eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecBudowa drogi w ciągu ulic: Żelazna, Żytnia, Tartaczna w Biskupcu



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090209 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi w ciągu ulic: Żelazna, Żytnia, Tartaczna w Biskupcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi w ciągu ulic: Żelazna, Żytnia, Tartaczna w Biskupcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99eaa993-a7ee-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002941/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi w ciągu ulic: Żelazna, Żytnia, Tartaczna w Biskupcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042185/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5153203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi w ulic Tartacznej, Żytniej i Żelaznej wraz w infrastrukturą techniczną w obrębie 4 działki nr 237/1; 4/7; 4/12; 4/13; 4/17; 183/4 oraz obręb 5 działki nr 253; 508/1; 511; 602/1; 602/2; 602/3; 501/2; 565/1; 563; 503; 552; 525; 526; 588; 589; 494; 495; 657/2; 658 w mieście Biskupiec, zgodnie z załączonymi do SWZ specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dokumentacją projektową.
Roboty budowlane zgodne z projektem wykonawczym obejmujące swym zakresem m.in.
• Roboty budowlane w branży drogowej polegające na wykonaniu nowej nawierzchni wraz z podbudową:
 Nawierzchnia ciągów jezdni chodników oraz ścieżki rowerowej z kotki betonowej prostokątnej, jedynie na odcinku od skrzyżowania z ulicą Armii Krajowej do terenu PKP nawierzchnia jezdni ulicy Żelaznej asfaltowa. Nawierzchnia ulicy z kostki betonowej koloru szarego, chodnik z kostki betonowej koloru szarego, ścieżka rowerowa z kostki betonowej bezfazowej czerwonej, ciąg pieszo-rowerowy i ruch mieszany z kostki betonowej bezfazowej kolor mieszany (szary i czerwony).
Ilości nawierzchni w ciągu ulic:
Żytnia:
Chodniki i ścieżki rowerowe o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 1506,30m2
Zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 445,20m2
Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 2759,20m2
Żelazna:
Chodniki i ścieżki rowerowe o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 1564,60m2
Zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 724,40m2
Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 3755,83m2
Jezdnia o nawierzchni z mieszanki asfaltowej– ok 303,53m2
Tartaczna:
Chodniki i ścieżki rowerowe o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 1218,10m2
Zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 154,40m2
Jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm – ok 2028,00m2
 Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
 Wykonanie usunięcia karp po drzewach i krzewach (wycinka oraz nasadzenia po stronie zamawiającego).
 Montaż tablicy informacyjnej o źródle dofinansowania.

• Roboty budowlane w branży sanitarnej polegające na wykonaniu przebudowy sieci kanalizacji deszczowej.
Kanalizację deszczową zaprojektowano w projektowanych ulicach. Jest ona podzielona na
zlewnie z włączeniem do istniejącej studni w ul. Bukowej oraz studni w ul. Kościuszki.
Do studni w ulicy Bukowej odprowadzone zostaną wody deszczowe i roztopowe z części
ulicy Brzozowej, Bursztynowej, Złotej i Żelaznej.
Do kanalizacji deszczowej w ulicy Kościuszki odprowadzone zostaną wody deszczowe i
opadowe z ulicy Tartacznej, Żytniej, Lipowej, zabudowy przy Kościuszki 8, części
Brzozowej i Bursztynowej.
Przed włączeniem do studni w ul. Tartacznej zaprojektowano separatory do usuwania
zanieczyszczeń ropopochodnych i zawiesiny łatwoopadającej projektowana kanalizacja
deszczowa przebiega równolegle do kanalizacji sanitarnej.
W ulicy Żelaznej pomiędzy przejazdem kolejowym, a ulicą Bukową ze względu na zły stan
techniczny oraz przebudowę na tej części drogi wraz z nawierzchnią projektuje się budowę
nowego odcinka kolektora deszczowego z przebudową wpustów ulicznych i odprowadzeniem
do istniejącego kanału przy budynku 22A.
W ulicy Żytniej przy skrzyżowaniu z ul. Kilińskiego (ostatnie około 50m) ze względu na ukształtowanie terenu część wód opadowych kierowana jest do kolektora przy ul. Tadeusza Kościuszki przy drodze DW596.
Orientacyjne ilości rurociągu o średnicy φ 315– 1301,00mb; φ160 – 189,00mb; φ200 – 76,00mb.
• Roboty budowlane w branży elektrycznej polegające na wykonaniu przebudowy sieci oświetleniowej – wykonanie nowej linii wraz z montażem latarni.

Oferta powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zadania w tym obsługę geodezyjną wraz z opracowaniem geodezyjnego operatu powykonawczego z podaniem ilości wykonanych długości sieci oraz nawierzchni utwardzonych. W wycenie należy uwzględnić uszczelnienie studni kanalizacji deszczowej na działce nr 512 obręb 5 Miasto Biskupiec.

Powody niedokonania podziału zamówienia na części (możliwość składania ofert częściowych/udzielanie zamówienia w częściach):
Zamówienie nie jest podzielone na części. Podział na części zamówienia byłby z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, ze względu na zasady sztuki budowlanej bezzasadny. Dwóch i więcej Wykonawców na tym samym placu budowy czy w bliskiej od siebie odległości dezorganizowałoby pracę każdego z nich co wpłynęłoby negatywnie na wykonanie zamówienia. Zamówienie jest dostosowane do MŚP.

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zwarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy;

Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu to min. 60 miesięcy. Długość trwania rękojmi jaki oferuje Wykonawca należy podać w formularzu oferty. Długość trwania rękojmi w niniejszym zamówieniu jest jednocześnie kryterium oceny ofert i ocenie podlegać będzie przedział min. 60 miesięcy – max. 65 miesięcy. Niepodanie długości trwania rękojmi lub podanie przez Wykonawcę krótszego niż 60 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje odrzucenie oferty. Podanie przez Wykonawcę dłuższego niż 65 miesięcy terminu trwania rękojmi spowoduje przyjęcie przez Zamawiającego do obliczeń punktów w kryterium długość trwania rękojmi ilości 65 miesięcy.
Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia.

Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Dofinansowanie w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45233340-4 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4405380,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6099173,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4405380,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariola Deszczyńska Usługi Budowlane i Transportowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421092144

7.3.3) Ulica: ul. Juliana Tuwima 9

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4405380,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.