Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521296/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00020260/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-10
- 2023/BZP 00025873/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenie gminy Harasiuki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 11
1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306
1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.harasiuki.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i rozbudowa obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenie gminy Harasiuki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7e5273-874d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089951
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032149/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Przebudowa i rozbudowa obiektow pełniących funkcje kulturalne na terenie gminy Harasiuki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521296
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5258660,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest : realizacja inwestycji pn. „Przebudowa
i rozbudowa obiektów pełniących funkcje kulturalne na terenie gminy Harasiuki”
Opis inwestycji :
Wykonanie przebudowy i rozbudowy sześciu obiektów na terenie gminy Harasiuki w celu pełnego przystosowania ich do pełnienia funkcji kulturalnych. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie robót wykończeniowych wraz z instalacjami.
4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań :
1).Przebudowę i rozbudowę budynku wielofunkcyjnego w miejscowości Huta
Krzeszowska.
Zakres robót obejmuje : przebudowę dachu wraz z pokryciem, wykonanie sufitu nad pierwszym piętrem, stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji wod-kan, c.o., elektrycznej, posadzek, elewacji ścian zewnętrznych, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, montaż windy na pierwsze piętro, montaż instalacji fotowoltaicznej.
2) Przebudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żuk Stary.
Zakres robót obejmuje: przebudowę konstrukcji dachu wraz z wymianą pokrycia, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie elewacji ścian zewnętrznych, sufitu podwieszanego nad salą widowiskową, instalacji elektrycznej, podjazdu dla osób niepełnosprawnych, wykonanie schodów zewnętrznych.
3).Przebudowę i rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowa Wieś.
Zakres robót obejmuje: przebudowę dachu (wykonanie wzmocnienia konstrukcji dachowej wraz z wymianą pokrycia), wykonanie elewacji zewnętrznej budynku, wykonanie wyjścia i schodów ewakuacyjnych z sali widowiskowej zlokalizowanej na pierwszym piętrze , sufitu podwieszanego, instalacji elektrycznej, schodów zewnętrznych, dobudowa zadaszeń nad wejściami zewnętrznymi.
4. Rozbudowa i przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Krzeszów Górny.
Zakres robot obejmuje: rozbudowę budynku o pomieszczenia pomocnicze sali widowiskowej, wykonanie, ścian zewnętrznych i wewnętrznych, dachu wraz z pokryciem, tynków wewnętrznych i zewnętrznych, instalacji wod-kan. co. elektrycznej, sufitu i wentylacji w sali widowiskowej.
5.Rozbudowę budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Kusze.
Zakres robót obejmuje : wykonanie sufitu typu lekkiego, instalacji wod-kan. elektrycznej, posadzek, tynków wewnętrznych , okładzin ścian i posadzek, elewacji zewnętrznej.
6. Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Hucisko.
Zakres robót obejmuje: przebudowę dachu wraz z wymianą pokrycia dachowego, wykonanie sufitu typu lekkiego(podwieszanego) i wymianę podłogi w sali widowiskowej, wymianę instalacji elektrycznej.
4.2.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania robót budowlanych, o którym mowa w pkt.4.2. ppkt. 1 – 6 . określają:
1) dokumentacja projektowa, w tym: projekty budowlano- - wykonawcze (oddzielnie dla każdego z zadań) tj:
- projekt budowlano- zamienny – przebudowa i rozbudowa budynku wielofunkcyjnego Huta Krzeszowska,
- projekt budowlany przebudowy budynku świetlicy wiejskiej Żuk Stary,
- projekt budowlany przebudowy budynku świetlicy wiejskiej Hucisko,
- projekt budowlany przebudowy i rozbudowy budynku świetlicy wiejskiej – Nowa Wieś,
- projekt budowlany rozbudowy i przebudowy budynku świetlicy wiejskiej – Krzeszów Górny,
- szkice i rysunki rozbudowy budynku świetlicy wiejskiej - Kusze
stanowiące załącznik Nr 10 do SWZ,
2). specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (oddzielnie dla każdego z zadań) stanowiące załącznik Nr 11 do SWZ,
3) przedmiary robót (oddzielnie dla każdego z zadań) stanowiące załącznik Nr 12 do SWZ
4.3. W przypadku rozbieżności w dokumentach wskazanych w pkt. 4.2.2. wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) dokumentacja projektowa, z uwzględnieniem wyjaśnień udzielanych podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót, z zastrzeżeniem ust. 4 i 5.
4) wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtu, który stanowi ekwiwalent świadczenia wykonawcy opisanego w dokumentacji projektowej wskazanej w pkt 4.2.2. oraz w STWIORB.
5) przedmiar robót ma charakter pomocniczy, co oznacza, że w przypadku, gdy dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres został ujęty w dokumentacji projektowej lub w STWIORB – wykonawca zobowiązuje się wykonać wskazany tam rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres zgodnie z dokumentacją projektową lub STWIORB w ramach wynagrodzenia ryczałtowego, nawet jeżeli dany rodzaj robót lub ich obmiar lub ich zakres nie został ujęty w przedmiarze robót.
4.4 Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, STWiORB oraz obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z Zamawiającym umową, uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
2) Zamawiający informuje, że oferty składane w postępowaniu będą musiały obejmować całość zamówienia.
3) W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektami (art.649 Kodeksu cywilnego).
4) Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).
5) Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
6) Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
7) Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
8) Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z dokumentacją projektową i STWiORB. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub STWiORB i wpłynie to na niezadowalającą jakość robót budowlanych, to takie materiały zostaną zastąpione innymi, a elementy wykonane będą rozebrane i wykonane ponownie na koszt Wykonawcy.
9) Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w tym również geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zweryfikowanej pozytywnie przez odpowiedni organ służby geodezyjnej.
10) Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy PZp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt. 4.2 SWZ.
(obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
11). Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia określone zostały w projekcie umowy – zał. Nr 2 do SWZ,
Wymagania dotyczące dostępności.
Dokumentacja projektowa, o której mowa w rozdziale 4. pkt. 4.2.2. SWZ spełnia wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i przepisami wykonawczymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5276770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12966288,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5276770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KES-BUD Krzysztof Basamania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191046312
7.3.4) Miejscowość: Markuszowa 47A
7.3.5) Kod pocztowy: 38-126
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie części sanitarnej - GASKOP
wykonanie części dekarskiej - SZADO-DACHY Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5276770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI HARASIUKI
więcej: przetargi HARASIUKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- "Przebudowa budynku bramnego w DPS Lubsko ze zmianą sposobu użytkowania"
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.