eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaTermomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica



Ogłoszenie z dnia 2025-02-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomo. placówek w Oleśnicy:
1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica
2. Zadanie 2– SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
Moder. wod-kan:
3. Zadanie 3 –SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OLEŚNICA - ZAKŁAD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W OLEŚNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931022162

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbk.olesnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zbk.olesnica.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomo. placówek w Oleśnicy:
1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica
2. Zadanie 2– SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
Moder. wod-kan:
3. Zadanie 3 –SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9de3fd82-0a89-4a01-a129-a5e9b27a6aac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090429

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00067021/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja placówek oświatowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.8 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ttps://josephine.proebiz.com/pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy JOSEPHINE
https://josephine.proebiz.com/pl/, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy JOSEPHINE
https://josephine.proebiz.com/pl
W wyjątkowych sytuacjach komunikacja z Wykonawcami może nastąpić poprzez email:przetargi@zbk.olesnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komputer musi być podłączony do Internetu. Dla sprawnego udziału w Systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą
(https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą (https://microsoft.com/).
Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym
wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych.
Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach Prowadzonej operacji

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na odstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia; 2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. –Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawaPzp”; 3)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 4)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bez pośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7)nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart.20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2.Wykonawca winien wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych,których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie wykonawcy do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MT.481.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie termomodernizacji budynku Przedszkola nr 1, na dz. nr 40/1, AM-52 w Oleśnicy poprzez ocieplenie ścian od wewnątrz, docieplenie zadaszenia nad budynkiem, częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację instalacji c.o. i wymianę opraw oświetlenia na ledowe.
2.W ramach inwestycji zakłada się wykonanie następujących prac:
a) Piwnica:
 wymiana stolarki okiennej oraz wykonanie okien w miejscu dawnych zsypów;
 zabezpieczenie istniejących instalacji pod sufitem na czas mocowania płyt izolacyjnych;
 montaż płyt izolacyjnych od dołu stropu nad piwnicą;
 wymiana opraw oświetlenia na ledowe;
 modernizacja instalacja c.o.
b) Parter:
 częściowa wymiana stolarki okiennej (w pom. kuchni i zaplecza kuchennego);
 wymiana drzwi zewnętrznych bocznych – do zaplecza kuchennego;
 montaż na ścianach zewnętrznych płyt izolacyjnych od wewnątrz pomieszczeń z wywinięciami izolacji na ściany wewnętrzne i sufity;
 demontaż parapetów ;
 montaż parapetów dostosowanych do grubości izolowanych ścian;
 w związku z ograniczoną przestrzenią w łazienkach – konieczność zmiany układu urządzeń sanitarnych w toaletach z dostosowaniem instalacji, częściowy demontaż
 urządzeń sanitarnych oraz grzejników, dostosowanie do grubości izolowanych ścian;
 częściowy demontaż i przesunięcie opraw oświetlenia;
 wymiana opraw oświetlenia na ledowe;
 modernizacja instalacji c.o.;
c) Poddasze:
 częściowy demontaż płyt GK wraz z paroizolacją oraz stelażem w pom. 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17 (ściany kolankowe i połacie dachu);
 na pozostałej części poddasza nieużytkowego należy uzupełnić/wymienić wełnę mineralną do gr. 26 cm ;
 montaż dodatkowej warstwy izolacji z wełny mineralnej o gr. 10 cm, paroizolacji, oraz ogniochronnych płyt GK na stelażu systemowym w pom. 2.13, 2.14, 2.15, 2.16, 2.17 (ściany kolankowe i połacie dachu);
 montaż na ścianach zewnętrznych płyt izolacyjnych od wewnątrz pomieszczeń z wywinięciami izolacji na ściany wewnętrzne i sufity (w obrębie lukarn, ścian szczytowych);
 w związku z ograniczoną przestrzenią w łazienkach – konieczność zmiany układu urządzeń sanitarnych w toaletach z dostosowaniem instalacji, częściowy demontaż urządzeń sanitarnych oraz grzejników, dostosowanie do grubości izolowanych ścian;
 wymiana opraw oświetlenia na ledowe;
 modernizacja instalacji c.o.

Dopuszcza się stosowanie odmiennych materiałów lub rozwiązań przy zachowaniu charakterystyk i parametrów nie gorszych niż proponowane w projekcie oraz zachowanie projektowanej kolorystyki (po akceptacji projektanta i Inwestora). Wymaganie równoważności dotyczy: materiału, z którego wykonany jest element, wymiarów, sposobu montażu, koloru, kształtu i jakości.

