Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00055977/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00062450/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-24
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090028 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 78 68 301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umbytom.logintrade.net/rejestracja/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d20866d-b4a9-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090028
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001415/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek (tonery,atramenty)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00055977/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 115595,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport i wniesienie) - fabrycznie nowych, oryginalnych lub produktów równoważnych, nieużywanych, wolnych od wad, kompletnych, oryginalnie zapakowanych (w opakowaniu tekturowym), nie noszących śladów otwierania ani uszkodzeń - materiałów eksploatacyjnych do drukarek, określonych w załączniku nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca w ramach realizacji nin. zamówienia zobowiązany będzie również do odbioru z siedziby Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ich utylizacji.
3. Miejscem dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz odbioru materiałów zużytych będzie pomieszczenie powielarni mieszczące się w piwnicy budynku Urzędu Miejskiego
w Bytomiu przy ul. Parkowa 2 (w budynku jest winda).
4. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry, za wyjątkiem poz. 47 i 101 załącznika nr 4 do SWZ.
5. Przez produkt równoważny (zamiennik) Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (wykonany z elementów, które nie są bezprawnym odwzorowaniem elementów tonerów/atramentów/głowic/bębnów oryginalnych producentów drukarek, lub
z pełnowartościowych komponentów z odzysku nie noszących śladów uszkodzenia), kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (odpowiednio wydajność, pojemność, objętość, trwałość, chip elektroniczny) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Zaoferowane produkty równoważne muszą być w pełni kompatybilne z urządzeniem, do jakiego będą przeznaczone tzn. winny pozwalać na wykorzystywanie wszystkich możliwości technicznych urządzenia oferowanych przez producenta oraz pełne monitorowanie stanu zużycia tonera/atramentu (jeśli urządzenie taką funkcję posiada). Oferowane materiały eksploatacyjne do drukarek nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu, muszą spełniać wszystkie wymagane parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe. Zaproponowane produkty równoważne winny działać analogicznie jak produkty oryginalne producenta drukarki.
7. Zaoferowany przez Wykonawcę produkt równoważny nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów.
8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 24 miesięcznego okresu gwarancji na materiały eksploatacyjne liczone od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego.
9. Termin przydatności do użycia materiałów eksploatacyjnych winien wynosić co najmniej 24 miesiące od daty dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego.
10.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu dożywotniej gwarancji na jakość druku materiałów eksploatacyjnych.
11.Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu 24 miesięcznej rękojmi na wykonaną dostawę materiałów eksploatacyjnych, liczoną od dnia zakończenia realizacji umowy. Przepisy Kodeksu cywilnego stosuje się odpowiednio.
12.Termin przydatności winien być podany na opakowaniu przez producenta lub wykonawcę.
13.Wykonawca zobowiązany jest zaoferować termin dostawy jednostkowej materiałów eksploatacyjnych wynoszący 7 dni roboczych. Wykonawca może zaoferować krótszy termin, który będzie oceniany w ramach kryteriów oceny.
14.Szczegółowe warunki realizacji zawarto w Projektowanych postanowieniach umownych
- załącznik nr 2 do SWZ.
15.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie podzielił postępowania na części, niemniej jednak niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na dostawę materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami, a ich łączna wartość oszacowana została na kwotę powyżej 130 000 zł. Zamówienie objęte nin. postępowaniem dostępne jest dla małych i średnich przedsiębiorstw, na co wskazuje jego wartość, oszacowana na poziomie
nieprzekraczającym progu ustawowego, a także nie stawianie warunków udziału
w postępowaniu.
16.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowej części zamówienia.
17.Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
18.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77275,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92915,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77275,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO OFFICE Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6410005721
7.3.3) Ulica: Al. Korfantego 179B
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-153
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77275,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- Świadczenie usług przez specjalistów w ramach zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzętu firmy "Dräger" będącego na wyposażeniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniejącej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych - tuszy i tonerów
więcej: Wkłady drukujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.