Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00027554/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00043659/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747980
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 21
1.5.2.) Miejscowość: Lelkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uglelkowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uglelkowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-007ecf61-79d8-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00175544/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Lelkowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00027554/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.P.271.I.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 95000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 550000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 250000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 85000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 55000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja infrastruktury wodno- kanalizacyjnej w gminie Lelkowo w systemie zaprojektuj i wybuduj.2. Zamówienie podzielone zostało na 10 Części:
1) WŁĄCZENIE DO EKSPLOATACJI STUDNI W M. ZAGAJE I MODERNIZACJA SUW
2) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. ZAGAJE
3) MODERNIZACJĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
4) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. LELKOWO
5) MODERNIZACJĘ PRZEPOMPOWNI ŚCIEKÓW W M. LELKOWO
6) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. JACHOWO
7) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GŁEBOCK
8) MODERNIZACJĘ STACJI PODNOSZENIA CIŚNIENIA W M. GŁEBOCK
9) MODERNIZACJĘ STACJI UZDATNIANIA WODY W M. PRZYBĘDOWO
10) MODERNIZACJĘ SPOSOBU OPOMIAROWANIA ZUŻYCIA WODY
3. Szczegółowy przedmiot zamówienia w zakresie każdej części określony jest w programie funkcjonalno – użytkowym – dalej PFU, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. PFU służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych, przygotowania oferty. Program funkcjonalno – użytkowy określa rodzaj i zakres robót niezbędnych do wykonania w ramach budowy we wskazanym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania zadań wskazanych w PFU, uwzględniając planowany cel i funkcję przedsięwzięć, zgodnie z wymaganiami powszechnie obowiązującego prawa (także prawa miejscowego), norm i wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej. Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać także wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, warunki techniczne, zgody i decyzje, wykonać wszystkie wymagane działania wymagane decyzjami, warunkami technicznymi itp. Wykonawca uwzględnić winien przeprowadzenie niezbędnych prac ziemnych, niwelację, a w razie potrzeby nawiezienie mas ziemnych.
5. Przy wykonywaniu projektów i planowaniu budowy Wykonawca winien wziąć pod uwagę, iż wymagania Zamawiającego wskazane w niniejszym PFU nie muszą być kompletne i wyczerpujące w odniesieniu do wszystkich możliwych rozwiązań, a niniejsze Wymagania mogą nie objąć wszystkich szczegółów niezbędnych do opracowania projektów. Jeśli wskazane wymagania kolidują z obowiązującymi na dzień realizacji przedsięwzięcia (w zakresie projektu, budowy lub innych) przepisami prawa, w tym prawa miejscowego, Wykonawca zobowiązany jest – w uzgodnieniu z Zamawiającym – zastosować inne rozwiązanie. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt, instalacje i urządzenia pod wszelkimi względami kompletne i gotowe do eksploatacji oraz spełniające niniejsze wymagania. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w niniejszym PFU i dokumentacji przedstawionej przez Zamawiającego, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek, uzupełnień lub interpretacji. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, dopuszcza się zmianę wielkości parametrów i zakresu części przedmiotowego przedsięwzięcia wskazanych w niniejszym PFU. Wszystkie urządzenia i wyposażenie obiektów muszą być fabrycznie nowe i posiadać min. 2-letnią gwarancję oraz serwis w Polsce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1460040,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1460040,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1460040,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AdPoint Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 364650569
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-034
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1460040,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych oferty w tych częściach, znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych oferty w tych częściach, znacznie przewyższają kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tych częściach, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie należy unieważnić w oparciu o art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- BUDOWA GMINNEGO ŻŁOBKA W CELESTYNOWIE
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.