UWAGA:
Roboty wykonywać z uwzględnieniem:
1) Ze względów ekonomicznych i funkcjonalnych z opracowania wyłączone zostały pomieszczenia łazienek, które są po kapitalnym remoncie: tj. pom. nr 1.12, 1.17, 1.22, 2.03 i 2.17.
2)W trakcie prowadzenia inwestycji budynek przedszkola zostanie wyłączony z użytku. Wykonawca przy planowaniu robót budowlanych powinien to uwzględnić.
3) Roboty należy wykonywać z uwzględnieniem opinii ornitologicznej i chiropterologicznej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-05-29

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium 1: Cena (C) – 60%;
Kryterium 2: Okres gwarancji i rękojmi (G)– 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji irękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia o dofinansowanie projektu pn. „Termomodernizacja placówek oświatowych na terenie Gminy Miasta Oleśnicy” nr FEDS.02.08-IZ.00-0006/24 w ramach Priorytetu nr 2 „Fundusze Europejskie na rzecz środowiska na Dolnym Śląsku” Działania nr 2.8 „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych - ZIT” Programu Fundusze Europejskie dla Dolnego Śląska 2021–2027:

1. Przedmiotem zadania jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Oleśnicy, obejmująca m.in. ocieplenie stropodachu, częściową wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż pompy ciepła powietrze-woda działającą na potrzeby c.w.u., montaż instalacji c.w.u. z cyrkulacją i ograniczonym czasem pracy, wymianę niesprawnych zaworów z głowicami termostatycznymi, montaż instalacji fotowoltaicznej, wymianę instalacji odgromowej oraz obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Oleśnica na działce o nr ewidencyjnym 115. Działka jest częściowo utwardzona i zabudowana budynkiem szkoły, postawionym w technologii tradycyjnej murowanej. Budynek nie jest wpisany do ewidencji zabytków.
2. W ramach inwestycji zakłada się wykonanie następujących prac:
a) Roboty budowlane związane z termomodernizacją
 Docieplenie ścian piwnic oraz fundamentów styropianem XPS 0,035 o grubości 6 cm;
 Docieplenie stropodachu wentylowanego na głównym budynku poprzez; wdmuchiwanie pneumatyczne w przestrzeń między stropową granulowanej wełny mineralnej o grubości 24 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ≤0,039 [W/mK]
 Docieplenie stropodachu nie wentylowanego na budynku sali gimnastycznej i łącznika płytami ze skalnej wełny mineralnej (dwugęstościowymi) z zespolonym fabrycznie specjalnym welonem na warstwie wierzchniej płyty (λ≤0,038 [W/mK]), do stosowania do montażu metodą klejoną. Układanie płyt w dwóch warstwach: warstwa dolna gr. 15cm, warstwa górna 10cm. Pokrycie dachowe wykonane z
dwóch warstw papy asfaltowej zgrzewanej do górnej powierzchni płyt izolacyjnych: podkładowej i nawierzchniowej;
 Wymiana starych okien na okna wykonane z profili PVC ze szkleniem zespolonym montowanych na ciepłych profilach XPS z zastosowaniem taśm paroszczelnych od strony wewnętrznej oraz paroprzepuszczalnej od strony zewnętrznej. Współczynnik całkowity przenikania ciepła nie większy niż U= 0,9 W/m2K;
 Wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe aluminiowe. Współczynnik całkowity przenikania ciepła nie większy niż U= 0,9 W/m2K;
b) Roboty w zakresie instalacji sanitarnych:
 Wykonanie nowej instalacji ciepłej wody użytkowej do głównych toalet wraz z montażem nowego źródła ciepła w postaci pompy ciepła powietrze-woda o mocy 23,7 kW wraz z nowym zasobnikiem na Ciepłą Wodę Użytkową o pojemności 1000l oraz podłączeniem do węzła cieplnego jako źródła szczytowego/rezerwowego;
 Dostosowanie pomieszczenia węzła do nowych instalacji;
 Wymiana 68 zaworów termostatycznych przy istniejących grzejnikach;
c) Roboty w zakresie instalacji elektrycznych:
 Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 30 kWp montowanej na dachu głównego budynku wraz z wykonaniem instalacji odgromowej;
 Wymiana istniejących starych opraw świetlówkowych na nowe LED (249 opraw) o sprawności min. 120 lm/W;
d) Roboty odtworzeniowe i towarzyszące:
 Wymiana instalacji odgromowej dla całego budynku;
 Wymiana obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych;
 Zaizolowanie attyk w celu zabezpieczenia mostków cieplnych;
 Wykonanie izolacji fundamentów;
 Suche zabudowy oraz szpachlowanie i malowanie pomieszczeń w ramach robót odtworzeniowych;
e) Remont Łazienek:
 Remont wybranych łazienek poprzez dostosowanie do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie budowlanym, instalacji sanitarnych oraz instalacji elektrycznych;

