Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087058/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-15
- 2022/BZP 00093182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
- 2022/BZP 00144954/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-04
- 2022/BZP 00132170/01 - Wynik z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
dostawa ,instalacja i wdrożenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego systemów informatycznych, ucyfrowienie aparatu rtg ARCOMA wraz z lampą rtg VARIAN A292, a takze świadczenie serwisu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Średzkie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Środzie Śląskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520248105
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kolejowa 16a
1.4.2.) Miejscowość: Środa Śląska
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-300
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.scz@powiat-sredzki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.spzoz.powiat-sredzki.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090097
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00087058/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://platfromazakupowa.pl
Po zmianie:
https://platformazakupowa.pl
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
dostawa ,instalacja i wdrożenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego systemów informatycznych, ucyfrowienie aparatu rtg ARCOMA wraz z lampą rtg VARIAN A292, a takze świadczenie serwisu
Po zmianie:
dostawa, instalacja i wdrożenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego systemów informatycznych, ucyfrowienie aparatu RTG ARCOMA wraz z lampą RTG VARIAN A292, a także świadczenie serwisu Gwarancji przez okres min. 24 miesięcy od daty odbioru końcowego.
Na przedmiot zamówienia składają się w szczególności:
• Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (HIS i ERP)
• Ucyfrowienie aparatu RTG ARCOMA wraz z lampą RTG VARIAN A292
• Dostawa, instalacja i wdrożenie systemu PACS/RIS
• Przeprowadzenie szkoleń użytkowników oprogramowania
• Świadczenie serwisu gwarancyjnego
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
48610000-7 Systemy baz danych
48814000-7 Systemy informacji medycznej
72268000-1 Usługi dostawy oprogramowania
72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 Usługi konfiguracji oprogramowania
79632000-3 Szkolenie pracowników
33111300 - Rentgenowskie urządzenia przetwarzające
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
zdolności ekonomiczna i techniczna Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże ,ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności w zakresie związanym przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż na 1000 000,00PLN ( polisa OC)
ocena warunku wg reguły spełnia - nie spełnia
zdolność zawodowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże realizację co najmniej dwa zamowienia , w ramach ktorych dostarczył i wdrozył w podmiotach leczniczych system medyczny oraz administracyjny na kwote min. 150 000 zł ( brutto)
co najmniej jedno zamowienie , w ramach ktorego dostarczył i wdrożył w podmiotach leczniczych system PACS/RIS na kwote min. 150 000 zł ( brutto)Wymagany podmiotowy środek dowodowy: wykaz dostaw wykonanych ( zał. nr 13 do SWZ), a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub
usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub
ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających
się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich
należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Ocena warunku wg reguły spełnia – nie spełnia.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i fi-nansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą
niż 1000 000,00 zł
Ocena warunku wg reguły spełnia – nie spełnia.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
- co najmniej dwa zamówienia, w ramach których dostarczył i wdrożył w podmiotach leczniczych oraz administracyjny system informatyczny, a wartość każdego zamówienia wynosiła min. 150 000,00 zł brutto,
- co najmniej jedno zamówienie, w ramach którego Wykonawca dostarczył i wdrożył w podmiotach leczniczych system PACS/RIS, a wartość zamówienia wynosiła min. 150 000,00 zł brutto;
Wymagany podmiotowy środek dowodowy: wykaz dostaw wykonanych (zał. nr 13 do SWZ), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Ocena warunku wg reguły spełnia – nie spełnia.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 8, 9 i 10 w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 8,9 i 10 do SWZ.
Zamawiający za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) pobierze odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej:
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
Po zmianie:
3.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz dostaw (zał nr 13 do SWZ). Do wykazu załączamy dowody (referencje/ dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi zostały wykonane/są wykonywane) potwierdzające, że wyżej wykazane dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 8, 9 i 10 w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 8,9 i 10 do SWZ.
Zamawiający za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) pobierze odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej:
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 8, 9 i 10 w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 8,9 i 10 do SWZ.
Zamawiający za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) pobierze odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej:
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
Po zmianie:
3.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Polisa OC lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
3.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: Wykaz dostaw (zał nr 13 do SWZ). Do wykazu załączamy dowody (referencje/ dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi zostały wykonane/są wykonywane) potwierdzające, że wyżej wykazane dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączniku nr 8, 9 i 10 w zakresie
podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108
ust. 1 oraz w art. 109 ust. 1, pkt. 4 - załącznik nr 8,9 i 10 do SWZ.
Zamawiający za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) pobierze odpis lub
informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji .
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej
Polskiej:
zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3.1 pkt 3.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto
jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w
innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca
wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
certyfikat ISO 90001 wykonawcy usług wzdrozeniowych w zakresie instalacji, uruchamia i wdrażania systemów informatycznych
certyfikat ISO 27001 producenta oferowanego systemu ZSI(HIS i ERP )w zakresie projektowania i produkcji systemów informatycznych,
probka oferowanego systemu Zamawiający zastrzega sobie mozliwosć wezwania Wykonawcy którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza do przeprowadzenia prezentacji z probki oferowanego systemy
Po zmianie:
1) Certyfikat ISO 9001 wykonawcy usług wdrożeniowych w zakresie instalacji, uruchamiania i wdrażania systemów informatycznych
2) Certyfikat ISO 27001 producenta oferowanego systemu ZSI (HIS i ERP) w zakresie projektowania i produkcji systemów informatycznych
Wykonawca powyższe przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą (art. 107 ust 1 pzp)
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust.2).
