eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczeDostawa wyposażenia ścieżek edukacyjno-przyrodniczych w miejscowości Wólka Nadbużna



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089952 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia ścieżek edukacyjno-przyrodniczych w miejscowości Wólka Nadbużna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMIATYCZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659119

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 88

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856552860

1.5.8.) Numer faksu: 856552911

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminasiemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminasiemiatycze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminasiemiatycze

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia ścieżek edukacyjno-przyrodniczych w miejscowości Wólka Nadbużna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-956f3276-af27-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005825/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia ścieżek edukacyjno-przyrodniczych w miejscowości Wólka Nadbużna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współf ze śr. unijnych - umowa nr UDA-RPPD.06.03.00-20-0015/19-00 projektu pn. „Ochrona bioróżnorodności wraz z elementami edukacji ekologicznej na terenie Podlasia Nadbużańskiego w miejscowości Wólka Nadbużna” w ramach RPOWP na lata 2014-2020 Osi Prioryt. VI Ochrona środowiska i racjonalne gospod. jego zasobami Dzia 6.3 Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049093/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393376,99 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 obejmuje wykonanie, dostawę oraz montaż elementów małej architektury szczegółowo opisanej w załączniku Nr 1 do niniejszej SWZ część 1 w tym zestaw owoców leśnych rzeźbionych, kosze na śmieci, ławki z tarcicy, rzeźbiona pszczoła gigant, mrów ka gigant rzeźbiona, stolik z taboretami pszczelarstwo, gra terenowa typu „Sekrety pszczół” lub równoważna, interaktywna tablica „Echa leśne” lub równoważna, kwiaty giganty, ławostoły, brama na ścieżkę, tablice edukacyjne, gra edukacyjna typu „Światowid” lub równoważna, gra edukacyjna typu „Zgaduj-zgadula”lub równoważna, gra edukacyjna typu „Tropiciel” lub równoważna, gra edukacyjna typu „Memo” lub równoważna, gra edukacyjna typu „Labirynt natury” lub równoważna, gra edukacyjna puzzle, fotościanka, gra edukacyjna typu „Zegar biologiczny” lub równoważna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

37524100-8 - Gry edukacyjne

39113300-0 - Ławy

4.5.5.) Wartość części: 163830,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 obejmuje wykonanie, dostawę oraz montaż zestawu figur zwierząt szt. 19 w skali 1:1 występujących naturalnie na naszym terenie oraz zestawu figur grzybów szt. 20 - grzybów chronionych oraz powszechnie występujących w skali większej od rozmiarów naturalnych zgodnie z szczegółowym opisem w załączniku Nr 1 do niniejszej SWZ. Wykonanie figur z laminatu żywicy poliestrowej i włókna szklanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

4.5.5.) Wartość części: 206000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część trzecia obejmuje dostawę, montaż 2 akwariów profilowanych o objętości 720 litrów, długości 200 cm, szerokości 60 cm, wysokości 60 cm, wykonanych jest ze szkła o grubości 12 mm, z pokrywą aluminiową oświetleniową (wyposażoną w świetlówki) o mocy co najmniej 4x58W, z szafką jako estetyczną podstawą do obudowy, dopasowaną do wymiarów akwarium, osprzętem akwarystycznym opisanym szczegółowo w załączniku Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39298800-5 - Akwaria

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928472-7 - Oznakowanie

4.5.5.) Wartość części: 13546,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie, montaż 40 tabliczek informacyjnych z piktogramem z PMMA i napisami w alfabecie Braille’a. Jako materiału należy użyć modyfikowanego akrylu, z matowym, niepołyskującym wykończeniem, grubość warstwy głównej – ok. 3,2 mm, wymiary tabliczek: ok. 30 (szerokość) x 20 (wysokość) cm, kulki brajlowskie wpuszczane w wycięte otwory w warstwie głównej, wyokrąglone ostre narożniki, pismo brajla zgodne ze standardem Marburg Medium, na tabliczkach wskazane opisy roślin, zwierząt i grzybów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928472-7 - Oznakowanie

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MENTOR Agencja Reklamy i Dydaktyki Elżbieta i Paweł Majchrzak Sp.J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721882542

7.3.4) Miejscowość: Przyrowo 14B

7.3.5) Kod pocztowy: 78-320

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242925,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Plastyczna Krzysztof Kuchnio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5990106041

7.3.3) Ulica: Kolejowa 52

7.3.4) Miejscowość: Nowiny Wielkie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-460

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242925,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S2 PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252524739

7.3.3) Ulica: Gdańska 25c/2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-633

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.