Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00046722/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów cukierniczych dla Domu Pomocy Społeczne „Senior
w Rudzie Śląskiej w I półroczu 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SENIOR" W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001245904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Puszkina 7
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-704
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@dpssenior.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps-senior.4bip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.dps-senior.4bip.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
całodobowe świadczenia usług w zakresie potrzeb bytowych dla osób przewlekle i somatycznie chorych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyrobów cukierniczych dla Domu Pomocy Społeczne „Seniorw Rudzie Śląskiej w I półroczu 2022r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48a7e508-8585-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów żywnościowych w I półroczu 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046722/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19665,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Ciastka typu "amerykany" 110-130g kg 48,00
2 Drożdżówka - rożne smaki (z budyniem, cynamonem, serem i owocami, serem i marmoladą, kokosem, itp.) 100-130g kg 85,00
3 Drożdżówka - różne smaki, z ograniczoną ilością cukru 100-130g kg 30,00
4 Jagodzianka 100-130g kg 32,00
5 Jagodzianka z ograniczoną ilością cukru 100-130g kg 11,00
6 Pączek z różnym nadzieniem (śmietaną, marmolada, budyniem, kajmakiem, nugatem, itp.) 100-120g kg 30,00
7 Pączek z ograniczoną ilością cukru, bez polewy 100-120g kg 10,00
8 Biszkopt z kremem owocowym na bazie śmietany z odatkiem musu owocowego kg 28,00
9 Kruche ciasto - typu pleśniak - jasne i ciemne przekładane kwasnym dżemem (np..: z czanej porzeczki) lub owocami i bezowym wierzchem kg 26,00
10 Ciasto na kruchym spodzie pokryte galaretką, malinami i kremem serowym kg 32,50
11 Ciastko W-Z – Czekoladowy biszkopt pokryty cienką warstwą dżemu lub marmolady, przełożony naturalną bitą śmietaną z polewą czekoladową. kg 18,00
12 Ciasto typu tiramisu - biszkopt nasączony kawą, ze śmietaną i posypką z kako lub kawy kg 21,00
13 Szarlotka - Ciasto z jabłek z cynamonem, na kruchym spodzie kg 60,00
14 Sernik na biszkopcie czekoladowym kg 57,00
15 Sernik z rosą – Ciasto na kruchym spodzie z masą serową pokryte bezową pianką kg 28,00
16 Sernik na drożdżowym spodzie kg 28,00
17 Ciasto drożdżowe z owocami (sezonowymi). kg 46,00
18 Ciasto drożdżowe z kruszonką kg 29,00
19 Ptysie miniaturki nadziewane naturalną bitą śmietaną, budyniem itp. do ok. 35g/szt. kg 3,00
20 Kokosanki domowe - na maśle i białkach jaj z całymi wiórkami kokosowymi min. 35% kg 5,00
21 Pączki "mini" serowe do ok. 30g/szt. kg 3,00
22 Ciastka odpustowe - anyżki kg 3,00
23 Ciastka odpustowe - makrony kg 4,50
24 Ciastka odpustowe - kostki piernikowe w polewie lukrowej kg 7,00
25 Baby piaskowe wielkanocne z bakaliami dekorowane (lukrowane, oblewane czekoladą, z posypką, itp.) 400-700g kg 22,00
26 Babeczki piaskowe - typu muffin 60-100g kg 67,00
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19665,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19665,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19665,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKUBIEC Sp. z o.o. sp.k. ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412546467
7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 6
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska,
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAKUBIEC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
JAKUBIEC SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19665,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-24 do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- ,,Dostawa i wdrożenie systemu archiwizacji obrazów medycznych PACS"
- Dostawa spektrometru ED-XRF do oznaczania części niepalnych w pyle kopalnianym dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice
- Remont kapitalny spągoładowarki EL-160LS nr fabr. 1002/2010 prod. ELGÓR+ZAMET dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Utrzymanie i zarządzanie szaletem miejskim położonym w Rudzie Ślaskiej Kochłowicach przy ul. Oświęcimskiej
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Świadczenie usług w zakresie dzierżawy, okresowej wymiany, czyszczenia mat wejściowych dekontaminacyjnych w Szpitalu Miejskim w Rudzie Śląskiej Sp. z o. o.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W STANACH
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej i stołówki przedszkolnej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ruścu
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola Nr 8 w Piekarach Śląskich na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 10 im. "Eugeniusza Kwiatkowskiego" w Gdańsku w 2025 r.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO IM. ŚW. JANA PAWŁA II W SIECHNICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.