eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu; 2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090328 z dnia 2021-06-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu;
2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK KULTURY "CENTRUM" IM. ADAMA MICKIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 032 67 22882

1.5.8.) Numer faksu: Nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@mok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kultura

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

1) Przebud. części parteru z wydz. pom. na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.w bud. MOK w Z-ciu;
2) Przebud. i dost. istn. pom.na toaletę dla osób ze szczeg.potrzeb.(I piętro) w bud. MOK w Z-ciu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-108a94d0-b7d0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00046117/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa toalety dla osób ze szczególnymi potrzebami (parter) oraz przebudowa i dostosowanie istniejacego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku MOK w Z-ciu (I pietro))

1.1.2 Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę oraz przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę (I piętro) dla osób ze szczególnymi potrzebami w MOK w Z-ciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00057616/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 98874,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.

Zakres robót obejmuje:

a) Roboty demontażowe:
 Demontaż drzwi do pomieszczenia technicznego.
 Demontaż okładzin ściennych.
 Skucie posadzki.
 Rozbiórka części schodów betonowych.
 Rozbiórka części murku betonowego wraz z podestem.
 Rozbiórka ścian gipsowo-kartonowych przy kasie biletowej.
 Likwidacja okładziny podłogowej w pomieszczeniu kasy biletowej.

b) Roboty remontowo-montażowe:
 Wykonanie ścian działowych z bloczków gazobetonowych gr.12cm.
 Okładzina gipsowo-kartonowa ścian.
 Obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych w ścianach projektowanych(2szt).
 Poszerzenie otworu w ścianie do pomieszczenia technicznego wraz z montażem ościeżnic skrzydła drzwiowego (1szt.)
 Wykonanie otworów oraz przebiegu instalacji wentylacji mechanicznej. Montaż wentylatora sterowanego czujnikiem ruchu.
 Wyrównanie podłoża pod posadzkę.
 Montaż płytek podłogowych oraz ściennych.
 Montaż płytek podłogowych w pomieszczeniu kasy biletowej.
 Wykonanie sufitu podwieszonego z płyt gipsowo-kartonowych.
 Wykonanie blatu przy umywalce z płyt gipsowo-kartonowych.
 Montaż i zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych spłuczki oraz montaż misy WC podwieszanej.
 Montaż podwieszanej umywalki.
 Montaż elektrycznego przepływowego podgrzewacza wody.
 Montaż wyposażenia.

c) Roboty elektryczne:
 Wykonanie bruzd, przebić i przejść w ścianach pod przebieg instalacji elektrycznej.
 Montaż przewodów elektrycznych.
 Montaż opraw świetlnych (sterowanych na czujnik ruchu)
 Montaż włączników świetlnych.
 Montaż gniazd elektrycznych.
 Montaż instalacji przyzywowej.
 Inne.

d) Roboty wodno-kanalizacyjne:
 Wykucie w stropie oraz ścianach bruzd i przejść pod przebieg instalacji kanalizacyjnej.
 Wykonanie rozprowadzenia instalacji kanalizacyjnej.
 Wykonanie włączenia kanalizacji sanitarnej projektowanej do sieci istniejącej zlokalizowanej na poziomie -1.
 Wykonanie rozprowadzenia instalacji zimnej wody.
 Wykonanie podłączenia instalacji do przepływowego podgrzewacza wody.
 Przewiduje się podłączenie instalacji kanalizacyjnej do istniejącego pionu zlokalizowanego na poziomie -1 w toalecie damskiej.
 Podczas wykonywania przebiegu sieci instalacji należy mieć na uwadze, aby rury PCV przebiegały bezpośrednio pod sufitem wraz z zabudową, mając na uwadze zachowanie estetyki pomieszczenia.

e) Centralne ogrzewanie:
 Wykucie bruzd i doprowadzenie przewodów instalacyjnych do grzejnika.
 Montaż grzejnika.

f) Wykończenie i wyposażenie wnętrza:
 Dostarczenie i montaż armatury łazienkowej.
 Dostarczenie i montaż podajników na papier toaletowy, podajników na ręczniki
papierowe, dozowników do mydła w płynie, koszy na śmieci, wieszaków ściennych, przewijaka dla niemowląt.
 Dostarczenie i montaż pochwytów.


2) Przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami (I piętro) w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.


