Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00049582/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-10
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090015 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr G117268R w km 0+000 - 0+ 333 oraz drogi gminnej Nr G117271R w km 0+000 - 0+285 w miejscowości Bukowsko.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bukowsko
1.3.) Oddział zamawiającego: Bukowsko 290
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440732
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowsko 290
1.5.2.) Miejscowość: Bukowsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-505
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 0134674015
1.5.8.) Numer faksu: 0134674466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bukowsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bukowsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bukowsko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej Nr G117268R w km 0+000 - 0+ 333 oraz drogi gminnej Nr G117271R w km 0+000 - 0+285 w miejscowości Bukowsko.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04be4ad6-ad79-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090015
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005598/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa drogi gminnej Nr G117268R w km 0+000 - 0+ 333 oraz drogi gminnej Nr G117271R w km 0+000 - 0+285 w miejscowości Bukowsko.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049582/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 804878,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej Nr G117268R w km 0+000 - 0+ 333 oraz drogi gminnej Nr G117271R w km 0+000 - 0+285 w miejscowości Bukowsko. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn:
Przebudowa drogi gminnej Nr G117268R w km 0+000 – 0+333 oraz drogi gminnej Nr G117271R w km 0+000 – 0+285 w miejscowości Bukowsko.
Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Uzasadnienie:
Zamawiający, po przeanalizowaniu zakresu oraz wielkości zamówienia, a także Wykonawców którzy biorą udział w tego rodzaju zamówieniach (małe i średnie przedsiębiorstwa) uznał iż, podział zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi i nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia (w tym terminowemu wykonaniu). Przedmiot zamówienia stanowi zespół robót wzajemnie na siebie wpływających i wskazane jest aby wykonywał go jeden Wykonawca ze względu na ściśle ze sobą powiązane czynności oraz ze względu na zachowanie rygorów technologicznych oraz udzieloną gwarancję na wykonane robot.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SWZ.
2. Wszystkie wskazane w dokumentacji, SWZ znaki towarowe, nazwy lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/ pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach przedmiotowego postępowania.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 95 ust. 1 ustawy Pzp).
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) tj. czynności wskazanych w przedmiarze robót.
2) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli stosowania tego obowiązku oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono we wzorze umowy.
7. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień:
Kod CPV główny: CPV 45.1000.00-8 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej.
8. Postępowanie oznaczone jest jako – IK.271.5.2021
Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
9. Gwarancja
Długość okresu gwarancji jakości - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Warunki gwarancji opisuje wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 744431,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 974719,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 744431,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 04 21 928
7.3.3) Ulica: ul. Parzniewska 10
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Całość robót za wyjątkiem prac nawierzchniowych bitumicznych.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 744431,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - pompownia wód deszczowych"
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
- "Budowa Klubu Dziecięcego w Rogóźnie"
- "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej instytucji żłobka przy ulicy Szpitalnej w Tuchowie - budowa żłobka wraz z niezbędną wewnętrzną i zewnętrzną infrastrukturą techniczną".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.