Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458295/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00478132/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
- 2023/BZP 00491314/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Centrum Administracyjnego w Gminie Wąchock”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WĄCHOCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wielkowiejska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wąchock
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-215
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wachock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina.wachock.sisco.info
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wachock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Centrum Administracyjnego w Gminie Wąchock”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaa9b6a7-717f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030913/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 „Budowa centrum administracyjnego w gminie Wąchock”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458295
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia realizowany jest w formule „zaprojektuj wybuduj”. Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
aktualnej mapy do celów projektowych,
wniosku i uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
dokumentacji geotechnicznej,
pozwoleń wodno prawnych, jeśli będą wymagane,
projektu budowlanego wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz pozwolenia na budowę,
projektu technicznego,
projektu wykonawczego,
projektu wnętrz części ogólnodostępnych oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
projektu identyfikacji wizualnej na elewacji oraz w budynku,
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
przedmiarów, kosztorysów inwestorskich,
dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej;
2) Planuje się na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej:
budowę budynku (pow. zabudowy ok. 703 m2),
budowę drewnianej pergoli o wym. ok. 3,40x14,60 m, powierzchnia zabudowy 50 m²
rozebranie części istniejących nawierzchni utwardzonych kolidujących z inwestycją (ok. 473 m2),
budowę nowych powierzchni utwardzonych, placów, dojść i dojazdów do budynku (ok. 850 m2),
budowę trzech zjazdów z drogi publicznej,
budowę 10 miejsc parkingowych, w tym 2 stanowiska wyposażone w stacje do ładowania samochodów elektrycznych,
wykonanie opaski wokół budynku,
przebudowę i rozbudowę oświetlenia zewnętrznego wraz z liniami zasilającymi,
zaprojektowanie, wykonanie i montaż elementów identyfikacji wizualnej na elewacji oraz w budynku,
budowę monitoringu na zewnątrz budynku,
przeniesienie istniejących obiektów małej architektury kolidujących z planowaną inwestycją (pomnik sołtysa Wąchocka, tablice, ławki, kosze na śmieci),
aranżację terenów zielonych, w tym przesadzenie istniejących drzew i krzewów kolidujących z inwestycją, posadzenie 1 drzewa liściastego, urządzenie klombu, przywrócenie trawników,
budowę przyłącza wody, kanalizacji sanitarnej, gazu (jeśli będzie wymagane), elektroenergetycznego, telekomunikacyjnego,
budowę odprowadzenia wód opadowych na warunkach określonych przez gminę (np. do szczelnego zbiornika).
3) Planuje się wykonanie następujących instalacji w budynku:
wody ciepłej i zimnej,
kanalizacji sanitarnej,
kanalizacji deszczowej,
c.o. (pompa ciepła, ew. rozwiązanie hybrydowe z kotłem gazowym),
wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła i klimatyzacją,
elektrycznej,
niskoprądowej,
odgromowej,
fotowoltaicznej (panele lub pokrycie dachu z paneli fotowoltaicznych, na dachu budynku),
zasilania awaryjnego (zewnętrzny agregat prądotwórczy - moc awaryjna powyżej 100 kW).
Zestawienie powierzchni (bilans terenu):
powierzchnia terenu inwestycji: 3 900 m2,
powierzchnia zabudowy: 703 m2 (bez pergoli),
pow. całkowita budynku 1 055 m2.
Planuje się budowę wolnostojącego budynku w formie dwóch prostopadłościanów o różnej wysokości i liczbie kondygnacji, przykrytych dachami wielospadowymi o kącie nachylenia połaci 30°. Obydwie części połączono łącznikiem przykrytym dachem płaskim. Wysokość budynku, mierząc od poziomu terenu przed najniżej położonym wejściem do kalenicy budynku, wynosi 10,90 m dla części wyższej (dwukondygnacyjnej) i 7,60 m dla części niższej (jednokondygnacyjnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10299000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10727000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10299000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE KOMPENS IGNACY MAJEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290885031
7.3.3) Ulica: ul. Łazy 31
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-677
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie dokumentacji, 3.30 architekci Sp. z o.o. ul. Solna 4A/79, 25-006 Kielce
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI INSTALACYJNO BUDOWLANE "KOMPENS" IGNACY MAJEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10299000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.