczmienna 1 kg - 10g błonnika/100g produktu, kasza kukurydziana 500g, kasza manna błyskawiczna 500 g - 11g błonnika/100g produktu, kawa inka 150g - 72% - zboża- prażone, ketchup 480 g bez substancji konserwujących, pomidorowy, łagodny smak, kukurydza konserwowa 400 g, kurkuma opakowanie 20 g, liść laurowy opakowanie 20 g, majeranek otarty opakowanie 20 g, majonez tradycyjny bez konserwantów i sztucznych barwników 700 g, makaron świderki 500g, makaron bezglutenowy spaghetti opakowanie 500g, makaron bezglutenowy świderki opakowanie 500 g makaron łazanki 500g, makaron nitka 500g, makaron spaghetti 500 g, makaron zacierka 250g, mąka tortowa TYP 450 1 kg, mąka ziemniaczana 1 kg, miód pszczeli naturalny 1 kg, napój ryżowy 1l, nasiona chia opakowanie 1 kg, olej pojemność 1l, oregano suszone 20 g, papryka słodka mielona 100 % opakowanie 20 g, pestki dyni opakowanie 1 kg, pieprz czarny mielony opakowanie 20 g, płatki kukurydziane- kasza kukurydziana 95 % opakowanie 1 kg, płatki owsiane górskie błyskawiczne opakowanie 500 g, płatki ryżowe błyskawiczne opakowanie 500 g, płatki wielozbożowe cynamonowe gwiazdki i czekoladowe kulki o obniżonej zawartości cukru opakowanie 500g, proszek do pieczenia 32g, proszek do pieczenia bezglutenowy opakowanie 30 g, przyprawa warzywna do potraw opakowanie 300 g, koncentrat pomidorowy 28-30% 950g, rodzynki opakowanie 1 kg, rurki waflowe puste opakowanie 1 kg, ryż paraboliczny opakowanie 1 kg, soczek w kartoniku z rurką 200ml - 100 % owoców, bez dodatku cukru, bez substancji konserwujących wzbogacony wit. C i żelazem, (smak jabłkowy, pomarańczowy, jabłkowo-pomarańczowy), soczewica czerwona opakowanie 500 g, sól o obniżonej zawartości potasu i sodu 1 kg, szczaw konserwowy 350g – 100% szczaw, tuńczyk w oleju opakowanie 170 g, tymianek 10 g, wafle ryżowe naturalne100g, wafle ryżowe wieloziarniste 100g wafle ryżowe z pestkami dyni 100g, wiórki kokosowe opakowanie 300 g, ziele angielskie opakowanie 20 g, zielony groszek konserwowy opakowanie 400 g, zioła prowansalskie 20 g, żelatyna spożywcza opakowanie 50g, żurawina suszona opakowanie 1 kg, barszcz biały w proszku, żurek w proszku, przecier ogórkowy, kisiel, budyń, krem czekoladowy, przyprawa Kucharek, przyprawa typu Maggi, sok owocowy w szklanej butelce, koncentrat pomidorowy mały, kakao, ciastka kruche, makrela wędzona, kompot w słoiku, fasolka szparagowa w słoiku (żółta/ zielona).
