eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabłudówPrzebudowa drogi gminnej 106860B Ryboły - Kaniuki



Ogłoszenie z dnia 2024-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa drogi gminnej 106860B Ryboły - Kaniuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.4.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.4.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.4.4.) Województwo: podlaskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090249

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-02-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00076795

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest.: zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi gminnej 106860B Ryboły – Kaniuki w formule „zaprojektuj i zbuduj”. Początek inwestycji przyjęto na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 19 w miejscowości Ryboły, natomiast koniec na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1482B Pawły-Kaniuki. Projektowana inwestycja obejmuję przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 3,88km. W stanie istniejącym droga przebiega przez tereny leśne i rolnicze, które obsługuje pod względem komunikacyjnym. Ponadto zachodzi potrzeba rozwiązania skrzyżowań z innymi drogami krzyżującymi się z projektowaną drogą.
2. Teren inwestycji przebiega przez Obszar Chronionego Krajobrazu – Dolina Narwi, obszar Natura 2000: Obszary Ptasie – Dolina Górnej Narwi i Natura 2000: Obszary siedliskowe – Ostoja w Dolinie Narwi.
3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz uprawnienia projektowe w danej specjalności (na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej „PFU”, przepisów Prawa Budowlanego i wytycznych Zamawiającego)
4. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na etapy:
Etap I:
1) Część projektowa obejmuje w szczególności:
• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności,
 analiza podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
 aktualizacja map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z analizą granic nieruchomości,
 koncepcja zagospodarowania terenu,
 projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne decyzje, inwentaryzacje np. kolidującego drzewostanu, badania itp.)
 projekty techniczne branżowe,
 projekty stałej i czasowej organizacji ruchu (zatwierdzone po uwzględnieniu opinii załączonych do dokumentacji),
 kosztorysy inwestorskie,
 przedmiary,
 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informację BIOZ,
 Karty Informacyjne Przedsięwzięcia, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko w przypadku jakichkolwiek zmian, wpływających znacząco na zmiany projektowe,
 uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodno-prawnego,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
(w przypadku konieczności)
• uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego (zależnie od sytuacji)
• złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ – zgłoszenie zakończenia robót w Powiatowym Nadzorze Budowlanym.
• ostateczną dokumentację zawierającą wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt techniczny (każdej projektowanej branży) - 4 egz.
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (każdej projektowanej branży - 2 egz.
- szczegółowa specyfikacja techniczna (każdej projektowanej branży)- 2 egz.
- przedmiar (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- kosztorys w formie tabeli elementów rozliczeniowych (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- informację BIOZ - 5 egz.
• dokumentację powykonawczą, inwentaryzacje geodezyjną oraz inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Nadzorze Budowlanym, - 6 egz.
• uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania
• dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd/dvd - 1 egz.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania oraz zbuduje i uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie i prawomocne zgłoszenie zakończenia robót.
Etap II
2) Część wykonawcza obejmuje w szczególności:
• wybudowanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (dostosowanej do właściwych parametrów technicznych) o szerokości 5,5 m,
• wybudowanie ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 2,5m,
• wybudowanie poboczy żwirowych szerokości min. 0,75m,
• zjazdy o szerokości jezdni ok. 3,5m (wyokrąglone promieniem R=5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• utwardzone z betonu asfaltowego dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych,
• przebudowa / dostosowanie odwodnienia pasa drogowego,
• przebudowa / budowa przepustów (istniejące w km 1+150 i w km 2+453)
• przebudowę istniejących wraz z budową nowych przepustów pod koroną drogi w razie potrzeby,
• budowę nowych i profilowanie istniejących rowów wraz z przepustami w ich przebiegu w razie potrzeby
• budowę kanału technologicznego,
• budowę ciągu pieszo – rowerowego,
• budowę zjazdów do działek przyległych do inwestycji o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę kanału technologicznego ok. 3875 mb,
• inwentaryzację i usuniecie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją
• zagospodarowanie terenu zielenią,
• utwardzenie dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych nawierzchnią z betonu asfaltowego,
• przebudowę skrzyżowań,
• przebudowę kolidujących odcinków sieci w razie potrzeby oraz zabezpieczenie istniejących sieci,
• wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest.: zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi gminnej 106860B Ryboły – Kaniuki w formule „zaprojektuj i zbuduj”. Początek inwestycji przyjęto na granicy pasa drogowego drogi krajowej nr 19 w miejscowości Ryboły, natomiast koniec na granicy pasa drogowego drogi powiatowej nr 1482B Pawły-Kaniuki. Projektowana inwestycja obejmuję przebudowę drogi gminnej o łącznej długości ok. 3,88km. W stanie istniejącym droga przebiega przez tereny leśne i rolnicze, które obsługuje pod względem komunikacyjnym. Ponadto zachodzi potrzeba rozwiązania skrzyżowań z innymi drogami krzyżującymi się z projektowaną drogą.
2. Teren inwestycji przebiega przez Obszar Chronionego Krajobrazu – Dolina Narwi, obszar Natura 2000: Obszary Ptasie – Dolina Górnej Narwi i Natura 2000: Obszary siedliskowe – Ostoja w Dolinie Narwi.
3. Wykonawca w imieniu Zamawiającego wybuduje i odda do użytkowania w stanie wolnym od wad i usterek drogę gminną. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez osobę lub osoby posiadające stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz uprawnienia projektowe w danej specjalności (na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego zwanego dalej „PFU”, przepisów Prawa Budowlanego i wytycznych Zamawiającego)
4. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na etapy:
Etap I:
1) Część projektowa obejmuje w szczególności:
• opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w szczególności,
 analiza podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej,
 aktualizacja map do celów projektowych w skali 1:500 wraz z analizą granic nieruchomości,
 koncepcja zagospodarowania terenu,
 projekt budowlany wielobranżowy (zawierający niezbędne decyzje, inwentaryzacje np. kolidującego drzewostanu, badania itp.)
 projekty techniczne branżowe,
 projekty stałej i czasowej organizacji ruchu (zatwierdzone po uwzględnieniu opinii załączonych do dokumentacji),
 kosztorysy inwestorskie,
 przedmiary,
 specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, informację BIOZ,
 Karty Informacyjne Przedsięwzięcia, a w przypadku konieczności, Raport Oddziaływania na Środowisko w przypadku jakichkolwiek zmian, wpływających znacząco na zmiany projektowe,
 uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia wodno-prawnego,
• uzyskanie decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę lub zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego
(w przypadku konieczności)
• uzyskanie pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót dla zadania inwestycyjnego (zależnie od sytuacji)
• złożenie wniosku o pozwolenie na użytkowanie i uzyskanie jego przyjęcia przez właściwy organ – zgłoszenie zakończenia robót w Powiatowym Nadzorze Budowlanym.
• ostateczną dokumentację zawierającą wszystkie wymagane przepisami uzgodnienia oraz decyzje administracyjne, należy przekazać zamawiającemu w następujących ilościach:
- projekt budowlany - 5 egz.
- projekt techniczny (każdej projektowanej branży) - 4 egz.
- projekt stałej i czasowej organizacji ruchu - 3 egz.
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (każdej projektowanej branży - 2 egz.
- szczegółowa specyfikacja techniczna (każdej projektowanej branży)- 2 egz.
- przedmiar (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- kosztorys w formie tabeli elementów rozliczeniowych (każdej projektowanej branży) - 2 egz.
- informację BIOZ - 5 egz.
• dokumentację powykonawczą, inwentaryzacje geodezyjną oraz inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane) lub zgłoszenia zakończenia robót budowlanych w Powiatowym Nadzorze Budowlanym, - 6 egz.
• uzyskanie decyzji, opinii i pozwoleń właściwych organów, niezbędnych do wykonania i odbioru całości zadania
• dokumentacja w wersji elektronicznej na płycie cd/dvd - 1 egz.
W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania drogi gminnej, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zadania oraz zbuduje i uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie i prawomocne zgłoszenie zakończenia robót.
Etap II
2) Część wykonawcza obejmuje w szczególności:
• wybudowanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (dostosowanej do właściwych parametrów technicznych) o szerokości 5,5 m,
• wybudowanie ciągu pieszo – rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 3,0 m,
• wybudowanie poboczy żwirowych szerokości min. 0,75m,
• zjazdy o szerokości jezdni ok. 3,5m (wyokrąglone promieniem R=5m) o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• utwardzone z betonu asfaltowego dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych,
• przebudowa / dostosowanie odwodnienia pasa drogowego,
• przebudowa / budowa przepustów (istniejące w km 1+150 i w km 2+453)
• przebudowę istniejących wraz z budową nowych przepustów pod koroną drogi w razie potrzeby,
• budowę nowych i profilowanie istniejących rowów wraz z przepustami w ich przebiegu w razie potrzeby
• budowę kanału technologicznego,
• budowę ciągu pieszo – rowerowego,
• budowę zjazdów do działek przyległych do inwestycji o nawierzchni z betonu asfaltowego,
• budowę kanału technologicznego ok. 3875 mb,
• inwentaryzację i usuniecie drzew i krzewów kolidujących z projektowaną inwestycją
• zagospodarowanie terenu zielenią,
• utwardzenie dojścia do krzyży i kapliczek przydrożnych nawierzchnią z betonu asfaltowego,
• przebudowę skrzyżowań,
• przebudowę kolidujących odcinków sieci w razie potrzeby oraz zabezpieczenie istniejących sieci,
• wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zmiana dotyczy szerokości ciągu pieszo - rowerowego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-02-15 10:00

Po zmianie:
2024-02-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-02-15 11:00

Po zmianie:
2024-02-19 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-03-15

Po zmianie:
2024-03-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.