Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00523137/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
- 2023/BZP 00011902/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-05
- 2023/BZP 00027930/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
- 2023/BZP 00040096/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-18
- 2023/BZP 00048357/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
- 2023/BZP 00068886/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Żychlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŻYCHLIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Barlickiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Żychlin
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-320
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 24 355 20 32
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminazychlin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminazychlin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” dla Gminy Żychlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73603a37-876b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00089997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002190/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyfrowa Gmina" dla Gminy Żychlin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00523137
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPI.271.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – zakup i dostawa sprzętu komputerowego1. Zakup sprzętu komputerowego przenośnego z monitorem wraz z aktualnym oprogramowaniem systemowym - szt.17
2. Zakup sprzętu komputerowego przenośnego wraz z aktualnym oprogramowaniem systemowym – szt. 17
3. Zakup urządzeń wielofunkcyjnych ze skanerem format A4 czarno-białe – szt. 11
4. Zakup urządzenia wielofunkcyjnego ze skanerem format A3 – szt. 1
5. Zakup słuchawek z mikrofonem – szt. 4
6. Zakup przejściówek z DisplayPort na HDMI – szt.4
7. Zakup projektora – szt. 1
8. Zakup dyski do QNAP – szt. 2
9. Zakup oprogramowania antywirusowego do ochrony sprzętu i oprogramowania– szt. 23
10. Zakup oprogramowania antywirusowego z ochroną serwerów pocztowych i usług w chmurze– szt. 55
Wymagane parametry poszczególnych zakresów dostaw oraz szczegółowe informacje techniczne dla:
- Części I - zostały zawarte w załączniku nr 7A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
30237200-1 - Akcesoria komputerowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
30232110-8 - Drukarki laserowe
38652100-1 - Projektory
4.5.5.) Wartość części: 215144,71 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – zakup i dostawa serwera1. Zakup serwera wraz z oprogramowaniem systemowym – 1 szt.
2. Zakup UPS-a pod serwer – 1 szt.
Wymagane parametry poszczególnych zakresów dostaw oraz szczegółowe informacje techniczne dla:
- Części II - zostały zawarte w załączniku nr 7 B do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 17804,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – zakup i dostawa oprogramowania1. Zakup oprogramowania do zintegrowanego zarządzania bezpieczeństwem IT - szt.1
2. Szkolenie z oprogramowania do zintegrowanego zarządzania bezpieczeństwem IT dla administratorów – szt. 1
Wymagane parametry poszczególnych zakresów dostaw oraz szczegółowe informacje techniczne dla:
- Części III - zostały zawarte w załączniku nr 7C do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 13756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.02.2023 r. na godz. 10:00. Przed upływem wskazanego terminu Zamawiający pozyskał wiedzę, że ze względu na wadliwe działanie systemu informatycznego wskazanego przez Zamawiającego do składania ofert - brak dostępu do elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, co również zasygnalizował w korespondencji elektronicznej jeden z potencjalnych Wykonawców w dniu 06.02.2023 r. o godz. 9.56 Zamawiający nie był w stanie dokonać zmiany terminu składania ofert. Z tego względu nie było możliwe złożenie przez potencjalnych wykonawców ofert w sposób nieutrudniający konkurencji w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, zaistniała konieczność unieważnienia postępowania ze względu na obarczenie postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożności złożenia oferty z powodu wadliwego działania systemu informatycznego jest podstawą do tego, aby zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym, w takiej sytuacji, co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
Stanowisko powyższe potwierdza orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej w przykładowych wyrokach: KIO 2671/18 z dnia 14 stycznia 2019 r.; KIO 2603/19 z dn. 14 stycznia 2020 r.; KIO 268/19 z dnia 4 marca 2019 r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.02.2023 r. na godz. 10:00. Przed upływem wskazanego terminu Zamawiający pozyskał wiedzę, że ze względu na wadliwe działanie systemu informatycznego wskazanego przez Zamawiającego do składania ofert - brak dostępu do elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, co również zasygnalizował w korespondencji elektronicznej jeden z potencjalnych Wykonawców w dniu 06.02.2023 r. o godz. 9.56 Zamawiający nie był w stanie dokonać zmiany terminu składania ofert. Z tego względu nie było możliwe złożenie przez potencjalnych wykonawców ofert w sposób nieutrudniający konkurencji w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, zaistniała konieczność unieważnienia postępowania ze względu na obarczenie postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożności złożenia oferty z powodu wadliwego działania systemu informatycznego jest podstawą do tego, aby zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym, w takiej sytuacji, co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
Stanowisko powyższe potwierdza orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej w przykładowych wyrokach: KIO 2671/18 z dnia 14 stycznia 2019 r.; KIO 2603/19 z dn. 14 stycznia 2020 r.; KIO 268/19 z dnia 4 marca 2019 r.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 06.02.2023 r. na godz. 10:00. Przed upływem wskazanego terminu Zamawiający pozyskał wiedzę, że ze względu na wadliwe działanie systemu informatycznego wskazanego przez Zamawiającego do składania ofert - brak dostępu do elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP, co również zasygnalizował w korespondencji elektronicznej jeden z potencjalnych Wykonawców w dniu 06.02.2023 r. o godz. 9.56 Zamawiający nie był w stanie dokonać zmiany terminu składania ofert. Z tego względu nie było możliwe złożenie przez potencjalnych wykonawców ofert w sposób nieutrudniający konkurencji w niniejszym postępowaniu.
W związku z powyższym, zaistniała konieczność unieważnienia postępowania ze względu na obarczenie postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niemożności złożenia oferty z powodu wadliwego działania systemu informatycznego jest podstawą do tego, aby zamawiający unieważnił postępowanie. Brak możliwości złożenia oferty z przyczyn wynikających z działania narzędzia informatycznego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na wynik tego postępowania, ponieważ zostaje ograniczona uczciwa konkurencja, a ponadto istnieje możliwość, że wykonawca, któremu system uniemożliwił złożenie oferty, mógłby złożyć ofertę, która mogłaby się okazać najkorzystniejsza. Tym samym, w takiej sytuacji, co do zasady zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6) ustawy Pzp.
Stanowisko powyższe potwierdza orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej w przykładowych wyrokach: KIO 2671/18 z dnia 14 stycznia 2019 r.; KIO 2603/19 z dn. 14 stycznia 2020 r.; KIO 268/19 z dnia 4 marca 2019 r.
INNE PRZETARGI ŻYCHLIN
więcej: przetargi ŻYCHLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego typu all in one wraz z monitorami dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i instalacja zestawów do prezentacji danych pomiarowych i treści edukacyjnych
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.