Zakres robót obejmuje:

a) Roboty demontażowe:
 Demontaż drzwi prowadzących z korytarza (1szt.) (Przewiduje się ponowne osadzenie demontowanych drzwi w murze)
 Wyrównanie ścian.
 Skucie posadzki podłogowej.
 Demontaż ścianki działowej.
 Demontaż istniejącego wyposażenia.
 Demontaż zabudowy gipsowo-kartonowej.

b) Roboty remontowo-montażowe:
 Poszerzenie otworu drzwiowego w ścianie konstrukcyjnej oraz wykonanie naproża.
 Zamurowanie powstałego otworu w ścianie konstrukcyjnej.
 Obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych.
 Zabezpieczenie i zaślepienie przewodu odpływowego w posadzce.
 Wyrównanie podłoża pod posadzkę.
 Montaż płytek podłogowych oraz ściennych.
 Wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych.
 Wykonanie blatów przy umywalki z płyt gipsowo-kartonowych.
 Wykonanie zabudowy dekoracyjnej z paneli poziomych i pionowych.
 Montaż i zabudowa z płyt gipsowo-kartonowych spłuczki WC.
 Montaż mis WC podwieszanych. (2szt.)
 Montaż umywalek (2szt.)
 Montaż przepływowych podgrzewaczy wody. (2szt.)
 Montaż grzejników ściennych (3szt.)
 Montaż elementów wyposażenia.


c) Roboty elektryczne:
 Montaż przewodów elektrycznych.
 Montaż opraw świetlnych.
 Montaż czujników ruchu.
 Montaż łączników oświetlenia.
 Montaż gniazd elektrycznych.
 Montaż instalacji przyzywowej wewnątrz i na zewnątrz pomieszczenia.
 Zainstalowanie wentylatora automatycznego (w obrębie kratki wentylacyjnej).
 Inne.

d) Roboty wodno-kanalizacyjne:
 Całkowita wymiana instalacji sieci kanalizacji sanitarnej wraz z pionami instalacyjnymi.
 Doprowadzenie instalacji kanalizacyjnej do mis WC.
 Wykonanie rozprowadzenia instalacji zimnej wody.
 Wykonanie podłączenia instalacji do przepływowego podgrzewacza wody.

e) Centralne ogrzewanie:
 Wykucie bruzd i doprowadzenie przewodów instalacyjnych do grzejników.
 Montaż grzejników.

f) Wykończenie i wyposażenie wnętrza:
 Dostarczenie i montaż armatury łazienkowej.
 Dostarczenie i montaż podajników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, dozownika do mydła w płynie, pojemnika na odpadki higieniczne, wieszaków ściennych.
 Dostarczenie i montaż pochwytów.

g) Wykonanie nadproża dla poszerzenia otworu drzwiowego:

Dla projektowanego nadproża przyjęto dodatkowe nadproże w postaci belki stalowej wykonanej z dwóch połączonych ceowników C160.
Poniżej przedstawiono zakres robót jakie należy wykonać:
 Podstemplowanie zagrożonych nadproży.
 Rozebranie ścian, filarów, kolumn wykonanych z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej.
 Wykucie gniazd o głębokości 2 cegieł dla belek stalowych w ścianach na zaprawie cementowo-wapiennej.
 Zabetonowanie powierzchni otworów.
 Przygotowanie i dostarczenie podkładki z blachy gr. 10 mm z przyspawanymi wąsami zabetonowanymi do poduszki betonowej.
 Zakup i dostarczenie kształtowników stalowych C160.
 Miniowanie farbą olejną do gruntowania powierzchni pełnych szpachlowanych jednokrotnie - dwukrotne miniowanie ceowników i podkładek stalowych.
 Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł. Dostarczenie i obsadzenie belek stalowych.
 Uzupełnienie elementów konstrukcyjnych niezbrojonych z betonu monolitycznego ścian.
 Umocowanie siatki tynkarskiej cięto-ciągnionej na ścianach.
 Powlekanie siatki cięto-ciągnionej zaprawą cementową na ścianach i stropach.
 Uzupełnienie tynków wewnętrznych kat. III zaprawą cementową.
 Przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą, poprzez jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą.
 Okładziny pojedyncze z płyt g-k grubości 9,5 mm na ścianach na zaprawie bez pasków.
 Ochrona narożników wypukłych kątownikiem metalowym.
 Dwukrotne malowanie elewacji, tynków gładkich farbami emulsyjnymi.
 Wywóz i utylizacja gruzu.


3) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
4) Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

5) Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.

6) Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.
Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót, tj.: prace budowlane, instalacyjne, elektryczne, wykończeniowe) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni).– Szczegóły w Załącznik nr 4 do SWZ.

7) Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp., przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych (dla osób ze szczególnymi potrzebami) poprzez dostosowanie pomieszczeń będących przedmiotem niniejszego postępowania dla potrzeb osób niepełnosprawnych i wyposażenie ich w niezbędne urządzenia.

8) Zamówienie jest współfinansowane ze środków: Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu w ramach programu: Infrastruktura domów kultury.

9) Zamawiający zwraca uwagę, iż nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
10. Ze względu na ograniczoną ilość znaków pozostałe informacje w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117062,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119956,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117062,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo- Budowlane STEBUD Stefan Pustelnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002765008

7.3.3) Ulica: Lusławice 70

7.3.4) Miejscowość: Janów

7.3.5) Kod pocztowy: 42-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117062,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający podaje pełną nazwę zamówienia: 1) Przebudowa części parteru z wydzieleniem pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu;
2) Przebudowa i dostosowanie istniejącego pomieszczenia na toaletę dla osób ze szczególnymi potrzebami (I piętro) w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury "Centrum" im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.
2021-06-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.