eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZłocieniecBUDOWA NOWEJ DROGI UL WARSZAWSKA I PYRZYCKA DZ 30/13 I 30/17 ORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ DZ. NR 17 OBRĘB 14 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD



Ogłoszenie z dnia 2022-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA NOWEJ DROGI UL WARSZAWSKA I PYRZYCKA DZ 30/13 I 30/17 ORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ DZ. NR 17 OBRĘB 14 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złocieniec

1.3.) Oddział zamawiającego: Stanowisko Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Złocieniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-520

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 367 20 22

1.5.8.) Numer faksu: 94 367 16 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@zlocieniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA NOWEJ DROGI UL WARSZAWSKA I PYRZYCKA DZ 30/13 I 30/17 ORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ DZ. NR 17 OBRĘB 14 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cc37f7f-8019-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034078/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 BUDOWA NOWEJ DROGI -UL. WARSZAWSKA I PYRZYCKA , DZIAŁKA 30/13 I 30/17MORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ, DZIAŁKA NR 17, OBRĘB OO14 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00039822/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5035590,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem tej części zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zamierzenia inwestycyjnego pod nazwą:
BUDOWA NOWEJ DROGI-UL.WARSZAWSKA I PYRZYCKA DZ. 30/13 I 30/17 ORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ DZ. NR 17 OBRĘB 0014 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD:
PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
. Część I – dotyczy budowa nowej nawierzchni ulic; Warszawska działka 30/13, Pyrzycka działka 30/17, Brzozowa na części działki nr 17 w obrębie 0014 miasta Złocieniec wraz z budową sieci grawitacyjnej, przepompowni i sieci tłocznej kanalizacji deszczowej zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i niezbędnymi pozwoleniami stanowiącymi całość zamierzenia inwestycyjnego, które powinno być wykonane przez jednego wykonawcę,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 4975795,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem tej części zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pod nazwą:BUDOWA NOWEJ DROGI-UL.WARSZAWSKA I PYRZYCKA DZ. 30/13 I 30/17 ORAZ PRZEBUDOWA UL. BRZOZOWEJ DZ. NR 17 OBRĘB 0014 W ZŁOCIEŃCU WRAZ Z BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora określają obowiązujące przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U.2020.1313 z dnia 03.08.2020 r z późn. zm.) a w szczególności inspektor jest zobowiązany do wykonywania czynności:
W ramach swych czynności Inspektor Nadzoru powinien przede wszystkim:
1) reprezentować zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, decyzją pozwolenia na budowę, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
2) uzgodnić harmonogram realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem umowy,
3) akceptować sprzęt używany przez wykonawcę robót do realizacji robót.
4) sprawdzać w trakcie realizacji robót wytyczenia robót dokonane przez wykonawcę oraz rzędne terenu,
5) zawiadamiać zamawiającego oraz jednostkę projektową o wadach dokumentacji,
stwierdzonych w trakcie realizacji robót oraz dokonywać z nią stosownych uzgodnień
lub wyjaśnień, współpracować z nadzorem autorskim wraz z egzekwowaniem od niego dodatkowych opracowań projektowych,
6) sprawdzać ilości i jakości robót w trakcie i po ich wykonaniu, wbudowywanych materiałów
i wyrobów, a w szczególności zapobiegać stosowaniu materiałów i wyrobów wadliwych
i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
7) dokonywać odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz prób
i odbiorów technicznych oraz częściowych,
8) potwierdzać faktycznie wykonane roboty,
9) kontrolować terminowość wykonania robót w stosunku do harmonogramu realizacji
robót i fakturowanie w zakresie rzeczowym i finansowym,
10) akceptować protokoły częściowego odbioru robót stanowiące załączniki do faktur wykonawcy robót,
11) uczestniczyć w naradach technicznych i innych organizowanych przez zamawiającego
i wykonawcę robót oraz sporządzać z ich ustaleń pisemnych protokołów,
12) organizować niezbędne narady robocze w trakcie realizacji inwestycji, z udziałem zamawiającego, wykonawcy, projektanta,
13) kontrolować postęp realizowanych robót budowlanych (obecność na placu budowy nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego),
14) sprawdzać i opiniować wnioski wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót
w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót dodatkowych,
a także ustalać sposób wykonania tych robót,
15) dokonać czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przekładanych przez wykonawcę robót,
16) opracowywać opinie dotyczące wad i usterek przedmiotu niniejszej umowy z proponowanym terminem ich usunięcia oraz wnioskowanie obniżenia wynagrodzenia za wady i usterki uznane jako nienadające się do usunięcia,
17) kontrolować usunięcie przez wykonawcę robót wad i usterek stwierdzonych w czasie budowy
i przy odbiorze robót oraz powiadamiać zamawiającego o usunięciu wad i usterek,
18) dokonywać czynności związanych z odbiorami częściowymi, technicznymi i odbiorem
końcowym oraz dokonać odbioru końcowego przy udziale i akceptacji zamawiającego
wraz z przekazaniem w użytkowanie wskazanemu przez niego użytkownikowi,
19) kontrolować prawidłowość prowadzenia dzienników budowy, a po odbiorze robót
- odebrać dzienniki budowy od kierownika budowy,
20) kontrolować zmiany w realizacji umowy z wykonawcą robót oraz inicjować aktualizacje treści umowy poprzez dostosowanie jej treści do zmienionych warunków realizacji,
21) nadzorować kompletność i poprawność sporządzenia przez kierownika budowy
dokumentacji powykonawczej oraz jej zgodność z wymogami użytkownika,
22) przygotować i złożyć w PINB wniosek o pozwolenie na użytkowanie wraz z niezbędnymi dokumentami, uzupełnić dokumenty wskazane przez PINB w przypadku wezwania do uzupełnienia wniosku,
23) dokonać rozliczenia finansowego budowy wraz z przedstawieniem danych dotyczących przekazania środka trwałego (OT/PT) z podziałem na poszczególne elementy obiektu,
24) przeprowadzać w okresie rękojmi i gwarancji, udzielonej przez wykonawcę robót, przeglądów gwarancyjnych przy udziale wykonawcy, zamawiającego i użytkownika wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia,
25) nadzorować jakość i prawidłowość usunięcia wad i usterek przez wykonawcę
robót oraz dokonanie sprawdzenia ich usunięcia wraz ze spisaniem przy udziale
wykonawcy, zamawiającego i użytkownika protokołu z usunięcia wad i usterek,
26) przygotować zamawiającemu dane, niezbędne do naliczania kar umownych
z tytułu nieterminowego usuwania przez wykonawcę robót, wad i usterek w przypadku wystąpienia takiego zdarzenia,
27) w przypadku nieusunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót, przygotować
zamawiającemu dane niezbędne do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego usunięcia wad i usterek (w tym przedmiar robót i kosztorys inwestorski) oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 59795,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4760261,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6621705,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4760261,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DRÓG DRAWSKO POMORSKIE S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2530033758

7.3.3) Ulica: Podmiejska 2

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty brukarskie, wykonanie kanalizacji deszczowej


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4760261,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52029,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52029,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILAG Michał Łaga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581432383

7.3.3) Ulica: w. Żółte 27

7.3.4) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

7.3.5) Kod pocztowy: 78-500

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52029,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.