Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00076795/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00082080/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00207204/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-16
- 2024/BZP 00211056/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-20
- 2024/BZP 00229099/01 - Wynik z dnia 2024-03-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej 106860B Ryboły - Kaniuki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 8
1.4.2.) Miejscowość: Zabłudów
1.4.3.) Kod pocztowy: 16-060
1.4.4.) Województwo: podlaskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090249
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00076795
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest.: zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi gminnej 106860B Ryboły – Kaniuki w formule „zaprojektuj i zbuduj”. Początek inwestycji przyjęto na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 19 w miejscowości Ryboły, natomiast koniec na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1482B Pawły-Kaniuki. Projektowana inwestycja obejmuję przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 3,88km. W stanie istniejącym droga przebiega przez tereny leśne i rolnicze, które obsługuje pod względem komunikacyjnym. Ponadto zachodzi potrzeba rozwiązania skrzyżowań z innymi drogami krzyżującymi się z projektowaną drogą.
2. Teren inwestycji przebiega przez Obszar Chronionego Krajobrazu – Dolina Narwi, obszar Natura 2000: Obszary Ptasie – Dolina Górnej Narwi i Natura 2000: Obszary siedliskowe – Ostoja w Dolinie Narwi.
3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz uprawnienia projektowe w danej specjalności (na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej „PFU”, przepisów Prawa Budowlanego i wytycznych Zamawiającego)
4. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na etapy:
Etap I:
1) Część projektowa obejmuje w szczególności:
• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności,
analiza podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
aktualizacja map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z analizą granic nieruchomości,
koncepcja zagospodarowania terenu,
projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne decyzje, inwentaryzacje np. kolidującego drzewostanu, badania itp.)
projekty techniczne branżowe,
projekty stałej i czasowej organizacji ruchu (zatwierdzone po uwzględnieniu opinii załączonych do dokumentacji),
kosztorysy inwestorskie,
przedmiary,
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informację BIOZ,
Karty Informacyjne Przedsięwzięcia, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko w przypadku jakichkolwiek zmian, wpływających znacząco na zmiany projektowe,
uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodno-prawnego,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
(w przypadku konieczności)
• uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego (zależnie od sytuacji)
• złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ – zgłoszenie zakończenia robót w Powiatowym Nadzorze Budowlanym.
• ostateczną dokumentację zawierającą wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt techniczny (każdej projektowanej branży) - 4 egz.
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (każdej projektowanej branży - 2 egz.
- szczegółowa specyfikacja techniczna (każdej projektowanej branży)- 2 egz.
- przedmiar (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- kosztorys w formie tabeli elementów rozliczeniowych (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- informację BIOZ - 5 egz.
• dokumentację powykonawczą, inwentaryzacje geodezyjną oraz inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Nadzorze Budowlanym, - 6 egz.
• uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania
• dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd/dvd - 1 egz.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania oraz zbuduje i uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie i prawomocne zgłoszenie zakończenia robót.
Etap II
2) Część wykonawcza obejmuje w szczególności:
• wybudowanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (dostosowanej do właściwych parametrów technicznych) o szerokości 5,5 m,
• wybudowanie ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 2,5m,
• wybudowanie poboczy żwirowych szerokości min. 0,75m,
• zjazdy o szerokości jezdni ok. 3,5m (wyokrąglone promieniem R=5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• utwardzone z betonu asfaltowego dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych,
• przebudowa / dostosowanie odwodnienia pasa drogowego,
• przebudowa / budowa przepustów (istniejące w km 1+150 i w km 2+453)
• przebudowę istniejących wraz z budową nowych przepustów pod koroną drogi w razie potrzeby,
• budowę nowych i profilowanie istniejących rowów wraz z przepustami w ich przebiegu w razie potrzeby
• budowę kanału technologicznego,
• budowę ciągu pieszo – rowerowego,
• budowę zjazdów do działek przyległych do inwestycji o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę kanału technologicznego ok. 3875 mb,
• inwentaryzację i usuniecie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją
• zagospodarowanie terenu zielenią,
• utwardzenie dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych nawierzchnią z betonu asfaltowego,
• przebudowę skrzyżowań,
• przebudowę kolidujących odcinków sieci w razie potrzeby oraz zabezpieczenie istniejących sieci,
• wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest.: zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi gminnej 106860B Ryboły – Kaniuki w formule „zaprojektuj i zbuduj”. Początek inwestycji przyjęto na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 19 w miejscowości Ryboły, natomiast koniec na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1482B Pawły-Kaniuki. Projektowana inwestycja obejmuję przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 3,88km. W stanie istniejącym droga przebiega przez tereny leśne i rolnicze, które obsługuje pod względem komunikacyjnym. Ponadto zachodzi potrzeba rozwiązania skrzyżowań z innymi drogami krzyżującymi się z projektowaną drogą.
