Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00034174/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie weryfikacji prawidłowości realizacji oraz wyników badania czasu przebiegu przesyłek pocztowych w zakresie usług powszechnych w obrocie krajowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Komunikacji Elektronicznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017510794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Giełdowa 7/9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@uke.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uke.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a79af68-b127-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Łączność
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie weryfikacji prawidłowości realizacji oraz wyników badania czasu przebiegu przesyłek pocztowych w zakresie usług powszechnych w obrocie krajowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a79af68-b127-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00090382
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00034174
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.WZP.26.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie weryfikacji prawidłowości realizacji oraz wyników badania czasu przebiegu paczek pocztowych w zakresie usług powszechnych w obrocie krajowym, prowadzonego w roku 2024 oraz w roku 2025 przez operatora wyznaczonego tj. Pocztę Polską S.A., przy wykorzystaniu stosowanego przez niego informatycznego systemu śledzenia przesyłek pocztowych zwanego dalej Zintegrowanym Systemem Teleinformatycznym.4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79313000-1 - Realizacja usług kontrolnych
4.5.5.) Wartość części: 159900,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przeprowadzenie weryfikacji prawidłowości realizacji przez podmiot wyspecjalizowany w realizacji badań rynkowych, badania czasu przebiegu przesyłek listowych nierejestrowanych uzyskanego w roku 2024 oraz w roku 2025 w zakresie usług powszechnych w obrocie krajowym przez operatora wyznaczonego oraz wyników tego badania.4.5.3.) Główny kod CPV: 79310000-0 - Usługi badania rynku
4.5.5.) Wartość części: 143910,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia określonymi w dokumentach postępowania. Niezgodność ta polegała na błędnym zrozumieniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przedstawieniu oferty cenowej jedynie na część 1 zamówienia, z zastrzeżeniem, że cena ta w formularzu oferty została podzielona przez Wykonawcę na 2 części zamówienia.
Oferta Wykonawcy była jedyną w przedmiotowym postępowaniu, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że na podstawie art. 226 ust. 5 ustawy Pzp odrzucił ofertę Wykonawcy Instytut Łączności – Państwowy Instytut Badawczy ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa ze względu na niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia określonymi w dokumentach postępowania. Niezgodność ta polegała na błędnym zrozumieniu przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przedstawieniu oferty cenowej jedynie na część 1 zamówienia, z zastrzeżeniem, że cena ta w formularzu oferty została podzielona przez Wykonawcę na 2 części zamówienia.
Oferta Wykonawcy była jedyną w przedmiotowym postępowaniu, w związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust 2 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.