eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoliceUsługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach,w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach,w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W POLICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543707

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 18

1.5.2.) Miejscowość: Police

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914311350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim.police.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

zgkim.police.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach,w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5432c71a-8977-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020312/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00051072/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM
w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych, świadczeniem usług zleconych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na części:
CZĘŚĆ I - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane
z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych, świadczeniem usług zleconych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z załącznikami) - w REJONIE I
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usługi stałe (CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II):
a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia
7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i rozdziałem V i VI ust. 1-5 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usług (raz w roku), polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych,
lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych.
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z § 34.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług.
Po zakończeniu usługi, Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów.
2) Szczegółowy wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych, w których należy dokonać czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, oraz dokonać kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z załącznikami) został określony w Wykazach budynków, stanowiących załączniki nr 6, 6a, 8 – REJON I oraz załącznik nr 7, 7a, 8 – REJON II do niniejszej SWZ.
3) Usługi zlecone - wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX STWiOU):
a) sprawdzanie drożności przewodów kominowych po przemurowaniu kominów i pracach dekarskich, wykonywanych przez pracowników Zamawiającego albo zleconych w ramach wykonawstwa obcego, wraz z wydaniem opinii lub protokołu, stwierdzającego dopuszczenie do eksploatacji przewodów (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych),
b) sprawdzenie wykonanych przewodów spalinowych i wentylacyjnych z rur dwuściennych ocieplonych oraz wkładów kominowych, wraz z wydaniem opinii lub protokołu, stwierdzającego dopuszczenie do eksploatacji,
c) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. na potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.) wraz z ustalaniem przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny i wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza, z wydaniem ekspertyz zawierających wskazania rozwiązań technicznych,
d) usuwanie gniazd kawek, gruzu i innych zanieczyszczeń z przewodów kominowych,
e) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach i lokalach, łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.
Wykonane zalecenia, powinny zawierać odniesienia prawne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług, stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (zwaną dalej STWiOU).
4. Podstawy prawne
Zakres kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego obiektów budowlanych, określony jest
w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836).
- Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych - w zakresie określonym
w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c,
z wyłączeniem instalacji gazowych.
5. Wzór protokołu z kontroli okresowej (rocznej) wraz z załącznikami - stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 141000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi pn. Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM
w Policach, związane z czyszczeniem przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych, świadczeniem usług zleconych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych, w podziale na części:

CZĘŚĆ II - Usługi kominiarskie w zasobach administrowanych przez ZGKiM w Policach, związane
z czyszczeniem kominów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach mieszkalnych i użytkowych, świadczeniem usług zleconych oraz przeprowadzanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z załącznikami) - w REJONIE II
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Usługi stałe (CZĘŚĆ I, CZĘŚĆ II):
a) okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie art. 62 ust.1 pkt 1c ustawy Prawo budowlane z dnia
7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i rozdziałem V i VI ust. 1-5 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Usług (raz w roku), polegająca na sprawdzeniu stanu technicznego wszystkich przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w całym budynku.
Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za faktyczny stan techniczny przewodów kominowych,
lecz za merytoryczną wartość załączonych protokołów kontroli. Zamawiający przy okresowej kontroli nie wymaga od Wykonawcy sporządzania inwentaryzacji przewodów kominowych.
b) czyszczenie przewodów kominowych zgodnie z § 34.1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów i terenów (Dz.U. 2010 nr 109 poz. 719) oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług.
Po zakończeniu usługi, Wykonawca ma obowiązek wybrać i usunąć sadze i zanieczyszczenia z przewodów.
2) Szczegółowy wykaz budynków mieszkalnych i użytkowych, w których należy dokonać czyszczenia przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych, oraz dokonać kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (wraz z załącznikami) został określony w Wykazach budynków, stanowiących załączniki nr 6, 6a, 8 – REJON I oraz załącznik nr 7, 7a, 8 – REJON II do niniejszej SWZ.
3) Usługi zlecone - wykonywane na pisemne zlecenie Zamawiającego (Rozdz. IX STWiOU):
a) sprawdzanie drożności przewodów kominowych po przemurowaniu kominów i pracach dekarskich, wykonywanych przez pracowników Zamawiającego albo zleconych w ramach wykonawstwa obcego, wraz z wydaniem opinii lub protokołu, stwierdzającego dopuszczenie do eksploatacji przewodów (dymowych, spalinowych, wentylacyjnych),
b) sprawdzenie wykonanych przewodów spalinowych i wentylacyjnych z rur dwuściennych ocieplonych oraz wkładów kominowych, wraz z wydaniem opinii lub protokołu, stwierdzającego dopuszczenie do eksploatacji,
c) sporządzanie opinii kominiarskich (m.in. na potrzeby dokumentacji technicznej, lokali remontowanych, projektów związanych z wymianą instalacji gazowych itp.) wraz z ustalaniem przyczyn wadliwego działania urządzeń grzewczych odprowadzających spaliny i wentylacji w lokalach, a w tym braku prawidłowej cyrkulacji powietrza, z wydaniem ekspertyz zawierających wskazania rozwiązań technicznych,
d) usuwanie gniazd kawek, gruzu i innych zanieczyszczeń z przewodów kominowych,
e) wykonywanie inwentaryzacji przewodów kominowych w budynkach i lokalach, łącznie ze sporządzeniem niezbędnych szkiców i rysunków oraz opisem stanu technicznego.
Wykonane zalecenia, powinny zawierać odniesienia prawne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac - zgodnie ze wzorem umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SWZ oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Usług, stanowiącą załącznik nr 9 do niniejszej SWZ (zwaną dalej STWiOU).
4. Podstawy prawne
Zakres kontroli okresowych (rocznych) stanu technicznego obiektów budowlanych, określony jest
w art. 62 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r., w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. 1999 Nr 74 poz. 836).
- Kontrole okresowe (roczne) stanu technicznego przewodów kominowych - w zakresie określonym
w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. 2021 r. poz. 2351 ze zm.) art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c,
z wyłączeniem instalacji gazowych.
5. Wzór protokołu z kontroli okresowej (rocznej) wraz z załącznikami - stanowi załącznik nr 13 do niniejszej SWZ.
6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

71317000-3 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i zapobiegania zagrożeniom

90915000-4 - Usługi czyszczenia pieców i kominów

4.5.5.) Wartość części: 141000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88378,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204733,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88378,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Kominiarskich Paweł Komorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330552327

7.3.3) Ulica: ul. Łagodna 8a

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88378,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91987,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91987,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91987,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Kominiarskich Paweł Komorowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330552327

7.3.3) Ulica: ul. Łagodna 8a

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91987,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-01 do 2023-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.