eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKA FILHARMONIA BAŁTYCKA IM.FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190317940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ołowianka 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-751

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pfb.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://filharmonia.gda.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bd1fc79-6f17-4bf6-8153-4250dc6abee9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050798/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Prace remontowe i modernizacje na rzecz PFB.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
2. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub dowodem osobistym (e-dowód) w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl.
4. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji, dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem 9 SWZ:
I. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) Akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin
2) Zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert dostępnej pod adresem:
https://filharmoniagda.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?
MP_action=publicFilesList&folder=000t&clientName=filharmoniagda&MP_module=main
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy zakupowej opisane w SWZ, w Rozdziale 9, ustęp III, punkt 2 i dalsze.
II. Informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje (aktualny system operacyjny wspierany przez producenta);
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa wspierana przez producenta (MS Internet Explorer, FireFox, Google Chrome lub MS Edge) obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie *.pdf.
III. Zamawiający podaje dane dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
IV. Zalecenia zamawiającego:
1) Dotyczące kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty w formacie *.pdf zaleca się podpisywać formatem *.PAdES
b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż *.pdf, wówczas będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
2) Formatu przesyłanej korespondencji: dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w *.txt, *.rtf, *.pdf, *.xps, *.odt, *.ods, *.odp, *.doc, *.xls, *.ppt, *.docx, *.xlsx, *.pptx, *.csv, *.jpg, *.jpeg, *.tif, *.tiff, *.geotiff, *.png, *.svg, *.wav, *.mp3, *.avi, *.mpg, *.mpeg, *.mp4, *.m4a, *.mpeg4, *.ogg, *.ogv, *.zip, *.rar, *.tar, *.gz, *.gzip, *.7z, *.html, *.xhtml, *.css, *.xml, *.xsd,*.gml, *.rng, *.xsl, *.xslt, *.TSL, *.XMLsig, *.XAdES, *.CAdES, *.ASIC, *.XMLenc.
V. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy zakupowej, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, tel. +48 22 257-22-23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13, ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektory 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DTE.271.53.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 372893,43 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 – remont posadzki w Sali Zielonej wraz z płaszczyznami pionowymi przy scenie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
1) załączniku nr 2 do niniejszej SWZ (opis przedmiotu zamówienia),
2) załączniku 3 do niniejszej SWZ (dokumentacji dla zadania nr 1),
3) załączniku nr 5A do niniejszej SWZ – Wzorze umowy dla zadania nr 1.
2. Niniejsze zadanie należy wykonać maksymalnie w ciągu miesiąca od daty podpisania umowy, odrębnie dla:
a) powierzchnia sceny oraz trzy stopnie schodów – zakładany termin realizacji kwiecień 2025 r.,
b) posadzka widowni – zakładany termin realizacji kwiecień 2025 r.
3. Na wykonane prace Wykonawca udziela co najmniej 36-miesięcznej gwarancji.

4.2.5.) Wartość części: 45815,62 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

98395000-8 - Usługi ślusarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt.
2. Oferty będą oceniane dla każdej części/ zadania osobno, na podstawie kryteriów wskazanych w rozdziale 15 SWZ (dla zadania 1 – dwa kryteria, dla zadania 2 – trzy kryteria).
3. KRYTERIA DLA ZADANIA 1:
Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu dla zadania nr 1, tj. remont posadzki w Sali Zielonej wraz z płaszczyznami pionowymi przy scenie, oceniane będą na podstawie następujących dwóch kryteriów:
1) Cena oferty brutto – 60%,
W tym kryterium oceniana będzie cena brutto, zawierająca całkowity koszt wykonania prac niezbędnymi zasobami. Maksymalną ilość punktów ilość punktów, czyli 60 punktów – otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali będą oceniani wg wzoru:
SP = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:
• SP – suma punktów w kryterium ceny;
• CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;
• CR – cena brutto oferty badanej.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2) Doświadczenie wykonawcy – 40%.
a) W tym kryterium oceniane będzie doświadczenie Wykonawcy poprzez zrealizowane maksymalnie 3 (słownie: trzy) roboty budowlane na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320). Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 40. Punkty przyznawane będą wszystkim wykonawcom w ten sam sposób, według poniżej określonych zasad.
b) Minimalna liczba robót budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) wynosi 1, o wartości 50 tysięcy złotych brutto. Za każdą kolejną robotę na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) o wartości min. 20.000,00 zł brutto każda, oferta otrzyma dodatkowe 20 punktów, w ten sposób, że:
• 1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto -> 0 punktów
• 1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 1 robota dodatkowa na kwotę min. 20.000,00 zł brutto -> 20 punktów
• 1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 50.000,00 zł brutto PLUS 2 roboty dodatkowe na kwotę min. 20.000,00 zł brutto każda -> 40 punktów

Za wskazanie większej ilości robót budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, tj. za wskazanie np. 7 dodatkowych robót, Zamawiający przyzna Wykonawcy jedynie maksymalną liczbę punktów do uzyskania w tym kryterium, czyli 40.