Wymagania: Dostarczony towar ma być w oryginalnych opakowaniach producenta, zawierających informacje dotyczące min.: nazwy i adresu producenta, nazwy dystrybutora nazwy towaru, jego klasy jakości, daty produkcji, terminu przydatności do spożycia ilości sztuk i warunków przechowywania oraz innych informacji wymaganych odpowiednimi przepisami. Opakowania winny być nieuszkodzone i wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, czyste bez
oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, szczelne. Oferowane artykuły żywnościowe, produkty zbożowe, artykuły sypkie nie mogą być zabrylowane i zawilgocone. Nie mogą zawierać szkodników i posiadać obcego zapachu. Miód o łagodnym, woskowym zapachu, w stanie płynnym, preferowany kolor żółty. Soki owocowe, warzywne, owocowo - warzywne, napoje bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008. Ketchup w przypadku którego zużyto nie mniej niż 120 g pomidorów do przygotowania 100 g produktu, zawierający gotowego do spożycia, zawierający 15 g cukru w 100 g produktu gotowego do spożycia. 0lej roślinny rafinowany o zawartości kwasów jednonienasyconych g cukru powyżej 50°/o i zawartości kwasów wielonienasyconych poniżej 40%. Soki owocowe, warzywne, musy owocowo-warzywne: - o niskiej zawartości sodu/soli, tj, zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem. Przyprawa warzywna do potraw opakowanie 300 g Skład: Sól morska, suszone warzywa 32% (marchew, pasternak, cebula, ziemniaki, seler, pomidory, por, papryka, natka pietruszki), cukier, lubczyk, pieprz czarny, kurkuma, czosnek, koper. Nie
zawiera glutenu. Przeciery, musy owocowe, warzywne oraz owocowo-warzywne:
-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;
- bez dodatku soli
- 100% owoców i warzyw
Majonez bez substancji konserwujących, o dobrym składzie - olej rzepakowy rafinowany, musztarda woda, ocet, gorczyca, cukier, sól, przyprawy, woda, żółtka jaj kurzych (7,0%), nie uszkodzone mechanicznie Makaron 100 % pszenicy durum i ryż paraboliczny - nie rozgotowujący się. Przyprawy aromatyczne, bez obcych zapachów, sypkie, bez dodatku soli/sodu, cukru i substancji słodzących, opakowanie od 15g – 30g. Przyprawy bez dodatku
glutaminianu sodu.- Płatki i artykuły wielozbożowy zaw. cukru poniżej 29g/100g produktu, struktura i konsystencja sypka Zbożowe produkty śniadaniowe oraz inne produkty zbożowe:
-bez dodatku cukrów i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu (WE) nr 1333/2008;
-o niskiej zawartości sodu/soli, tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub na l00 ml
środka spożywczego lub o obniżonej zawartości sodu/soli, tj. obniżenie zawartości sodu lub wartości równoważnej dla soli
wynosi co najmniej 25% w porównaniu z podobnym produktem . Jajka czyste i nie uszkodzone.
. - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7Nazwa zamówienia: woda mineralna
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8 – woda mineralna
Krótki opis przedmiotu zamówienia) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: woda mineralna 18,9 l galon, woda mineralna 330 ml, woda mineralna niegazowana 1,5 l, woda mineralna 5l.
Wymagania: woda źródlana, woda stołowa, świeża, bez obcych zapachów, kolor przeźroczysty, suma od 180- 210 mg/dm3 rozpuszczonych składników mineralnych - w ilościach i jakości wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3.7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 0 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33315,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33315,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33315,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S. C. PIEKARNIA Zbigniew, Rafał, Anetta Powąska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111704134
7.3.3) Ulica: Wrocławska 14
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
S.C. PIEKARNIA ZBIGNIEW, RAFAŁ, ANETTA POWĄSKA
jakie przetargi wygrała firma
S.C. PIEKARNIA ZBIGNIEW, RAFAŁ, ANETTA POWĄSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33315,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115472,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115472,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115472,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: " ZIELENIAK BIERUTOWSKI" Kaniewski Andrzej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111356443
7.3.3) Ulica: Rynek
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" ZIELENIAK BIERUTOWSKI" Kaniewski Andrzej
jakie przetargi wygrała firma
" ZIELENIAK BIERUTOWSKI" Kaniewski Andrzej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115472,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42834,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42834,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42834,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000437174
7.3.3) Ulica: Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42834,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8947,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11865,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8947,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Augusto Sopel Jabłoński Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250487050
7.3.3) Ulica: Częstochowska 147
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8947,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla stołówki Przedszkola Miejskiego w Bierutowie w roku 2025
- Zakup używanego pożarniczego samochodu specjalnego z drabiną mechaniczną dla OSP w Bierutowie
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu pojazdu apecjalistycznego do odbioru odpadów
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI"
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.