Og³oszenie z dnia 2021-06-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00113953/01 - Wynik z dnia 2021-07-14
Og³oszenie nr 2021/BZP 00090098 z dnia 2021-06-22 |
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów do i ze szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin w roku szkolnym 2021/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina ¦wiebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770534
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynkowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wiebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.swiebodzin.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów do i ze szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin w roku szkolnym 2021/2022
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8391c1be-d27b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00090098
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001541/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.7 ¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów do i ze szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin w roku szkolnym 2021/2022
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej
za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, zwanej dalej „Platform± zakupow±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, o¶wiadczeñ, dokumentów, wniosków, zawiadomieñ, zapytañ oraz informacji odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej.
3. O¶wiadczenia, dokumenty, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Platformy zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego (Nie dotyczy sk³adania ofert).
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem, w szczególno¶ci zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert, zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty lub zawiadomienie o uniewa¿nieniu postêpowania oraz informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej w sekcji „Komunikaty” (tzw. systemie informacji publicznej). Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej
do konkretnego Wykonawcy (tzw. systemie informacji prywatnej).
5. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii Platformy zakupowej Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± innych form komunikacji elektronicznej, tj. za pomoc± poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktowania siê z Wykonawcami: zp@um.swiebodzin.pl (Nie dotyczy sk³adania ofert).
6. Korzystanie z Platformy zakupowej przez Wykonawcê jest bezp³atne.
7. Szczegó³owy regulamin oraz instrukcje korzystania z Platformy zakupowej dostêpne s± pod adresami:
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym pod adresem wskazanym powy¿ej oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert zamieszczonej pod adresem wskazanym powy¿ej.
9. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku pytañ technicznych dotycz±cych korzystania z Platformy zakupowej, nale¿y kontaktowaæ siê z Centrum Wsparcia Klienta tel. +48 22 101 02 02 (pon.-pt. godz. 8:00-17:00),
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
10. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) przegl±darka internetowa z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”,
b) ³±cze internetowe,
c) zainstalowany program wy¶wietlaj±cy pliki formatu .pdf,
d) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty przez Wykonawcê w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy zakupowej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), zwanego dalej „RODO” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina ¦wiebodzin reprezentowana przez Burmistrza ¦wiebodzina.
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ pod adresem e-mail: pukaczewski@hotmail.com.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz nie krócej ni¿ przez okres przewidziany w instrukcji kancelaryjnej, stanowi±cej za³±cznik nr 1 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych oraz umów o dofinansowanie.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie us³ug dowozu i odwozu uczniów do i ze szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin w roku szkolnym 2021/2022.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizacjê us³ug transportowych – przewozy szkolne, na podstawie miesiêcznych biletów uczniów doje¿d¿aj±cych do szkó³ podstawowych na terenie Gminy ¦wiebodzin.
1.2. Uczniowie maj± byæ przewo¿eni w obie strony (dowozy i odwozy) w dni nauki szkolnej do ni¿ej wymienionych szkó³ podstawowych:
a) Szko³y Podstawowej Nr 1 w ¦wiebodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 11,
b) Szko³y Podstawowej Nr 2 w ¦wiebodzinie, ul. Park Chopina 1,
c) Szko³y Podstawowej Nr 3 w ¦wiebodzinie, ul. £u¿ycka 33,
d) Zespo³u Edukacyjnego nr 1 w ¦wiebodzinie, Os. £u¿yckie 28,
e) Szko³y Podstawowej Nr 7 w ¦wiebodzinie, ul. Zachodnia 74a,
f) Specjalnego O¶rodka Szkolno-Wychowawczego w ¦wiebodzinie, ul. ¯aków 1,
g) Zespo³u Edukacyjnego w Go¶cikowie, Go¶cikowo 9.
z miejscowo¶ci wskazanych w Za³±czniku nr 10 do SWZ.
1.3. Zamawiaj±cy dopuszcza realizacjê us³ug przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w po³±czeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeñstwem przejazdu uczniów z biletem miesiêcznym.
W przypadku realizacji us³ugi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umo¿liwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesiêcznych w celu realizacji zajêæ pozalekcyjnych b±d¼ wcze¶niejszego powrotu uczniów do domu.
1.4. Korzystanie z przewozów odbywaæ siê bêdzie na podstawie biletów miesiêcznych wydanych przez Wykonawcê.
1.5. Liczba uczniów wraz z opiekunami delegowanymi ze szkó³ oraz godziny przewozów wynikaæ bêd± z aktualnych planów lekcji poszczególnych szkó³.
1.6. Zamawiaj±cy za po¶rednictwem uprawnionych dyrektorów placówek o¶wiatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczêciem ka¿dego miesi±ca, jednak nie pó¼niej ni¿ do 20. dnia ka¿dego miesi±ca w okresie od wrze¶nia 2021 r. do czerwca 2022 r., aktualny wykaz uczniów dowo¿onych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów) w poszczególnych szko³ach, z tym, ¿e na miesi±c wrzesieñ 2021 r. wykaz dostarczony bêdzie nie pó¼niej ni¿ do dnia 24 sierpnia 2021 r. W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy informowaæ bêd± Wykonawcê z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistnia³ych zmianach. Zwrot biletów z danego miesi±ca powoduj±cy obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e byæ dokonywany do 10. dnia ka¿dego miesi±ca za dany okres realizacji umowy.