-punkt 4 - kryteria dla zadania 2 (vide część 2)

5. Sposób liczenia punktów dla jednej oferty:
1) Dla każdej części zamówienia punktacja przyznawana będzie osobno, tzn.
b) Dla części 1: 60% cena za część + 40% doświadczenie wykonawcy, według zasad określonych w punkcie 3
c) Dla części 2: 60% cena za część + 30% doświadczenie wykonawcy + 10% termin realizacji zamówienia, według zasad określonych w punkcie 4
2) Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 – remont konstrukcji pn. „Biały żagiel”. Szczegółowy opis zakresu prac znajduje się w:
1) załączniku nr 4 do niniejszej SWZ (dokumentacji projektowej dla zadania nr 2),
4) załączniku nr 5B do niniejszej SWZ – Wzorze umowy dla zadania nr 2.
2. Niniejsze zadanie należy wykonać w terminie maksymalnie 4 miesięcy od daty podpisania umowy.
3. Na wykonane prace Wykonawca udziela co najmniej 60-miesięcznej gwarancji.

4.2.5.) Wartość części: 327077,81 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45442100-8 - Roboty malarskie

45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert odbędzie się na podstawie ilości przyznanych punktów. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę z największą ilością punktów. Maksymalna możliwa ilość – 100 pkt.
2. Oferty będą oceniane dla każdej części/ zadania osobno, na podstawie kryteriów wskazanych w rozdziale 15 SWZ (dla zadania 1 – dwa kryteria, dla zadania 2 – trzy kryteria).
- punkt 3 - kryteria dla zadania 1 (vide część 1)
4. KRYTERIA DLA ZADANIA 2:
Wszystkie oferty niepodlegające odrzuceniu dla zadania nr 2, tj. remont konstrukcji pn. „Biały żagiel”, oceniane będą na podstawie następujących TRZECH kryteriów:
1) Cena oferty brutto – 60%,
W tym kryterium oceniana będzie cena brutto, zawierająca całkowity koszt wykonania prac niezbędnymi zasobami. Maksymalną ilość punktów ilość punktów, czyli 60 punktów – otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę brutto, pozostali będą oceniani wg wzoru:
SP = [(CN / CR) x 60%] x 100, przy czym:
• SP – suma punktów w kryterium ceny;
• CN – najniższa oferowana cena brutto spośród badanych ofert;
• CR – cena brutto oferty badanej.
Punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2) Doświadczenie Wykonawcy – 30%
a) W tym kryterium oceniane będzie doświadczenie Wykonawcy poprzez zrealizowane maksymalnie 2 (słownie: dwie) roboty budowlane. Maksymalna ilość punktów w tym kryterium to 30. Punkty przyznawane będą wszystkim wykonawcom w ten sam sposób, według poniżej określonych zasad.
b) Minimalna liczba robót na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) wynosi 1, o wartości 300 000 zł brutto.
c) Za dodatkową robotę budowlaną w zakresie robót dekarskich lub/i elewacyjnych z wykorzystaniem kompozytowych paneli aluminiowych, o wartości min. 200.000,00 zł brutto oferta otrzyma dodatkowe 30 punktów, w ten sposób, że:
• 1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto -> 0 punktów
• 1 robota z wymagania minimalnego na kwotę min. 300.000,00 zł brutto PLUS 1 dodatkowa robota budowlana w zakresie prac dekarskich lub elewacyjnych z wykorzystaniem kompozytowych paneli aluminiowych na kwotę min. 200.000,00 zł brutto -> 30 punktów

Za wskazanie większej ilości robót budowlanych (na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) lub w zakresie robót dekarskich lub/ i elewacyjnych z wykorzystaniem kompozytowych paneli aluminiowych) Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów, tj. za wskazanie np. łącznie 7 dodatkowych robót, Zamawiający przyzna Wykonawcy jedynie maksymalną liczbę punktów do uzyskania w tym kryterium, czyli 30.

3) Termin realizacji zamówienia – 10%
W tym kryterium oceniany będzie czas realizacji zamówienia przez Wykonawcę. Podstawowy czas realizacji zamówienia to 4 (słownie: cztery) miesiące od daty podpisania umowy. Wskazany czas jest wartością maksymalną. Wykonawca, który wykona przedmiot zamówienia w skróconym czasie – czyli w ciągu 3 (słownie: trzech) miesięcy od daty podpisania umowy, otrzyma 10 punktów.

UWAGA! Deklarowany czas realizacji zamówienia należy oznaczyć w formularzu ofertowym w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. w tabeli w ustępie 1 w kolumnie D „skrócony czas realizacji zamówienia” W WIERSZU 2 (tylko dla zadania 2) – poprzez wpisanie słowa „tak” lub „nie”. W przypadku pozostawienia pustego pola, Zamawiający uznaje, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w maksymalnym terminie, czyli w ciągu 4 miesięcy od daty podpisania umowy.