Dopuszcza się stosowanie odmiennych materiałów lub rozwiązań przy zachowaniu charakterystyk i parametrów nie gorszych niż proponowane w projekcie oraz zachowanie projektowanej kolorystyki (po akceptacji projektanta i Inwestora). Wymaganie równoważności dotyczy: materiału, z którego wykonany jest element, wymiarów (z tolerancją do 5 %), sposobu montażu, koloru, kształtu i jakości.

UWAGI:
Roboty wykonywać z uwzględnieniem:
1) opinii ornitologicznej i chiropterologicznej;
2) planowa jest również budowa instalacji wody zimnej i kanalizacji w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Kochanowskiego 8 w Oleśnicy, którego zakres prac został opisany w Zadaniu nr 3 prowadzonego postępowania (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik 2b).
3) w trakcie prowadzenia robót budowlanych placówka oświatowa nie będzie wyłączona z użytku, zajęcia szkolne będę odbywały się w normalnym trybie. Wykonawca przy planowaniu robót budowlanych powinien to uwzględnić.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-16 do 2025-08-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest remont instalacji wody zimnej, instalacji hydrantowej i kanalizacji sanitarnej w Szkole Podstawowej nr 3 przy ul. Jana Kochanowskiego 8 w Oleśnicy.
2. W ramach inwestycji zakłada się wykonanie następujących prac:
a) Instalacje wody zimnej.
Woda jest dostarczana do budynku z istniejącego przyłącza wodociągowego poprowadzonego od strony północno-wschodniej. Piony zlokalizowane w piwnicy i przewody rozprowadzające zimnej wody użytkowej należy wykonać z rur polipropylenowych łączonych poprzez zgrzewanie, montowanych natynkowo. Rury mocować obejmami z wkładkami gumowymi. Przewody na parterze oraz piętrach należy zabudować zabudową z płyt kartonowo- gipsowych lub równoważną. Trasa projektowanej instalacji została pokazana na rzutach poszczególnych kondygnacji oraz na rozwinięciu instalacji. Izolacji wymagają wszystkie przewody. Przed eksploatacją instalacji należy dokonać próby szczelności, następnie instalację należy przepłukać i zdezynfekować. W celu podwyższenia ciśnienia wody pożarowej zaprojektowano zastaw hydroforowy zamontowany w wydzielonym pomieszczeniu hydroforni. Zestaw ten musi być zasilony energią elektryczną sprzed wyłącznika głównego. Pomieszczenie hydroforni należy wydzielić za pomocą ścianki z płyty warstwowej z rdzeniem z wełny mineralnej o grubości 100 mm lub alternatywnie z płyt kartonowo- gipsowych wodoodpornych na podwójnym ruszcie stalowym z izolacją z wełny mineralnej.
b) Instalacje kanalizacji sanitarnej
Odpływ ścieków sanitarnych z budynku odbywa się istniejącym przykanalikiem poprowadzonym od strony północno-zachodniej. Instalacja kanalizacji sanitarnej będzie odprowadzała ścieki sanitarne z przyborów sanitarnych w szkole. Instalację tę wykonać z rur PVC-U łączonych na złącza kielichowe z uszczelkami gumowymi. Projektowaną instalację kanalizacyjną należy prowadzić w miejscu istniejącej kanalizacji sanitarnej. Dokładną lokalizację pionów i podejść należy zweryfikować na budowie, podczas montażu instalacji.
c) Instalacje elektryczne- zasilanie zest. hydroforowego
Projektowany zestaw hydroforowy zasilić z istniejącej rozdzielnicy RG. W tym celu RG rozbudować o sekcję zasilania obwodów przeciwpożarowych. Sekcja obwodów ppoż winna jest zapewnić zasilanie urządzeń bezpieczeństwa pożarowego w przypadku zadziałania PWP i odcięcia zasilania w budynku szkoły. Linię zasilania zest. hydroforowego prowadzić za pomocą przewodu ognioodpornego typu NHXH 3x2,5mm2. Linię zasilania zabezpieczyć za pomocą wyłącznika z wkładkami topikowymi w formacie D02.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-16 do 2025-08-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące dla Zadania 1 – Termomodernizacja Przedszkola nr 1 ul. Jana Kilińskiego 9, 56-400 Oleśnica;
1) zdolności do występowania w obrocie prawnym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 500.000,00 złotych ( słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
a) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób
należyty co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż
700 000,00 zł brutto polegająca na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie budynku
użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku
zamieszkania zbiorowego
b) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, tj.:
-przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
4a. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące dla Zadania 2 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Oleśnicy przy ul. Jana Kochanowskiego 8;
1) zdolności do występowania w obrocie prawnym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada na rachunku środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 1.500.000 mln złotych ( słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
a) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób
należyty co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż
2 000 000,00 zł brutto polegająca na budowie lub/i przebudowie lub/i remoncie budynku
użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego lub budynku
zamieszkania zbiorowego
b) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, tj.:
-przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności;
4b. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące dla Zadania 3 – Modernizacja instalacji zimnej wody i kanalizacji w Szkole Podstawowej nr 3 ul. Jana Kochanowskiego 8, 56-400 Oleśnica
1) zdolności do występowania w obrocie prawnym:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
a) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie
ostatnich pięciu lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływał termin składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób
należyty co najmniej 1 robotę budowlaną, o wartości nie mniejszej niż
150 000,00 zł brutto polegająca na wykonaniu robót instalacyjnych w budynkach
użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnym wielorodzinnym lub budynku
zamieszkania zbiorowego.

b) Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, tj.:
- przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – Załącznik nr 4 do SWZ. Oświadczenie to, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu, odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2) (jeżeli dotyczy) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej , także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 uPzp.
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przez jej złożeniem – potwierdzającą odpowiednio spełnienie warunku opisanego w rozdziale VI ust. 4 pkt. 3) lit a)
4) potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej:
a) wykazu usług i robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty i usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane i usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty potwierdzające odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdziale VI ust. 4 pkt. 4) lit a) – Załącznik nr 8 do SWZ

Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, i usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowani a robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – potwierdzający odpowiednio spełnianie warunku opisanego w rozdz. VI ust. 4 pkt 4 lit. b) SWZ – załącznik nr 9 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Lista osób zatrudnionych na umowę o pracę.
oświadczenie o aktualności z art. 125.
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie nr 1 – 12.500,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych 00/100)
Zadanie nr 2 – 43.000,00 zł (słownie: czterdzieści trzy tysiące złotych 00/100)
Zadanie n 3 - Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
4. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy
BANK SPÓŁDZIELCZY W OLEŚNICY
53 9584 0008 2001 0008 4084 0004
z dopiskiem: wadium do postępowania nr MT.481.2.2025; Zadanie nr 1 lub Zadanie nr 2.
6. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dokument potwierdzający dokonanie przelewu zaleca się załączyć do oferty.
7. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie (np. spółki cywilne, konsorcja), zgodnie z art. 58 ust. 2 uPzpz obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik. Dokument ten winien być opatrzony przez osobę/osoby uprawnioną(-e) do jego udzielenia tj. zgodnie z formą reprezentacji każdego z Wykonawców kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólników spółki cywilnej dopuszczalne jest przedłożenie umowy spółki cywilnej, z której wynika zakres i sposób reprezentacji, a w przypadku konsorcjum przedłożenie umowy konsorcjum. Ustęp 1 powyżej stosuje się. Wykaz dokumentów składanych wraz z ofertą, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniem zamówienia,został określony w rozdziale VII ust. 1 SWZ, a w przypadku podmiotowych środków dowodowych,
składanych na wezwanie Zamawiającego, określa rozdział VII ust. 5 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Jako odrębny Załącznik nr 3, 3a ora 3b do SWZ Zamawiający zamieścił wzór umowy, który określa warunki realizacji przedmiotu
zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 uPzp oraz wskazanym we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy https://josephine.proebiz.com/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.