Ogłoszenie z dnia 2021-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00036668/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-20
- 2021/BZP 00260654/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260681/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260695/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260697/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260724/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260729/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
- 2021/BZP 00260779/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00090344 z dnia 2021-06-22 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa oświetlenia ulic – VIII części"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zim.lodz.bip-e.pl/zim/zamowienia-publiczne/11595,Budowa-oswietlenia-ulic-VIII-czesci.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Budowa oświetlenia ulic – VIII części"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e84db5a9-a0df-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002444/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa oświetlenia ulic: 1. ul. Żywiczna, 2. ul. Bobslejowa, 3. ul. Brzezińska/Olkuska 4. ul. Bojerowa, 5.ul. Przyklasztorze, 6. ul. Rąbieńska (cedry do ul. Podjazdowej), 7. ul. Alabastrowa, 8. (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036668/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 707732,15 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Bojerowej w Łodzi na odcinku od ul. Smulskiej do ul. Żużlowej, zgodnie z dokumentacją projektową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 38785,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Bobslejowej w Łodzi na odcinku od ul. Smulskiej do ul. Żużlowej, zgodnie z dokumentacją projektową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 40257,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy ul. Przyklasztorzew Łodzi na odcinku od ul. Gotyckiej do DK 71, zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 119560,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Alabastrowej w Łodzi na odcinku od ul. Wiskickiej do końca, wraz z odnogą, zgodnie z dokumentacją projektową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 112976,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy ul. Sawickiegow Łodzi, na odcinku od ul. Strykowskiej do posesji Sawickiego 20 wraz z odcinkiem ul. Strykowskiej od ul. Okólnej do ul. Sawickiego, zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 65422,16 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Żywicznej w Łodzi na odcinku od ul. Wilgotnej do końca, zgodnie z dokumentacją projektową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 147995,03 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Rąbieńskiej w Łodzi na odcinku od ul. Cedry do ul. Podjazdowej zgodnie z dokumentacją projektową.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 110867,03 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia w ulicy Brzezińskiejw Łodzi na odcinku od ul. Olkuskiej do ul. Hanuszkiewicza (oświetlenie rejonu zatoki autobusowej), zgodnie z dokumentacją projektową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 71867,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39913,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39913,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769
7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 51 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39913,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39913,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39913,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769
7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 51 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39913,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74571,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87576,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74571,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONMONT Rafał Ronowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322124898
7.3.3) Ulica: ul. Leśmiana 6-35
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74571,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60823,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84255,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60823,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769
7.3.3) Ulica: ul. Podchorążych 51 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-234
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MR INSTAL MAKOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60823,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46312,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46312,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONMONT Rafal Ronowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322124898
7.3.3) Ulica: ul. Leśmiana 6/35
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46312,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83552,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83552,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONMONT Rafał Ronowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322124898
7.3.3) Ulica: Ul. Leśmiana 6/35
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83552,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56899,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56899,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONMONT Rafał Ronowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322124898
7.3.3) Ulica: Ul. Leśmiana 6/35
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56899,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 98 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40296,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44587,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40296,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7322068734
7.3.3) Ulica: Ul. Długa 6 lok 5
7.3.4) Miejscowość: Zgierz
7.3.5) Kod pocztowy: 95-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
jakie przetargi wygrała firma
SP-INSTAL SEBASTIAN PRZEPIÓRSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40296,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
2021-06-22 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi w zakresie ścieżki w Parku Pole Mokotowskie.
- Rozbudowa oświetlenia ulicznego w Zarębie
- "Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego z 2 połowy XIX w. w miejscowości Straszewo" - etap I
- Rewitalizacja zabytkowego parku krajobrazowego w miejscowości Koneck - etap I
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Rewitalizacja przestrzeni pałacowo - parkowej w Strzelcach Górnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.