3) Próbka oferowanego systemu
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę do przeprowadzenia prezentacji z próbki oferowanego systemu w siedzibie Zamawiającego.
Zaproszenie do przedłożenia próbki w postaci komputera przenośnego i przeprowadzenia prezentacji zostanie skierowane do wykonawcy na 7 dni przed wyznaczonym terminem prezentacji, w celu zapewnienia niezbędnego czasu na jej przygotowanie. W zaproszeniu do prezentacji Zamawiający wskaże 15 funkcji systemu spośród wymaganych obligatoryjnie oraz zdeklarowanych przez Wykonawcę funkcjonalności dodatkowych, które wykonawca będzie zobowiązany zaimplementować na próbce oraz zaprezentować. Na przeprowadzenie prezentacji Zamawiający przewiduje 4 godziny zegarowe. Brak zaimplementowania na próbce co najmniej jednej spośród wyznaczonych przez Zamawiającego funkcji obligatoryjnych będzie skutkował odrzuceniem oferty tego wykonawcy. W takim przypadku do przedłożenia próbki i przeprowadzenia prezentacji zostanie wezwany kolejny wykonawca, który będzie zobligowany do zaprezentowania tych samych 15 funkcjonalności. Brak zaimplementowania na próbce zadeklarowanej funkcji dodatkowej będzie skutkował przyznaniem za tą funkcje 0 punktów.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
certyfikat ISO 90001 wykonawcy usług wzdrozeniowych w zakresie instalacji, uruchamia i wdrażania systemów informatycznych
certyfikat ISO 27001 producenta oferowanego systemu ZSI(HIS i ERP )w zakresie projektowania i produkcji systemów informatycznych,
probka oferowanego systemu Zamawiający zastrzega sobie mozliwosć wezwania Wykonawcy którego oferta jest oceniona jako najkorzystniejsza do przeprowadzenia prezentacji z probki oferowanego systemy
Po zmianie:
1) Certyfikat ISO 9001 wykonawcy usług wdrożeniowych w zakresie instalacji, uruchamiania i wdrażania systemów informatycznych
2) Certyfikat ISO 27001 producenta oferowanego systemu ZSI (HIS i ERP) w zakresie projektowania i produkcji systemów informatycznych
Wykonawca powyższe przedmiotowe środki dowodowe składa wraz z ofertą (art. 107 ust 1 pzp)
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie (art. 107 ust.2).
3) Próbka oferowanego systemu
Zamawiający zastrzega możliwość wezwania wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę do przeprowadzenia prezentacji z próbki oferowanego systemu w siedzibie Zamawiającego.
Zaproszenie do przedłożenia próbki w postaci komputera przenośnego i przeprowadzenia prezentacji zostanie skierowane do wykonawcy na 7 dni przed wyznaczonym terminem prezentacji, w celu zapewnienia niezbędnego czasu na jej przygotowanie. W zaproszeniu do prezentacji Zamawiający wskaże 15 funkcji systemu spośród wymaganych obligatoryjnie oraz zdeklarowanych przez Wykonawcę funkcjonalności dodatkowych, które wykonawca będzie zobowiązany zaimplementować na próbce oraz zaprezentować. Na przeprowadzenie prezentacji Zamawiający przewiduje 4 godziny zegarowe. Brak zaimplementowania na próbce co najmniej jednej spośród wyznaczonych przez Zamawiającego funkcji obligatoryjnych będzie skutkował odrzuceniem oferty tego wykonawcy. W takim przypadku do przedłożenia próbki i przeprowadzenia prezentacji zostanie wezwany kolejny wykonawca, który będzie zobligowany do zaprezentowania tych samych 15 funkcjonalności. Brak zaimplementowania na próbce zadeklarowanej funkcji dodatkowej będzie skutkował przyznaniem za tą funkcje 0 punktów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
2) terminu realizacji przedmiotu Umowy w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy;
3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, w razie, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
4) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy;
2. Zaistnienie sytuacji określonej w ust. 1 pkt 1) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy.
3. W przypadku zmiany w trakcie realizacji umowy:
1) stawek podatku od towarów i usług, lub
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę, wynagrodzenie ulegnie zmianie na zasadach określonych w poniższych ustępach.
4. Warunkiem wprowadzenia zmiany wynagrodzenia na skutek okoliczności wskazanych w ustępie poprzedzającym, jest przedłożenie przez jedną ze Stron drugiej Stronie pisemnego wniosku w tym przedmiocie, zawierającego co najmniej:
1) wskazanie przepisów, które uległy zmianie (z określeniem daty wejścia w życie zmian) oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu tych zmian na koszty wykonania zamówienia, i dokładne określenie wysokości zmiany tych kosztów;
2) określenie wysokości nowego wynagrodzenia wraz z przedstawieniem szczegółowej kalkulacji kwoty, o jaką wynagrodzenie ma ulec zmianie;
3) wskazanie daty, od której nastąpi bądź nastąpiła zmiana kosztów realizacji przedmiotu umowy (nie wcześniejszej niż data wejścia w życie właściwych przepisów).ciąg dalszy w projekcie umowy
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Mstów
- Dostawa skonfigurowanych ekranów zewnętrznych wraz z licencjami w celu rozbudowy istniejącego systemu zarządzania treścią dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Cyberbezpieczny samorząd dla Gminy Kęsowo
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Zabór realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sprzedaży oprogramowania Microsoft ESD Office Home & Business 2024 AllLng EuroZn [EP2-06606], dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa subskrypcji oprogramowania EDR wykorzystującego sztuczną inteligencję
więcej: Usługi dostawy oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.