1.7. ¦rodki transportu Wykonawcy spe³niaæ bêd± europejsk± normê emisji spalin minimum EURO3 oraz zostan± oznakowane w³a¶ciwie do ich charakteru.
1.8. Wykonawca wyposa¿y ¶rodki transportu w system pozycjonowania pojazdów, umo¿liwiaj±cy udostêpnienie bezp³atnie aktualnej informacji o pozycji pojazdu, ogólnodostêpnej przez serwis internetowy lub aplikacjê na urz±dzenia stacjonarne i mobilne.
1.9. W sytuacjach awaryjnych pojazdu wyznaczonego do realizacji przewozu, Wykonawca podstawi w czasie nie d³u¿szym ni¿ do 60 minut od zaistnienia awarii, pojazd zastêpczy dopuszczony do ruchu wed³ug obowi±zuj±cych przepisów w przewozach pasa¿erskich, oznakowany w³a¶ciwie do jego charakteru, tj. „R” (kurs rezerwowy) oraz spe³niaj±cy europejsk± normê emisji spalin minimum EURO 2.
1.10. Orientacyjna liczba uczniów wynosi 553 w trakcie realizacji zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60112000-6 - Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-09-01 do 2022-06-24
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z dokumentami zamówienia (SWZ)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego w sytuacjach awaryjnych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci okre¶lonych w ROZDZIALE V. SWZ oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e s± uprawnieni do wykonywania krajowego transportu drogowego osób na podstawie wydanej aktualnej licencji.
1.4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia up³ywu terminu sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 us³ugi o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. us³ugi zwi±zane ze zbiorowym przewozem osób o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ ka¿da.
b) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia co najmniej 11 ¶rodkami transportu do przewozu uczniów do szkó³, spe³niaj±cych europejsk± normê emisji spalin minimum EURO 3.
c) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e do realizacji zamówienia skierowanych zostanie przez Wykonawcê co najmniej 11 kierowców uprawnionych do kierowania ¶rodkami transportu. Kierowcy powinni posiadaæ aktualne uprawnienia oraz powinni byæ zatrudnieni na podstawie umowy o pracê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.2. ROZDZIA£U VI. SWZ.
2) Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.4. lit. a) ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – wed³ug Za³±cznika nr 5 do SWZ;
3) Wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.4. lit. b) ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wed³ug Za³±cznika nr 6 do SWZ;
4) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku okre¶lonego w pkt 1.4. lit. c) ROZDZIA£U VI. SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wed³ug Za³±cznika nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1) Formularz Ofertowy – Za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – Za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – Za³±cznik nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy);
4) O¶wiadczenie o rodzaju wykonywanego zamówienia przez poszczególnych Wykonawców – Za³±cznik nr 4 do SWZ (je¿eli dotyczy);
5) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w postêpowaniu, o ile nie wynika z dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê do oferty (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ROZDZIALE VII. pkt 1 SWZ, sk³ada wraz z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – wed³ug Za³±cznika nr 2 do SWZ. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wed³ug Za³±cznika nr 4 do SWZ.
5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w ROZDZIALE VII. SWZ, na wezwanie Zamawiaj±cego, sk³ada ten z Wykonawców, który potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych w ROZDZIALE VI. SWZ.
7. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje, mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:1) Zmiany danych wynikaj±cych z przekszta³ceñ podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkuj±cych zastêpstwem prawnym pod tytu³em ogólnym, a tak¿e zmiany adresu, nazwy, osób reprezentuj±cych Wykonawcê;
2) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne w celu dostosowania postanowieñ umowy do zaistnia³ego stanu prawnego lub faktycznego, w szczególno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±;
3) Zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, wprowadzonej powszechnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa, je¿eli zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê – na pisemny i umotywowany wniosek ka¿da ze Stron w terminie 30 dni od wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, mo¿e zwróciæ siê do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana mo¿e dotyczyæ wy³±cznie p³atno¶ci za wykonane us³ugi po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug,
4) Zmian powierzenia czê¶ci przedmiotu zamówienia podwykonawcom lub zmiany podwykonawców, o których mowa w §6 ust. 1 lub wprowadzenia innych podwykonawców, pod warunkiem spe³nienia wymagañ okre¶lonych w §6 dotycz±cych umowy o podwykonawstwo,
5) Zmiany podmiotu, na którego potencjale opiera³ siê Wykonawca sk³adaj±cy ofertê. Zmiana jest mo¿liwa, pod warunkiem, ¿e Wykonawca udokumentuje pisemnie Zamawiaj±cemu spe³nienie warunków udzia³u w postepowaniu w takim samym lub wiêkszym stopniu i zakresie co podmiot wskazany w ofercie oraz braku podstaw do wykluczenia okre¶lonym w postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wyst±pienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczno¶ci nie stanowi bezwzglêdnego zobowi±zania Zamawiaj±cego do dokonania zmian, ani nie mo¿e stanowiæ podstawy roszczeñ Wykonawcy do ich dokonania.
3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± zgody obu Stron wyra¿onej w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-06-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzin
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-07-29
2021-06-22 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Us³ugi |
INNE PRZETARGI Z ¦WIEBODZINA
wiêcej: przetargi w ¦wiebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
- Us³ugi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduñska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
- Us³ugi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesiêcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH D£UGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ¦UW.
- Wykonywanie us³ug przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.