Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00047818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090129 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48124465700
1.5.8.) Numer faksu: +48124465702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zdw.krakow.pl/zamowienia-publiczne/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=49661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDW w Krakowie – z podziałem na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1cd37d17-a997-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003467/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa znaków pionowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-3/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 614644,60 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 1 – RDW Kraków. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Krakowie – Obwód Drogowy w Kętach (ul. Błonie 17) i Obwód Drogowy w Babicach (ul. Zakopiańska 10). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.1.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 138002,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 2 – RDW Jakubowice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Jakubowicach – Obwód Drogowy w Jakubowicach (Jakubowice 75) i Obwód Drogowy w Wolbromiu (ul. Garbarska 37). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.2.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 93776,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 3 – RDW Myślenice. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Myślenicach – Obwód Drogowy w Myślenicach (ul. Drogowców 2) i Obwód Drogowy w Bochni (ul. Proszowska 14). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.3.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 113013,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 4 – RDW Nowy Sącz. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu – Obwód Drogowy w Starym Sączu (ul. Źródlana 24) i Obwód Drogowy w Czarnym Dunajcu (ul. Kolejowa 30G). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.4.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 146116,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie pn. Dostawa pionowych znaków drogowych i urządzeń BRD dla ZDWw Krakowie – z podziałem na części: Część nr 5 – RDW Tarnów. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z transportem do siedziby Rejonu Dróg Wojewódzkich (Obwodów Drogowych): Rejonu Dróg Wojewódzkich w Tarnowie – Obwód Drogowy w Ciężkowicach (ul. Równa 10) i Obwód Drogowy w Sieradzy (Sieradza 229). Dostawy realizowane będą w miarę potrzeb, sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy. Podana w ramach WYCENY (zał. nr 2.5.1. SWZ) ilość znaków i urządzeń BRD określa maksymalny zakres i wartość umowy w ramach każdej z części zamówienia. Zamawiający gwarantuje realizację umowy w zakresie każdej z części zamówienia w zakresie co najmniej 80 % wartości umownej brutto umowy oraz zastrzega sobie możliwość zmian ilości znaków i urządzeń BRD pomiędzy określonymi kategoriami asortymentu bez konieczności zmiany (aneksowania) umowy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34992200-9 - Znaki drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 123736,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 194472,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279804,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 194472,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 194472,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126387,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 175501,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126387,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki Drogowej INBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59
7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-416
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126387,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151351,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212764,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151351,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki Drogowej INBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59
7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-416
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151351,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 200926,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315864,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 200926,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIMED Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 685-220-95-96
7.3.3) Ulica: Tarnowska 48
7.3.4) Miejscowość: Tuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-170
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
WIMED SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 200926,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-17Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164614,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255564,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164614,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Techniki drogowej INBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 945-211-38-59
7.3.3) Ulica: Dobrego Pasterza 116
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-416
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM TECHNIKI DROGOWEJ INBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164614,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-172021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa znaków drogowych, tablic drogowych, oznakowań uzupełniających oraz elementów mocujących do siedziby Zamawiającego
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Białogardzie
- Bieżące utrzymanie oznakowania dróg gminnych na terenie Gminy Wyszków w 2025 roku
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym barier ochronnych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 z podziałem na części.
więcej: Znaki drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.