Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00054208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00089999 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bonów okolicznościowych w formie elektronicznych kart podarunkowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002333177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malmeda Icchoka 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-440
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 678 31 00
1.5.8.) Numer faksu: 85 678 31 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopr.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bipmopr.um.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bipmopr.um.bialystok.pl oraz https://moprbialystok.ezamawiajacy.pl.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa bonów okolicznościowych w formie elektronicznych kart podarunkowych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c4e91ac-b3db-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00089999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 229692,03 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 185592,03 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego bonów okolicznościowych upoważniających do zakupu towarów i usług, w formie elektronicznych kart podarunkowych na okaziciela, przeznaczonych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w następującej ilości:- 16 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 308,00 zł każda karta, na kwotę 4 928,00 zł,
- 5 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 315,00 zł każda karta, na kwotę 1 575,00 zł,
- 10 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 322,00 zł każda karta, na kwotę 3 220,00 zł,
- 21 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 329,00 zł każda karta, na kwotę 6 909,00 zł,
- 12 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 336,00 zł każda karta, na kwotę 4 032,00 zł,
- 16 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 343,00 zł każda karta, na kwotę 5488,00 zł,
- 204 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 350,00 zł każda karta, na kwotę 71400,00 zł,
Razem 284 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 97 552,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy pięćset pięćdziesiąt dwa złote ).
2) Zamawiający nie przewiduje ponownego zasilania kart elektronicznych.
3). Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej ilości kart podarunkowych wraz z wartością doładowań najpóźniej w dniu podpisania umowy.
4) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.3. SWZ - Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6A do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.5.5.) Wartość części: 100008,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego bonów okolicznościowych upoważniających do zakupu towarów i usług, w formie elektronicznych kart podarunkowych na okaziciela, przeznaczonych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku oraz ich dzieci w wieku do lat 14, w następującej ilości:- 5 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 308,00 zł każda karta, na kwotę 1 540,00 zł,
- 1 sztuka karty elektronicznej o wartości nominalnej doładowania 322,00 zł,
- 1 sztuka karty elektronicznej o wartości nominalnej doładowania 336,00 zł,
- 3 sztuki kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 343,00 zł każda karta, na kwotę 1 029,00 zł,
- 156 sztuk kart elektronicznych o wartości nominalnej doładowania 350,00 zł każda karta, na kwotę 54 600,00 zł,
Razem 166 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 57 827,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy osiemset dwadzieścia siedem złotych).
2) Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej ilości kart podarunkowych na pierwsze zasilenie wraz z wartością doładowań najpóźniej w dniu podpisania umowy.
3) Zamawiający przewiduje ponowne zasilenie dostarczonych kart elektronicznych, w następującej ilości:
- zasilenie 4 kart elektronicznych o wartości 88,00 zł każda karta, na kwotę 352,00 zł,
- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 92,00 zł,
- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 98,00 zł,
- zasilenie 71 kart elektronicznych o wartości 100,00 zł każda karta, na kwotę
7 100,00 zł,
- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 176,00 zł,
- zasilenie 2 kart elektronicznych o wartości 196,00 zł każda karta, na kwotę 392,00 zł,
- zasilenie 80 kart elektronicznych o wartości 200,00 zł każda karta, na kwotę
16 000,00 zł,
- zasilenie 1 karty elektronicznej o wartości 288,00 zł,
- zasilenie 5 kart elektronicznych o wartości 300,00 zł każda karta, na kwotę
1 500,00 zł,
Razem ponownych zasileń 166 sztuk kart elektronicznych o łącznej wartości 25 998,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt osiem złotych).
4) Zamawiający przekaże Wykonawcy informację o ostatecznej wartości drugiego doładowania kart w zleceniu zasilenia, które zostanie przesłane Wykonawcy nie później niż do 23.11.2021r.
5) W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do spełnienia wymagań o których mowa w pkt. 3.3. SWZ - Zasady ogólne dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 6B do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.5.5.) Wartość części: 85583,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101045,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101045,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101045,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013055815
7.3.3) Ulica: Wincentego Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101045,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85866,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85866,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85866,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sodexo Benefits and Rewards Services Polska Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 013055815
7.3.3) Ulica: Wincentego Rzymowskiego 53
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-697
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85866,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Politechniki Białostockiej w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.45.2025
- Druk folderu serowarskiego
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 2, ul. K. Pułaskiego 25
- Budowa instalacji fotowoltaicznej i magazynu energii na szkółce gospodarczej Orzechówka
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w BPN-T - zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż stanowiska koło chomika oraz stanowiska ścianka edukacyjna
- Zad 1: Zakup, dostarczenie i posadzenie 115 sztuk drzew działkach gminnych. Zad 2: Zakup, dostarczenie, posadzenie 8 sztuk drzew oraz 55 sztuk krzewów na działkach gminnych.
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.