eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyzdroje" Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą techniczną i sportową". - Etap 1



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
" Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą techniczną i sportową”. – Etap 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

" Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą techniczną i sportową”. – Etap 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445be50d-ed70-481c-9396-f6567dda5955

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042152/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja bieżni lekkoatletycznej i płyty piłkarskiej wraz z infrastrukturą sportową na stadionie miejskim im. Ireny Szewińskiej w Międzyzdrojach” – Etap 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FUNDUSZ ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ zadanie inwestycyjne w ramach programu SPORTOWA POLSKA – PROGRAM ROZWOJU LOKALNEJ INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ - EDYCJA 2024 z Ministerstwa Sportu i Turystyki.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami szczegółowo opisane są w pkt. 15 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

. "Modernizacja płyty boiska piłkarskiego wraz z infrastrukturą techniczną i sportową" - obejmuje wykonanie robot przywracających funkcjonalność boiska piłkarskiego dla uprawiania dyscypliny sportowej - piłka nożna, w tym: wymiana nawierzchni syntetycznej na płycie piłkarskiej o wymiarach boiska: długość 100 m, szerokość - 60 m wraz z infrastrukturą techniczną i sportową, spełniających wymagania normy PN-EN 15330-1.
Zakres robót obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, w tym: demontaż bramek - 2 szt; demontaż istniejącej nawierzchni z trawy syntetycznej – ogółem pow.6 655 m 2; rozebranie - piłkochwytów - 600 m 2 +332 m 2; roboty ziemne, wywóz i utylizacja trawy oraz elementów rozbiórkowych;
2) remont instalacji drenażowej pod płytą boiska - w pełnym zakresie (wykopy ręczne rowów i kanałów, profilowanie, zagęszczenia, drenaż- podsypka filtracyjna, drenaż rurowy, podbudowa z tłucznia, profilowanie górnej warstwy), odwodnienie;
3) przygotowanie podbudowy pod nawierzchnię syntetycznej trawy – 6 655 m2;
4) instalacja nawodnienia płyty boiska piłkarskiego
5) wykonanie nawierzchni syntetycznej ze sztucznej trawy bezzasypowej wraz z podkładem prefabrykowanym (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy), spełniającej wymagania normy dla boisk ze sztucznej trawy PN- EN 15330-1 lub równoważnej potwierdzającej wszystkie parametry wg. podręcznika FIFA Quality Programme for Football Turf (2) z raportami z badań przeprowadzonych przez specjalistyczne laboratorium;
6) nawierzchnie utwardzone – ciągi piesze, w tym:
- renowacja ciągów komunikacyjnych/pieszych - 1 273 m2, z uwzględnieniem dostępu dla osób niepełnosprawnych;
7) wyposażenie sportowe- montaż bramek - 2 szt.;
8) wyposażenie sportowe: piłkochwyty, w tym 600 m2 +332 m2;
9) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z przedstawieniem wyników badań, potwierdzających wykonanie zadania w zgodzie ze stosownymi normami dla boisk do piłki nożnej ze sztucznej trawy, zgodnie z normą PN-EN 15330-1 lub wg. wymagań FIFA Quality.
Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z ofertą przedmiotowych materiałów dowodowych, w celu potwierdzenia minimalnych parametrów nawierzchni, jako środki dowodowe na spełnienie wymagań, w tym:

1) Raport z badań specjalistycznego akredytowanego niezależnego laboratorium na zgodność z normą EN 15330-1 lub równoważną potwierdzający wszystkie parametry oferowanego systemu nawierzchni (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy) wymagane w dokumentacji. Parametry oferowanej nawierzchni muszą być wszystkie potwierdzone w jednym raporcie;
2) badanie reakcji na ogień dla oferowanej trawy syntetycznej wg normy EN 13501-1 wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudnozapalność dla klasy ,min. Bfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy);
3) atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej;
4) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;
5) karta techniczna oferowanej trawy syntetycznej oraz podkładu potwierdzona przez jej producenta;
6) dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu).
Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu 8 – 10 godzin dziennie Zamawiający dodatkowo żąda:
7) Raport z badań testu Lisport na min. 500.000 cykli dla włókna prostego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez Fifa laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania”.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
a) termin rozpoczęcia: od dnia przekazania placu budowy,
b) termin zakończenia: do 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45236200-2 - Wyrównywanie nawierzchni obiektów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu szczegółowo opisano w pkt 8 SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych środków dowodowych.
1) Raport z badań specjalistycznego akredytowanego niezależnego laboratorium akredytowanego przez Fifa na zgodność z normą EN 15330-1 lub równoważną potwierdzający wszystkie parametry oferowanego systemu nawierzchni (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy) wymagane w dokumentacji. Parametry oferowanej nawierzchni muszą być wszystkie potwierdzone w jednym raporcie;
2) badanie reakcji na ogień dla oferowanej trawy syntetycznej wg normy EN 13501-1 wykonane przez akredytowane laboratorium potwierdzające trudnozapalność dla klasy ,min. Bfl-s1 dla oferowanego systemu nawierzchni (podkład amortyzujący + sztuczna trawa + piasek kwarcowy);
3) atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej,
4) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię;
5) karta techniczna oferowanej trawy syntetycznej oraz podkładu potwierdzona przez jej producenta;
6) dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
Z uwagi na bardzo intensywne użytkowanie obiektu 8 - 10 godzin dziennie Zamawiający dodatkowo żąda:
7) Raport z badań testu Lisport na min. 500.000 cykli dla włókna prostego oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne i akredytowane przez Fifa laboratorium zgodnie z normą EN 15306 "Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych - narażenie trawy na oddziaływania".

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000.00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2025-02-21 do godz. 08:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462).
3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2025-03-22.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 44 1020 4795 0000 9702 0416 4349 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:
1) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Międzyzdroje, Plac Ratuszowy 1 , 72-500 Międzyzdroje;
2) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;
3) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;
4) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został opisany w § 16 we wzorze umowy, stanowiący załącznik do dokumentów zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-21 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy https://e-propublico.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-21 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.