2. Teren inwestycji przebiega przez Obszar Chronionego Krajobrazu – Dolina Narwi, obszar Natura 2000: Obszary Ptasie – Dolina Górnej Narwi i Natura 2000: Obszary siedliskowe – Ostoja w Dolinie Narwi.
3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz uprawnienia projektowe w danej specjalności (na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej „PFU”, przepisów Prawa Budowlanego i wytycznych Zamawiającego)
4. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na etapy:
Etap I:
1) Część projektowa obejmuje w szczególności:
• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności,
analiza podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
aktualizacja map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z analizą granic nieruchomości,
koncepcja zagospodarowania terenu,
projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne decyzje, inwentaryzacje np. kolidującego drzewostanu, badania itp.)
projekty techniczne branżowe,
projekty stałej i czasowej organizacji ruchu (zatwierdzone po uwzględnieniu opinii załączonych do dokumentacji),
kosztorysy inwestorskie,
przedmiary,
specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informację BIOZ,
Karty Informacyjne Przedsięwzięcia, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko w przypadku jakichkolwiek zmian, wpływających znacząco na zmiany projektowe,
uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodno-prawnego,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
(w przypadku konieczności)
• uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego (zależnie od sytuacji)
• złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ – zgłoszenie zakończenia robót w Powiatowym Nadzorze Budowlanym.
• ostateczną dokumentację zawierającą wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt techniczny (każdej projektowanej branży) - 4 egz.
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (każdej projektowanej branży - 2 egz.
- szczegółowa specyfikacja techniczna (każdej projektowanej branży)- 2 egz.
- przedmiar (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- kosztorys w formie tabeli elementów rozliczeniowych (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- informację BIOZ - 5 egz.
• dokumentację powykonawczą, inwentaryzacje geodezyjną oraz inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Nadzorze Budowlanym, - 6 egz.
• uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania
• dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd/dvd - 1 egz.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania oraz zbuduje i uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie i prawomocne zgłoszenie zakończenia robót.
Etap II
2) Część wykonawcza obejmuje w szczególności:
• wybudowanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (dostosowanej do właściwych parametrów technicznych) o szerokości 5,5 m,
• wybudowanie ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 3,0 m,
• wybudowanie poboczy żwirowych szerokości min. 0,75m,
• zjazdy o szerokości jezdni ok. 3,5m (wyokrąglone promieniem R=5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• utwardzone z betonu asfaltowego dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych,
• przebudowa / dostosowanie odwodnienia pasa drogowego,
• przebudowa / budowa przepustów (istniejące w km 1+150 i w km 2+453)
• przebudowę istniejących wraz z budową nowych przepustów pod koroną drogi w razie potrzeby,
• budowę nowych i profilowanie istniejących rowów wraz z przepustami w ich przebiegu w razie potrzeby
• budowę kanału technologicznego,
• budowę ciągu pieszo – rowerowego,
• budowę zjazdów do działek przyległych do inwestycji o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę kanału technologicznego ok. 3875 mb,
• inwentaryzację i usuniecie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją
• zagospodarowanie terenu zielenią,
• utwardzenie dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych nawierzchnią z betonu asfaltowego,
• przebudowę skrzyżowań,
• przebudowę kolidujących odcinków sieci w razie potrzeby oraz zabezpieczenie istniejących sieci,
• wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana dotyczy szerokości ciągu pieszo - rowerowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-02-15 10:00
Po zmianie:
2024-02-19 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-02-15 11:00
Po zmianie:
2024-02-19 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-03-15
Po zmianie:
2024-03-19
INNE PRZETARGI ZABŁUDÓW
więcej: przetargi ZABŁUDÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3718P w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Przykrycie rowu wraz z utwardzeniem terenu przy Domu Kultury filia Wilkowyja w Rzeszowie przy ul. Jana Olbrachta 120
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.