5. Sposób liczenia punktów dla jednej oferty:
1) Dla każdej części zamówienia punktacja przyznawana będzie osobno, tzn.
b) Dla części 1: 60% cena za część + 40% doświadczenie wykonawcy, według zasad określonych w punkcie 3
c) Dla części 2: 60% cena za część + 30% doświadczenie wykonawcy + 10% termin realizacji zamówienia, według zasad określonych w punkcie 4
2) Łączna punktacja będzie obliczana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie wykonawcy

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają minimalne warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
a) 50 000,00 PLN dla części zamówienia nr 1.
b) 300 000,00 PLN dla części zamówienia nr 2.
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, powinien legitymować się ubezpieczeniem OC dla prowadzonej działalności związanej z każdym ww. przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN łącznie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna ten warunek MINIMALNY za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane:
a) dla zadania nr 1 o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 lub art. 5 lub art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonana należycie,
b) dla zadania nr 2 o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4 lub art. 5 lub art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonana należycie.
2. UWAGA! Poprzez sformułowanie „na rzecz”, o którym mowa w ustępie 1, Zamawiający rozumie:
a) wykonanie zamówienia bezpośrednio dla innego zamawiającego na mocy umowy z nim zawartej, w której wykonawca jest stroną
lub
b) wykonanie części robót o żądanej dla danego zadania wartości jako podwykonawca/ zasób na którym polega wykonawca, któremu udzielono zamówienia publicznego, na mocy umowy lub porozumienia z nim zawartego.
3. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają części robót, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie zakres realizowany przez poszczególnych wykonawców (według wzoru na załączniku nr 6, punkt 6 do SWZ).
5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych, przy czym wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają daną część zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą (według wzoru na załączniku nr 7), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wezwie Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku wykluczenia. Wykonawca składa oświadczenie oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 r. poz. 507) wraz z ofertą.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od wezwania, podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu aktualnych na dzień składania, które określa rozdział 6, ustęp 1, punkt 3) oraz 4), czyli:
1) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż:
a) 50 000,00 PLN dla części zamówienia nr 1.
b) 300 000,00 PLN dla części zamówienia nr 2.
W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia, powinien legitymować się ubezpieczeniem OC dla prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia dot. obu części na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300 000,00 PLN łącznie.
2) zdolności technicznej lub zawodowej: zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane:
a) dla zadania 1 o wartości co najmniej 50 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ORAZ dla wskazanej w formularzu ofertowym ilości robót dodatkowych wraz z załączeniem dowodów, że wszystkie zostały wykonane należycie,
b) dla zadania 2 o wartości co najmniej 300 000 zł brutto, polegające na remoncie i/lub konserwacji lub/ i modernizacji obiektów budowlanych na rzecz zamawiającego/ych publicznego/ych, w rozumieniu art. 4, art. 5 i art. 6 Ustawy Pzp (tj. Dz. U. 2024, poz. 1320) w okresie pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, ORAZ dla wskazanej w formularzu ofertowym ilości i RODZAJU roboty dodatkowej wraz z załączeniem dowodów, że wszystkie zostały wykonane należycie,
-> według wzoru na załączniku nr 8a (dla zadania 1) lub nr 8b (dla zadania 2) do SWZ.

6. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 5, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do Oferty.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składają oświadczenia, o których mowa w Rozdziale 8 SWZ, potwierdzające spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, jeśli jest to wymagane przez ustawę art. 58 ust 1-5. ustawy Pzp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem 5A i 5B do SWZ - wzorami umowy dla zadania nr 1 oraz zadania nr 2:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy, w tym zmiany adresu siedzib będą wymagały pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu, z wyłączeniem zmiany, o której mowa w §11 ust. 1 i ust. 2 umowy (dotyczy osób podanych do realizacji umowy).
2. Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego;
2) zmiany obowiązujących przepisów prawa;
3) zaistnienia siły wyższej;
4) zmiany dotyczącej terminu realizacji umowy, jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi
5) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia lub warunków płatności za zamówienie, jeżeli zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna lub faktyczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia,
6) wycofania z produkcji produktów i innych materiałów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy (po terminie otwarcia ofert) i zastąpienia go sprzętem o parametrach nie gorszych niż oferowany za cenę taką jak ustalona w umowie.
3. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
4. Zmiany będą zgodne z reżimami zapisów art. 455 ustawy pzp.
5. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania przez Wykonawcę cesji praw, w tym wierzytelności wynikających z niniejszej Umowy na osoby trzecie bez uprzedniej, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności, zgody Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego (vide rozdziały 9 oraz 12 SWZ): https://filharmonia-gda.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.